Archief - [WII] Nintendo WII + Classic + VC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomvanhouche

Legacy Member
Met spijt in het hart doe ik deze zalige console weg maar aangezien ik geen tijd meer heb om te gaan werken in de weekends en het geld dus zeer goed kan gebruiken verkoop ik mijn Nintendo WII.

Is aangekocht 2 weken na de launch ongeveer in de Mediamarkt te Hasselt.

- Nintendo WII + nunchuck + wii-mote in doos met alle kabels en factuur
- Classic controller met factuur in doos
- WII Sports wat er bijzat natuurlijk
- Super Mario Bros + Mario Bros + Donkey Kong Country + 200wii points

Nieuwprijs van dit alles bedraagt: 250€ + 20€ + 20€ = 290€

Minimumprijs van dit alles is 200€, meeneemprijs 250€.

Afhalen heeft grote voorkeur, verzenden doe ik liever niet.
Moest het toch verzonden worden alleen aangetekend en liefst met taxipost.
Boden zijn steeds EXCL.

tomvanhouche

Legacy Member
Niets wordt apart verkocht, alleen in zijn geheel.

St-truiden station is geen probleem

TRC

Legacy Member
2 vraagjes nog:
- is de remote voorzien van een nieuw bandje?
- kan ik gewoon de wii met internet connecteren zoals ik dat met een pc doe(zelfde kabel?)?

tomvanhouche

Legacy Member
- remote is voorzien van nieuw dikker bandje, het dunner bandje krijg je erbij
- de wii kan je enkel draadloos connecten dmv wifi

Als je geen draadloze router hebt kan je een wifi stick kopen, die maakt van je bekabelde internetconnectie op je pc een wifi, let wel dat je pc dan wel moet aanstaan indien je met de Wii wilt surfen.

TRC

Legacy Member
openingsbod van 180 €, wel pas volgende vrijdag afgesproken (zit nog in examenperiode).

tomvanhouche

Legacy Member
TRC zei:
openingsbod van 180 €, wel pas volgende vrijdag afgesproken (zit nog in examenperiode).

wat heeft het nut van minimumprijzen nog tegenwoordig :sop:

TRC

Legacy Member
tomvanhouche zei:
wat heeft het nut van minimumprijzen nog tegenwoordig :sop:
ge hebt gelijk: 200 €

edit: hoeveel vraagt ge om tot station st truiden te komen?

mythe

Legacy Member
Waarschijnlijk wanneer de prijs hem aanstaat. En aangezien er nog maar een minimumprijs is geboden zal dit nog tijdje openstaan. Waarom gaat iedereen er tegenwoordig van uit als ze de minimumprijs bieden dat ze het hebben.

Minimum =/= meeneem.

tomvanhouche

Legacy Member
voor 210€ sluit ik zeker nog niet vandaag of morgen af.

240€ directe afsluiting kan nog besproken worden

h8bal

Legacy Member
Bedankt voor de snelle reactie. Was me niet echt om de VC games te doen.

Succes met de verkoop.

TRC

Legacy Member
mythe zei:
Waarschijnlijk wanneer de prijs hem aanstaat. En aangezien er nog maar een minimumprijs is geboden zal dit nog tijdje openstaan. Waarom gaat iedereen er tegenwoordig van uit als ze de minimumprijs bieden dat ze het hebben.

Minimum =/= meeneem.

ik zeg nergens dat hij hem voor deze prijs moet verkopen, ik vraag alleen naar de afsluitdatum (cfr de rules onder "Voorwaarden voor het aanmaken van een goede en duidelijke thread.": punt 6 Vermelding einduur van de verkoop ."

dus :x :x :x

tomvanhouche

Legacy Member
210€@Repeltje genoteerd

afsluitdatum is volgende vrijdag, als je hem sneller wilt zal je meer moeten bieden :p

wordt tevens straks ook op kapaza en 2dehands gezet en in vriendenkring aangeboden

TRC

Legacy Member
volgende vrijdag is perfect,want heb toch tot volgende donderdag examen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan