Archief - UITVERKOOP PC GAMES ( ook toppers! )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik verkoop volgende pc games, ze zijn allemaal ORIGINEEL in oorspronkelijke doos, allemaal perfect werkend, zonder krassen en dergelijke.


- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- STAR WARS BATTLEFRONT II (lucasarts)
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALEINS VS PREDATOR (sierra)
- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

Ook nog te koop:

- LOGITECH Rumblepad 2 ( werk perfect, alleen de rumble functie doet het niet meer )

Geen belachelijke biedingen, deze verkoop staat minimaal 1 week open, tot alles verkocht is eigenlijk :) BIEDEN MAAR

Shotterke

Legacy Member
Wil je soms Battlefront II ruilen voor een van de volgende games?

The Elder Scrolls Oblvion Collectors Edition
Boiling Point Road To Hell
Black & White + Add on
Cycling Manager 4
Free Lancer
Deus Ex
BREED
Half Life 2 imet Steam account (HL², CS:S, HL² Deathmatch)

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Dikkie: Fifa2007 bod 17euro
Rechtervoet: AvsP2 (het is de 2 ja :)) bod 10
Straatloper: alleen interesse in verkoop

Beide andere boden GENOTEERD en opbieden kan natuurlijk nog altijd :)

dikkie

Legacy Member
Mijn bod voor FiFA 2007 vervalt, heb ergens een nieuw exemplaar op de kop kunnen tikken.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Longpatje en rechtervoet pm gestuurd voor afrekening.
Fred_legolas als je mij 10 euro inclusief bied dan kunnen wij ook afhandelen.

Dus ik heb nog over:


- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALEINS VS PREDATOR II(sierra)
- ALIENS VS PREDATOR II: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)

thibo

Legacy Member
Hoeveel is meeneem voor battlefield 2? Incl verzending naar De Pinte?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
gewoon een bod doen en dan zie ik wel, zeg wat je maximum wilt geven :), en pak die SF er ook bij, dan krijg je sneller upgrades voor u wapens als je speelt!! :)

fred_legolas

Legacy Member
8 euro voor de gamepad, werkt niet meer volledig en moet er van Gent omkomen dus meer wil ik er niet voor geven.

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
sgoed, pm gestuurd voor verdere afhandeling, het word u trouwens opgestuurd, je moet niet afkomen van gent :)

Dus ik heb nog over:


- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALIENS VS PREDATOR II: Primal Hunt (sierra)
- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )

Dark Messiah en Red orchestra worden samen verkocht omdat die op dezelfde STEAM account zitten, dus bieden op beide samen.

JacK MeSS

Legacy Member
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)

12€ inc :)

W!mpix

Legacy Member
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION

Meeneemprijs?

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
12 euro inclusief genoteerd, maar gaat toch wat hoger moeten gaan voor beiden, als je mij 20 euro inclusief bied van stuur ik het naar je op JACK MESS, en voor Dark Messiah, er word geboden samen met Red orchestra, want beide spellen zijn verbonden aan eenzelfde steamaccount, meeneem, 26 euro inclusief verzending

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Nog over momenteel:

- FACES OF WAR (ubisoft)
- DARK MESSIAH : Might and Magic (ubisoft) COLLECTOR EDITION
- RED ORCHESTRA ( op steam account met Dark Messiah )
- FIFA 2007 (easports)
- BATTLEFIELD 2 (ea)
- BATTLEFIELD 2: SPECIAL FORCES EXPANSION PACK (ea)
- WARCRAFT 3: Reign of Chaos (blizzard)
- WARCRAFT 3: Frozen Throne Expansion Set (blizzard)
- ALIENS VS PREDATOR: Primal Hunt Expansion Pack (sierra)
- STEAM ACCOUNT MET HL en COUNTER-STRIKE 1.6
- LOGITECH Rumblepad 2

Hamiltoe

Legacy Member
20 euro incl voor bf 2 en expansion pack mits snelle afhandeling; kzou vanavond willen storten!!! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan