Archief - [WII] [TK] Wii console + Wii Play (+ extra Wiiremote)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
console in perfecte staat is nogmaar nieuw! (duuuh)
wiiplay zit er dus bij mer die extra wiiremote.

reden van verkoop is omdak er 2 had gekocht bij de launch (één voor mij en één voor men broer) maar men broer was zo dom dat em et vergeten was dus heb ik er hier nu 2

enkel voor afhaling!!

250€

Viggo

Legacy Member
ja sorry, dit verstuur ik niet, dat versta je wel é zeker? kan je anders een eindje dichter komen met de wagen we kunnen het mss zo oplossen?!

_ns_

Legacy Member
viggoht zei:
ja sorry, dit verstuur ik niet, dat versta je wel é zeker? kan je anders een eindje dichter komen met de wagen we kunnen het mss zo oplossen?!

jah moest ge tot bij mij met den trein willen komen ben ik bereid er 260 euro van te maken natuurlijk!

Viggo

Legacy Member
ns boy zei:
jah moest ge tot bij mij met den trein willen komen ben ik bereid er 260 euro van te maken natuurlijk!
als ik het hele traject moet afleggen is 10€ voor men benzine niet genoeg hoor. Kan jij niet een beetje dichter komen?

_ns_

Legacy Member
owjah als je met de auto wilt komen natuurlijk, maar ik kan echt niet dichter komen (nog 4 jaar wachten rijbewijs :p). maar is dat wiipack nog ongeopend met garantiebewijs enzo?

divinity---

Legacy Member
250 hier :) ziej thus? kgo anders sebiets komen wi , eerst na bank achter nieuwe bankkaart , dan achter nieuwe autobanden en dan richting je kot? ziej thuis?:s

lat twuk weetn via sms é kerel kzien nu weg

Viggo

Legacy Member
ns boy zei:
owjah als je met de auto wilt komen natuurlijk, maar ik kan echt niet dichter komen (nog 4 jaar wachten rijbewijs :p). maar is dat wiipack nog ongeopend met garantiebewijs enzo?
ja wiisportspack is geopend (om te checken als alles werkt é) en garantie is het kassaticket die erbij zit!

olivierdesmet

Legacy Member
ah pff ik zou het onmiddelijk gekocht hebben maar je woont te ver jammer
gl met verkoop :)

Viggo

Legacy Member
divinity--- zei:
wtf :s eerst zeg je bod accepted enzo en nu wacht je mja :s raar
verkeerd gezegd sorry, bod wordt aanvaard en als morgen geen andere users gereageerd hebben kan jij hem kopen voor jou prijs. OK?!

Viggo

Legacy Member
*UPDATE*
men broer heeft zen wii terug moeten brengen naar de winkel want hij had problemen met het vastlopen van de console (net als de mijne) dus zal hij de wii gebruiken die hier nu te koop staat.
DEZE THREAD WORDT VOORLOPIG GESLOTEN EN ZAL VOLGENDE WEEK WAARSCHIJNLIJK VERDERGEZET WORDEN ALS DE WII TERUG AANGEKOMEN IS...

GEEN TOPICS EN PM'S MEER...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan