Archief - [PS3] PS3 ruilen tegen pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedjie

Legacy Member
ps3 gekocht op 24/03
alles aanwezig uiteraard zoals je hem nieuw zou kopen

wil nu ruilen tegen een gelijkwaardige pc (zonder scherm)

reden: ps3 is slechts 5x gebruikt sedert aankoop

ENKEL RUILEN dus en liefst zonder opleg

ik zoek: een pc die laatste games vlot draait op 1024*768 of 720p resolutie


-liefst met tv-tuner (hoeft niet perse)
-hdd hoeft niet groot te zijn (80giga is al ok voor mij)
-legaal besturings-systeem (vista voorkeur)
-liefst omgeving W-vl

ik ben geen pc-noob, dus probeer me niet in de z*k te zetten ;)


voorstellen?

De SkeEvN

Legacy Member
dunno of je voor 600 euro ne pc gaat vinden die ut2k7 "vlot" ga kunnen draaien :)

piedjie

Legacy Member
De SkeEvN zei:
dunno of je voor 600 euro ne pc gaat vinden die ut2k7 "vlot" ga kunnen draaien :)

pc dient eigenlijk nie om te gamen, maar als hij de laatste games vlot draait, dan zal de rest ook wel ok zijn volgens mij...

msn797204

Legacy Member
Kweet niet of em alles op 1024x768 draait maar kom :p

Amd athlon xp 2600+ @ 2800+
1gig DDR ram
180gb
ati 9600pro
Hauppauge Tv kaart
Tornado Wifi 54g

:)

piedjie

Legacy Member
msn797204 zei:
Kweet niet of em alles op 1024x768 draait maar kom :p

Amd athlon xp 2600+ @ 2800+
1gig DDR ram
180gb
ati 9600pro
Hauppauge Tv kaart
Tornado Wifi 54g

:)

dit is een veel te 'licht' systeem, die kun je samenstellen voor 200 euro in tweedehands
ik zoek meer een systeem dat vorig jaar bv 800-900 euro gekost heeft en nu ongeveer 500-600 euro waard is. Toch bedankt

msn797204

Legacy Member
piedjie zei:
dit is een veel te 'licht' systeem, die kun je samenstellen voor 200 euro in tweedehands
ik zoek meer een systeem dat vorig jaar bv 800-900 euro gekost heeft en nu ongeveer 500-600 euro waard is. Toch bedankt


Dacht ik al :p

Ik kon het maar proberen he ;)

pieterm

Legacy Member
Hey,

Ik heb hier misschien wel een computer voor jou:

AMD Athlon64 3000+
ASUS A8V Deluxe
Western Digital 250GB SATA2
Geforce V9999/TD (= Geforce 6800 overclocked)
Windows XP Professional
1GB Ram

bucky

Legacy Member
Mijn voorstel (maar heb jij geen games mee te ruilen?)

Windows Vista Home Premium OEM NL
MSI K9N NEO-F
AMD Athlon 64 X2 3800 AM2
Aopen Midi Case EZ Solution
Seag. 160GB SATA 7200 8MB
Aopen DVD/RW +RW/-RW Dual
Kingston DDR2 512MB 533Mhz (2 maal)
Peak Geforce FX7300LE 256MB DDR DVI

gravendelver

Legacy Member
Ik heb deze (muisstille) pc te ruil. Ik heb een laptop en nu net een verse htpc samengesteld dus deze mag weg. Eventueel met opleg van mijn kant (of een 21" trinitron crt).

Asus p4p800-vm + ct479
Dothan 1,6Ghz (doet zonder moeite 2,4Ghz met stockkoeler)*
2 x 512Mb DDR400 Kingston
Maxtor 250Gb 7200rpm
Galaxy 6600Gt (dual dvi, HDTV)
Antec SLK 3000 Black
LC 550W PSU
Papst 120mm fan
Nec dvd-rw

Een heel stille en toch vrij performante pc, ik weet niet meer precies hoe het zat maar een dothan aan 2,4Ghz overtreft minimum een AMD 64 3800+ (dacht ik toch :p indien niet, laat maar weten).

*Je krijgt er ook een zalman 6000cu bij, als je wat handig bent kun je deze ook hierop krijgen en kan je de cpu compleet passief koelen (met de stille 120mm casefan aan natuurlijk)

piedjie

Legacy Member
bucky zei:
Mijn voorstel (maar heb jij geen games mee te ruilen?)

Windows Vista Home Premium OEM NL
MSI K9N NEO-F
AMD Athlon 64 X2 3800 AM2
Aopen Midi Case EZ Solution
Seag. 160GB SATA 7200 8MB
Aopen DVD/RW +RW/-RW Dual
Kingston DDR2 512MB 533Mhz (2 maal)
Peak Geforce FX7300LE 256MB DDR DVI


heb sterke interesse, enkel de afstand is wel wat ver
misschien ergens tussenin af te spreken?

*)BOB(*Kenshee

Legacy Member
CPU: AMD Athlon X, 2083 mHz (12.5 x 167) 2800+
Moederbord: Gigabyte nVIDIA nForce 2 Ultra 400
Geheugen: DDR 1.5gig OCZ
Video Kaart: Radeon X800PRO/GTO
Soundcard: Creative SB0360 Audigy 2 ZS
2x Raptor Schijven 74 gig
LSI raid controller sata-4 - 150MB
NEC DVD RW ND-1300A
Aanwezigheid van Diskettestation
Case: Thermaltake + Waterkoeling

Leso Varen

Legacy Member
Ik heb een Pentium IV 3.0 GHz
1024MB RAM
320GB HDD
Windows Vista Home Premium.
En de laatste games draaien er vlotjes op.

brucelee be

Legacy Member
hp pavilion media center 2005
intel pentium d processor 915 dual core
2 GB DDR2-DRAM
250 GB SATA G hard disk drive (7200 rpm)
up to 7 GB partition for system recovery
Dvd writer DVD RAM and Double Layer +-R / +- RW 16* / 8* max supporting LightScribe technologie
NVIDIA Geforce 7300 LE TurboCache with PureVideo
technology Up to 256 MB video memory
IEEE 1394 FireWire Interface
Microsoft Works 8.0
9 in 1 memory card reader
PS/2 keyboard and optional mouse
Intel High Definition Audio 7.1

+ speakerset van Creative
+ scherm acer 19 " bijgeleverd

aangekocht aan 999 euro op 27/10-06

garantie aanwezig

staat ook bij prijsschatting want zelf weet ik hier de verkoopwaarde niet van

piedjie

Legacy Member
thx aan iedereen voor de voorstellen, mijn voorkeur gaat voorlopig naar 'bucky'. Als het niks wordt, dan kijk ik verder.

Q ^^

Legacy Member
brucelee be zei:
hp pavilion media center 2005
intel pentium d processor 915 dual core
2 GB DDR2-DRAM
250 GB SATA G hard disk drive (7200 rpm)
up to 7 GB partition for system recovery
Dvd writer DVD RAM and Double Layer +-R / +- RW 16* / 8* max supporting LightScribe technologie
NVIDIA Geforce 7300 LE TurboCache with PureVideo
technology Up to 256 MB video memory
IEEE 1394 FireWire Interface
Microsoft Works 8.0
9 in 1 memory card reader
PS/2 keyboard and optional mouse
Intel High Definition Audio 7.1

+ speakerset van Creative
+ scherm acer 19 " bijgeleverd

aangekocht aan 999 euro op 27/10-06

garantie aanwezig

staat ook bij prijsschatting want zelf weet ik hier de verkoopwaarde niet van

ik snap u niet, de éne moment verkoop je een PS3 jap , dan een PS3 EU , nu zoek je weer een PS3 om te kope ? wat ne comerce zijt ge bezig..

mijn PC :

P IV 2.66 GHZ
1024 gig RAM
320 HD
saphire x1950 pro agp
windows XP home
scherm krijg je erbij 17inch CRT

AccuCore

Legacy Member
ik heb hiere liggen
amd 4800+ X2(2X2.4ghz 2x 512kb cache dacht ik...)
1gig kingston
HIS x850xt(die zonder problemen over de PE versie zen clocks gaat!en de extreem greive cooler heeft ;) die stil en extreem performant is!)
asus a8r mvp deluxe s939 moederbord
ocz 480watt voeding
momenteel steekt er ook een 120gig IDE hdd in! (ni om over te stoefen maar ze werkt en das al da nu primeerde!)

de ocz is juist nieuw uit rma!
het moederbord is een 2 tal maandjes oud en enkel gebruikt om te testen(wil media center bouwen...maar geraak er ni uit welke case ik wil dus daarom zijn deze stukken bijna niet gebruikt!)

geen case of windows maar dit valt te bespreken!
indien interesse pm me want ik ben een ramp als het op threads in het oog houden aankomt!

haalt hier juist getest 6200 3Dmark 05 punten! OP STOCK! valt easy nog een 500-1000 puntjes meer uit te halen door een simpele overclock!

**edit** ik smijt nog een dvd brander van het merk nec in de strijd ook! aangezien deze niet meer gebruikt word en deze stilaan in men weg ligt! niet gebruikt om te branden...enkel eigenlijk om windows te installeren ne keer of 100(mja...install nogal wa windowsen :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan