Fatalix
Legacy Member
Heya,
Zoek hier een snelle verkoop te doen, dus kom niet af met belachelijke boden, check je bronnen voor prijzen, enz.
Te KOOP:
Nintendo DS Lite, WIT: 2 maandjes oud, geen scheurtjes, niets, kasticket bart smit er bij, zo goed als nieuw, batterij maar 2x opgeladen.
Spel: New super mario Bros. Doosje, boekje, spel. Wederom met kasticket er bij.
G6lite: google hier naar en zie wat het is. Het is de 4gb versie...de duurste dus. Ik (mag) hier op dit forum geen uitleg over geven, dus pm me er over of mail me er over.
Passcard: om homebrew te booten.
Nieuwprijzen:
NDS: 150
Spel: 35
G6L: 110.
Totaal: 295E.
Richtprijs: bieden van 220.
Afhalen: Poppel (be), turnhout eventueel.
Vertrouwen? Sure, check whitelist, talloze deals gedaan al(maar natuurlijk weinig gewhitelist..).
Kan ook in antwerpen afspreken als het moet, maar tegen reiskostenvergoeding.
Ook; extra info nodig; PM me; dan krijg je m'n msn alleen bij serieuze interesse, geen wannaB's die eerst toestemming van mama nodig hebben of lening moeten gaan afsluiten eerst ofzo.
Heb het recht ... etc
Zoek hier een snelle verkoop te doen, dus kom niet af met belachelijke boden, check je bronnen voor prijzen, enz.
Te KOOP:
Nintendo DS Lite, WIT: 2 maandjes oud, geen scheurtjes, niets, kasticket bart smit er bij, zo goed als nieuw, batterij maar 2x opgeladen.
Spel: New super mario Bros. Doosje, boekje, spel. Wederom met kasticket er bij.
G6lite: google hier naar en zie wat het is. Het is de 4gb versie...de duurste dus. Ik (mag) hier op dit forum geen uitleg over geven, dus pm me er over of mail me er over.
Passcard: om homebrew te booten.
Nieuwprijzen:
NDS: 150
Spel: 35
G6L: 110.
Totaal: 295E.
Richtprijs: bieden van 220.
Afhalen: Poppel (be), turnhout eventueel.
Vertrouwen? Sure, check whitelist, talloze deals gedaan al(maar natuurlijk weinig gewhitelist..).
Kan ook in antwerpen afspreken als het moet, maar tegen reiskostenvergoeding.
Ook; extra info nodig; PM me; dan krijg je m'n msn alleen bij serieuze interesse, geen wannaB's die eerst toestemming van mama nodig hebben of lening moeten gaan afsluiten eerst ofzo.
Heb het recht ... etc
)