Archief - [NG] TK Gamecube met 6 spelle only 75/65 €

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tracker

Legacy Member
Witte NGC van kerstmis geleden te koop met 6 spellen... bijna niet gebruikt, reden van verkoop: Harde schijf van xbox360

De gamecube heeft: de originele doos (geen special edition ofzo)
De witte gamecube (ziet er nog perfect uit)
Een witte controller (ziet er nog perfect uit)

Spellen
Prince of persia warrior within
Bloody Roar prima fury
Madden NFL 06
The incredible hulk, ultimate destruction
Tony Hawk's American Wasteland
en Spartan total warrior (maar zonder doosje of iets gewoon losse cd)

Dit alles voor 75 € als ik het moet verzenden
65€ als je het komt hale

Het liefste heb ik persoonlijk dat ge zelf de console komt hale voor er zeker van te zijn...

Ik ben van Limburg hasselt :)

mvg

Tracker

Legacy Member
maak er dan 55 € van en ge moogt em vandaag nog komen afhale :)

moeder_theresa

Legacy Member
Ik ga mijn bod intrekken.
Ik heb er net een andere gekocht via kapaza.

Pestilence_007

Legacy Member
55 incl

wa minder pinte pakke en we halen da er wel weer uit eh :D

Toch nog ff klein vraagske : hoe sluit ge die aan? via scart of zo 3 gekleurde plugge? :) En hoeveel kosten gemiddeld de spellen nog voor op GC?

GoUdVisKe

Legacy Member
Pestilence_007 zei:
55 incl

wa minder pinte pakke en we halen da er wel weer uit eh :D

Toch nog ff klein vraagske : hoe sluit ge die aan? via scart of zo 3 gekleurde plugge? :) En hoeveel kosten gemiddeld de spellen nog voor op GC?

normaal is ne gamecube zowel scart als composite (geel wit rood) aan te sluiten.

spelletjes, nieuw kan je ze volgens mij niet zo veel meer vinden, ze zijn uit het gamma uitgenomen bij o.a. Dreamland / Free Record Shop / Bart Smit / ToysRUs / MediaMarkt

Wel nog te vinden in Game mania, meer geen idee tegen welke prijs.

Tracker

Legacy Member
ja euh tis woensdag en dus zou ik wille afsluite :) Pestilence gaat de deal nog door? anders moet ik em aan iemand anders verkope

Chris_147

Legacy Member
GoUdVisKe zei:
normaal is ne gamecube zowel scart als composite (geel wit rood) aan te sluiten.

spelletjes, nieuw kan je ze volgens mij niet zo veel meer vinden, ze zijn uit het gamma uitgenomen bij o.a. Dreamland / Free Record Shop / Bart Smit / ToysRUs / MediaMarkt

Wel nog te vinden in Game mania, meer geen idee tegen welke prijs.

GC spelletjes kan je toch nog volop vinden in Bart Smit in Merksem.
Nieuwe spelletjes tot 50 euro, goedkope spelletjes vanaf 10 euro. (2 bakken vol)
Ook nog 4 dans matten aan 50 euro, en die zijn toch nog de laatste maand binnengekomen, dus ik denk dat ze de GC toch nog enkele maanden ondersteunen.

stijn87

Legacy Member
En ook al zouden ze uit alle winkels verdwijnen, op dit forum en ebay zijn er nog ontzettend veel gc games voor een spotprijsje te koop

Pestilence_007

Legacy Member
Track : PM's zijn altijd handig , gebruik ze dan ook

kga nog even rondhoren bij ne maat voor extra spelletjes en dan laat ik asap iet weten

GoUdVisKe

Legacy Member
Chris_147 zei:
GC spelletjes kan je toch nog volop vinden in Bart Smit in Merksem.
Nieuwe spelletjes tot 50 euro, goedkope spelletjes vanaf 10 euro. (2 bakken vol)
Ook nog 4 dans matten aan 50 euro, en die zijn toch nog de laatste maand binnengekomen, dus ik denk dat ze de GC toch nog enkele maanden ondersteunen.

in de Bart Smit in Aalst ben'k overlaatst nog gaan kijken voor n memcard voor de cube, de verkoopster wist me te vertellen dat GC reeds volledig uit hun gamma gehaald is.

Raar dat het in een andere winkel nog zou binnenkomen, stock moet misschien wle nog weg maar echt nieuwe dingen... mja kan altijd zeker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan