DwarFStrider
Legacy Member
Hey, ik wou een witte PSP en heb een value pack + game moeten kopen want de andere waren op... hierdoor heb ik Loco Roco en een memcardje liggen die wegmogen! Ideaal voor de mensen die geen Value Pack kochten en daar nu spijt van hebben 
Beide mogen weg voor 40€ meeneemprijs (verschil tussen base pack PSP en deze pack was 50€
Bieden kan ook, vanaf 20€.
Dit spel is splinternieuw en maar 1 keer uit de verpakking geweest...het is niet echt mijn ding, vandaar :d
Krijgt wel een dikke 7.7 van
Gamespot

Beide mogen weg voor 40€ meeneemprijs (verschil tussen base pack PSP en deze pack was 50€

Bieden kan ook, vanaf 20€.
Dit spel is splinternieuw en maar 1 keer uit de verpakking geweest...het is niet echt mijn ding, vandaar :d
Krijgt wel een dikke 7.7 van
Gamespot
als ik iets verzend(zoals daarnet dvd box van witse)kost het 5 euro(ik sloeg wijt achterover)
nuja sorry voor ff off topic