Archief - [WII] Te koop Wii console + ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Acolyte

Legacy Member
Let wel dat de verkoop hypotethisch is, ik weet nog niet 100% zeker of ik 'm al verkoop. Laat ons zeggen dat ik aan 50% zit... :D

Ik zou verkopen:

Wii console (dus + wii sports)
Extra Wii mote (dus + wii play)
Extra nunchuck

Zelda: Twilight Princess
Red Steel


Wat zou men hier voor geven, let wel dat als ik al verkoop ik van alles ineens af wil... :crazy:


Mijn schatting lijkt: 250+70+20+60+60=460€

Shoot

Python[BE]

Legacy Member
hij biedt het pakket aan, ik wil alleen de console en ook morgen, dus ik geef hem wat winst

Acolyte

Legacy Member
Hmmm... like i said weet nog ni zeker of ik 'm weg doe, en als ik m weg doe is het wel ineens al de rommel
:p

xDilatedx

Legacy Member
lol @ rommel :D /strijk :D Dan zijde in 1 keer van al dien bazaar vanaf lol :D

Acolyte

Legacy Member
:D Inderdaad buiten met die handel! :D

Nuja, ik vind de graphics toch wel echt ondermaats...

Timooo

Legacy Member
Ik geef je 325 euro, hij is en blijft tweedehands... vooruitbetaald en opgehaald te antwerpen

Acolyte

Legacy Member
Wel Wii play en Wii sports is pure fun, dat wel, Zelda is ja...zelda is en blijft zelda natuurlijk! :)
Red Steel is wel leuk ook, maar moeilijk, serieus wat oefenen vooraleer je dat tegoei doet... :) Maar grafisch, is het even sterk als de current gen, en als gfx hoer weet ik niet of ik daar mee kan leven... :D

_ns_

Legacy Member
Acolyte zei:
Wel Wii play en Wii sports is pure fun, dat wel, Zelda is ja...zelda is en blijft zelda natuurlijk! :)
Red Steel is wel leuk ook, maar moeilijk, serieus wat oefenen vooraleer je dat tegoei doet... :) Maar grafisch, is het even sterk als de current gen, en als gfx hoer weet ik niet of ik daar mee kan leven... :D


Verander uw avator dan gfxhoer! :p

Holedigger

Legacy Member
249+40+20+55+55 zijn nieuwprijzen van alles en da komt dan op €419.
En die prijzen zijn niet gelogen dusja..
dit is gewoon ter info voor mogelijke kopers kwestie van goede informatie...
Veel succes met verdere verkoop

Acolyte

Legacy Member
Ik heb voor Zelda en Red steel respectievelijk 59.99 en 57.75 betaald, de prijzen mogen zijn wat ze zijn, dat heb ik betaald dus daar reken ik mee... :)
Gezien de weinige dagen dat ik het dan al gehad heb wil ik er zeker niet te veel verlies mee opdoen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan