Archief - [X360] 9 games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KocaKoa

Legacy Member
Deze 9 games bied ik aan:

- Hitman Blood Money
- Full auto
- NBA Live 06
- Fifa World cup 06
- Splinter Cell Chaos Theory (xbox-game, maar gaat ook op 360)
- Fifa Street (idem dito)
- Need For Speed Most Wanted
- The Godfather
- Call of Duty 2

Richtprijs: 400 euro;

mét Xbox 360 core system + nog 2 games (fight night round 3 & Fifa 06): 800 euro (bevat ook nog: extra wireless controller, 20 gb)

ceedee

Legacy Member
uw prijzen zijn véél te hoog, da gaat ge hier niet kwijtgeraken ze

KocaKoa

Legacy Member
dit is een richtprijs, er mag van mij gerust worden afgedongen

JaVae

Legacy Member
die 9 games kosten nieuw 340euro. ik denk da ge eerder richting 200euro moogt gaan als richtprijs.

KocaKoa

Legacy Member
Je kan toch wel 60 euro per nieuw spel rekenen? Doe dat maal 9 en je hebt 540 euro... Dan is 300 toch schappelijk?

Akiratjen

Legacy Member
je twee xbox games zijn zeker al geen 60 euro stuk waard!

Je moet rekening houden dat je 2e hands verkoopt! Doe ze binnen in GM en je krijgt 5 euro 't stuk! Je richtprijs is dus inderdaad veel te hoog! Dit als goede raad dus doe er iets mee ;)

Vasiel

Legacy Member
Het zijn dan ook trouwens allemaal oude spelletjes , need for speed most wanted kan je nu al kopen voor 30 euro . Nba live cod 2 en fifa world cup juist hetzelfde

VenilixTheHoly

Legacy Member
verkoop je ook je xbox 360? maar core is het pakket zonder die harde schijf zkr of niet?
anders ben ik wel geintresseerd in die xbox

KocaKoa

Legacy Member
Ik verkoop m'n xbox met spelletjes. Ik geef toe dat er al wat oudere spellen tussen zitten, maar ook heel recente...
Mijn xbox is een coresystem, maar ik heb daar een harde schijf van 20 gb bij gekocht. dus is het eigenlijk hetzelfde als een xbox premium.
er zit ook nog een draadloze controller bij.
M'n xbox, harde schijf, wireless controller en al men spellen zou ik het liefst van de hand doen voor 700 euro

VenilixTheHoly

Legacy Member
en verkoop je ook gwn je compleet xbox 360 systeem? met hardeschijf enal erbij? hoeveel vraag je voor enkel dat?

KocaKoa

Legacy Member
Als ik er werkelijk nog maar zo weinig voor kan krijgen, verkoop ik hem niet. T is niet dat ik het geld nodig heb.

VenilixTheHoly

Legacy Member
lol @ darkownage
anyways hoeveel vraag je nu voor enkel je xbox 360 met hardeschijf?

Evil Force

Legacy Member
KocaKoa zei:
750 voor het hele pakket, en anders verkoop ik hem niet

haha,
eerst was het 700 (wat al imens veel is) en nu is het zelfs al 750 eurokes geworden
Man, verkoop hem dan maar beter niet want voor zoveel geraak je het toch nooit kwijt.

en premiumpakket met 7 games (360) heb ik 2 weken geleden voor 490 gekocht,
ik heb er zelfs nog enkele acesoires meer bij , neem dan die 2 xboxgaùmes er nog bij en je kunt het verkopen voor laat ons zeggen 520 (als alles goed gaat)

sorry voor de ietwat afbrekende reactie, maar 750 is gewoon way too much

Barbeet

Legacy Member
Ik heb eens al de prijzen uitgerekend in de winkel (dreamland)
Voor heel het pakket + al uw games samen (11 games ) kom ik op 704 euro NIEUW.Er zit maar 1 recent game tussen (alé recent ?) en dat is the godfather.Ik zou zeggen richtprijs voor alles 550 euro en dit is ook al redelijk veel voor een tweedehands.
Ik heb enkel intresse in volgende games :
- Hitman Blood Money
- Full auto
- Fifa World cup 06
- The Godfather
Ik geef je 70 euro incl voor al die games.

Misschien kleine tip : (hou die console en je games)

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan