Archief - [GC] [TK] gamecube + hardware en 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pierrot

Legacy Member
Ik had hem hier al eens te koop aangeboden, maar wegens tijdgebrek (ik vertrok naar het buitenland) is de verkoop toen niet kunnen doorgaan.

Zwarte Gamecube met accessoires en spellen te koop. De spellen kan je uiteraard ook op je Wii spelen. Alle hardware en software is nieuw door mij gekocht en is in perfecte staat. Inclusief originele doos van de Gamecube (Metroid Pakket) en alle kabels. De spelletjes zijn ALLEMAAL compleet met doos en boekje.

Ik bied alles enkel en alleen op het games.telenet forum te koop. Af te halen in Heverlee/Leuven. Ik wil alles gratis afleveren als het niet te ver van Heverlee is.

Zwarte gamecube
Twee controllers
RGB kabel voor betere beeldkwaliteit
Gamecube-Gameboy link kabel

Games:

* Eternal Darkness: Sanity’s Requiem
* Freedom Fighters
* F-Zero GX
* James Bond 007 in Agent Under Fire
* James Bond 007: Everything or nothing (nieuw, nog ingepakt)
* Killer 7
* Mario Party 5
* Metroid Prime
* NBA Street Vol.2
* Paper Mario: the thousand year old door
* Pikmin
* Prince of Persia
* Resident Evil 4
* Shadow the Hedgehog
* Smuggler’s run: warzones
* Splinter Cell
* Star Wars: Rebel Strike
* Super Smash Brothers Melee
* Viewtiful Joe 2
* Warioworld
* Waveracer: Blue Storm


Ik verkoop alles als één pakket.
Minimumprijs: 220 euro
Meeneemprijs: 250 euro

De verkoop stopt binnen een week (zaterdag 19 mei).

Begin maar te bieden ;-)

NotoriousP

Legacy Member
Indien je ooit van gedacht verandert en je games apart verkoopt:


30€ afgehaald voor:
Paper Mario: the thousand year old door
Eternal Darkness: Sanity’s Requiem

Zit toch op kot in leuven, maar wel nog maar 2 weken, naar huis tijdens den blok.

games0ldier

Legacy Member
Eventueel apart:
1 controller + Super Smash Bros. Melee...
Hoeveel ?

Flare'

Legacy Member
26€ voor Paper Mario afgehaald indien je deze apart zou wegdoen.

Greets
Flare

pierrot

Legacy Member
Ik overweeg alle boden op aparte games en/of hardware. Maar het liefst zou ik zien dat er iemand een bod doet op het hele pakket. Ik wacht nog heel even af en contacteer dan iedereen die een bod op een item apart heeft gedaan.

Gr,
Piet

Flare'

Legacy Member
Doe er voor mij ook maar die supersmash bij indien je aan mij zou verkopen :p
Bod van 36€ afgehaald voor paper mario + super smash.

pierrot

Legacy Member
Ik zie hier heel snel boden verschijnen. Als ik voor morgennamiddag geen bod heb gekregen op het totaalpakket, verdeel ik alles aan de personen die hier op aparte items aan het bieden zijn, en pas ik de prijs voor het totaalpakket met de overgebleven items aan.

Gr,
Piet

NotoriousP

Legacy Member
2 controllers
Super Smash Brothers Melee

40€ afgehaald

pierrot

Legacy Member
@ Flare: bod voor paper mario en super smash voor 36 is goed

@ NotoriousP (eerste bod): Flare geeft me een beter bod voor 2 games waaronder paper mario. Ben je geïnteresseerd in eternal darkness apart?

@ Linckxs: Voor 18 euro is RE4 voor jou

@ Cyanide: Voor die prijs kan ik het echt niet wegdoen...

@ game.soldier & NotoriousP (tweede bod):
- 1 controller + Super Smash Bros. Melee... : 36
- 2 controllers + Super Smash Bros. Melee... : 54

NotoriousP

Legacy Member
Dat is 16€ per controller en 20€ voor SMB melee?

Teveel voor mij, doe maar met game.soldier en succes met de verkoop nog.

Flare'

Legacy Member
Paper mario, super smash & wave race, 42,50€ (wou die laatste er nog bij)

games0ldier

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dat is 16€ per controller en 20€ voor SMB melee?

Teveel voor mij, doe maar met game.soldier en succes met de verkoop nog.

ik haak ook af.
Sry!

pierrot

Legacy Member
No problem game.soldier en NotoriousP.

Paper mario, super smash & wave race gaan naar FLare' voor 42.50.

Ik zet morgenavond alles even op een rijtje en maak een nieuwe prijs voor het hele pakket.

sarnath

Legacy Member
pierrot zei:
No problem game.soldier en NotoriousP.

Paper mario, super smash & wave race gaan naar FLare' voor 42.50.

Ik zet morgenavond alles even op een rijtje en maak een nieuwe prijs voor het hele pakket.

ik wacht nog op pm ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan