Archief - [PSP] [TK] Psp console + 2 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

negruj

Legacy Member
Ik verkoop mijn PSP console. Ik speel er gewoon veel te weinig mee en zonde dat het hier maar ligt. Nog maar paar maanden oud. Was een gewonnen toestel.

Pakket bestaat uit:

- PSP zelf (firmware 3.01)
- 512Mb Memory stick
- GTA Vice City Stories
- F1 '06

Bieden vanaf 150€ en enkel verzending NIET inbegrepen bieden! Geen Ruil!

Mistabeen

Legacy Member
110€ excl voor de psp (dus niet de 512memstick, GTA en F1)

zijn er beschadigingen aan? zit er een screenprotector op? luie of dooie pixels? welk moederbord?

stijn87

Legacy Member
Zit het kasticket of bewijs van garantie er nog bij, op welke datum staat dat? Alles in goed staat, geen krassen?

negruj

Legacy Member
Mistabeen zei:
110€ excl voor de psp (dus niet de 512memstick, GTA en F1)

zijn er beschadigingen aan? zit er een screenprotector op? luie of dooie pixels? welk moederbord?

Geen beschadigingen, geen screenprotector, maar het ding heb ik amper gebruikt en heeft altijd mooi netjes in de kast gelegen, geen luie of dode pixels gemerkt tijdens de paar speeluren, en moederbord weet ik niet?

Ik wimpel je bod nog niet af, maar ik wacht nog eventjes op iemand die het totaal zou willen.


etje zei:
wil vice city mss wel kopen :)

Wat zou je ervoor willen geven in dat geval?

Prime-Omega zei:
Ben je zeker dat je niet wilt ruilen heb hier nog : https://www.beyondgaming.be/forums liggen...

Nope, geen ruil.

stijn87 zei:
Zit het kasticket of bewijs van garantie er nog bij, op welke datum staat dat? Alles in goed staat, geen krassen?


Gewonnen toestel, zodus zat er geen kasticket bij. Maar volledig in goede staat en geen krassen.

NeFerMeTu

Legacy Member
150€ excl.
Ben ook van Leuven, dus kunnen ergens afspreken.

stijn87

Legacy Member
155 voor alles, ik kom regelmatig in Leuven dus kunnen dan eventueel afspreken

negruj

Legacy Member
Ok, ik noteer het.

Momenteel stijn87 voorkeur met NeFermetu als backup

Ik zet meeneem op 170. En anders blijft de topic open tot dinsdag 21h.

Prime-Omega

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor :

- PSP zelf (firmware 3.01)
- 512Mb Memory stick
- GTA Vice City Stories

?

PS : Heb je een foto van de PSP om te zien in welke staat hij is?

negruj

Legacy Member
Sorry ik verkoop alles in 1 keer. Met een spel alleen ben ik niets hé :) Morgenvoormiddag zal ik het fototoestel van mijn kotbuur lenen. Nu is die kerel slapen denk ik (morgen exaam). Zal hem hier dan plaatsen.

negruj

Legacy Member
Je kan het natuurlijk nadien altijd zelf verder verkopen (hint) ;)

Over een paar uurtjes de foto's :)

Smikkelone

Legacy Member
F1'06 20€ incl en mits snelle afhandeling (en moest je koper het niet willen :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan