Archief - [WII] TR: Red Steel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de_broemers

Legacy Member
sorry da ik kom storen maar tis de wii he nie de gamecube dus 10 euro denk is effe na aub ;)

games0ldier

Legacy Member
gamecube : Redsteel :D ?
bestaat niet , en wii spellen in de winkel kosten zo'n 50-60 euro , als ie 40 euro krijgt mag hij nog meer vrage hoor :p
10 euro, ... daar kan je zelf amper een goed gamecube spel mee kopen in de winkel

SuperstarDragon

Legacy Member
game.soldier zei:
gamecube : Redsteel :D ?
bestaat niet , en wii spellen in de winkel kosten zo'n 50-60 euro , als ie 40 euro krijgt mag hij nog meer vrage hoor :p
10 euro, ... daar kan je zelf amper een goed gamecube spel mee kopen in de winkel

11 euro dan:p

TiM007

Legacy Member
n/o superstardragon WiiPlay het spel zelf is geen 5€ waard en 11€ voor een recent 'top' spel van de Wii kan gravendelver zekers nog +40€ krijgen!

games0ldier

Legacy Member
superstardragon , tis zo , :p het spel Wiiplay koop je voor 50 euro fzo maar er zit een controller bij en die kost zo'n 40-44 euro dus het spel zelf is maar 6-10 euro waard :p

SuperstarDragon

Legacy Member
game.soldier zei:
superstardragon , tis zo , :p het spel Wiiplay koop je voor 50 euro fzo maar er zit een controller bij en die kost zo'n 40-44 euro dus het spel zelf is maar 6-10 euro waard :p

het is toch proberen waard

games0ldier

Legacy Member
misschien , maar dan zien kerels zoals: de_broemers, TiM007 en mezelf dat en reageren om de verkoper in te lichten dat dat stom zou zijn :D

zelda rulezz

Legacy Member
Ik denk dat hij ook wel zelf slim genoeg is om dat in te zien :p

maar laten we niet meer offtopic gaan, is soms lastig voor de tread starter ;)

Yasutoko

Legacy Member
Waarom bemoeien de mensen zich eigenlijk zo graag??

Bemoei uldere is met ulder eigen zakes!
Of zijn uldere zakes zo dom & dwaas dat ge echt een ander zijn ding moet kome verstore?

SuperstarDragon

Legacy Member
Yasutoko zei:
Waarom bemoeien de mensen zich eigenlijk zo graag??

Bemoei uldere is met ulder eigen zakes!
Of zijn uldere zakes zo dom & dwaas dat ge echt een ander zijn ding moet kome verstore?

rustig omdat er al eigelijk bij sta alleen ruilen naar ik wou proberen te profiteren om minder te betalen omdat het 2 de hands is

S3TH

Legacy Member
Yasutoko zei:
Waarom bemoeien de mensen zich eigenlijk zo graag??

Bemoei uldere is met ulder eigen zakes!
Of zijn uldere zakes zo dom & dwaas dat ge echt een ander zijn ding moet kome verstore?

Wel, eigenlijk vind ik het gestoor hier net wél goed, zo kunnen we de verkoper behoeden van een mis -verkoop/ruil...

Voor de eerlijke mens kunnen zo'n reacties écht geen kwaad, als jij daarentegen bang bent dat je zo de kans mist om iemand af te zetten, dan is dat je eigen zaak...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan