Archief - X2 4200 S939: laatste kans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amadeke

Legacy Member
Ik heb nog 1 spiksplinternieuwe X2 4200 voor socket 939 te koop.

Meeneemprijs: 70 euro inclusief verzending binnen België

Onder die prijs bieden heeft geen zin :D

Indien niet weg op zaterdag om 20.00 gaat hij naar Ebay

Hitm@n

Legacy Member
zin of geen zin toch maar proberen(wie ni waagt ni wint).
60 eurotjes

Amadeke

Legacy Member
stepping: Manchester E4 (DAA5BV)

En idd zoals Gamer zegt, zijn tray (per stuk verpakt in een doosje)

Amadeke

Legacy Member
Thanx DreamWearl :-)

Is idd S939, en beginnen nieuw nu toch echt al zeldzamer te worden.
70 inclusief is een correcte prijs denk ik.

@Jastas: sorry geen interesse in ruilen.
Maar ge moet rekenen dat ge voor die 3800 ook nog zeker een 30 à 35 euro krijgt

nerioguykes

Legacy Member
Ik bied je meeneemprijs van 70 euro onder voorbehoud, ik laat voor zaterdag middag weten hier en via pm of het doorgaat of niet, want ik moet eerst zeker zijn van de verkoop van mijn 3500+ en dat ben ik maar tegen de middag zeker.
Dus indien ok voor je, bod onder voorbehoud van 70 euro.

nerioguykes

Legacy Member
ok, ik laat je morgen tegen de middag zeker en vast iets weten.

nerioguykes

Legacy Member
Hungry® zei:
deal voor 70 inclu, PM aub.

Mooi zo mijn bod fijnekes genegeerd een beetje geduld en eerlijkheid siert ne mens wel hé.
Tzal me een worst wezen.

Amadeke

Legacy Member
Bod genegeerd?
Ik heb je bod genoteerd.

Maar net als bij een hoger bod is er een "beter" bod gekomen, vòòr de deadline.

Hungry®

Legacy Member
staat tenandere open en bloot sinds gisteren 16u42 met direct een meeneemprijs inclu wat zeldzaam is. Iedereen heeft zijn kans gehad, ik heb die thread al gisteren gelezen.

nerioguykes

Legacy Member
Jeps, en uit beleefdheid zou ik persoonlijk gewacht hebben tot deze middag om te bieden of tenminste vermelden indien ... hem niet koopt koop ik hem voor de meneemprijs. Maar ja ge doet niks mis zenne daar ni van, alles is correct verlopen, wss moest ge em zelfs ni hebben als ik er ni op geboden had, maar sommige mensen kicken er nu eenmaal op de dingen voor anderen hun neus weg te pakken hé. Thnx case closed voor mij.

Hungry®

Legacy Member
kijk, als je die echt graag wilt dan stuur je me maar een PM en regelen we dat aan dezelfde condities als nu bedongen, 70 euro inclu dus. De cpu wordt pas woensdag opgestuurd en zolang dat die niet wordt opgestuurd is alles mogelijk. Die cpu is tenslotte een spare indien de mijne mocht stukgaan.

Je krijgt tijd tot maandagavond vermits je eerst jouw cpu wil verkopen, in principe moet dat volstaan.

Ik hou me aan mijn woord. Graag antwoord zodat ik met verkoper effe kan overleg plegen hoe we dat dan gaan regelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan