Archief - [TR]Guildwars special edition.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

celeron clocker

Legacy Member
Te ruil tegen iets.
Het gaat hem over de special edition met zo bonus dinges (muziek + speciale equipement ) de code van die equipement is nog niet gebruikt.

Ik zou graag tegen iets ruilen khebber nog maar 2x mee gespeeld en kvinnet iets te 'realistisch' . :)

kleenex

Legacy Member
hey, ik ben al een paar dagen op zoek naar dit spel. Heb niets om tegen te ruilen behalve wat cash geld :). Ben trouwens van omgeving Dendermonde dus zou er om kunnen komen. Name your price pls.
Enkele vraagjes: waar aangekocht? Heb je kasticketje nog? Ik kan dan jouw account gebruiken en veranderen om te gamen é? Thanks.

celeron clocker

Legacy Member
kleenex zei:
hey, ik ben al een paar dagen op zoek naar dit spel. Heb niets om tegen te ruilen behalve wat cash geld :). Ben trouwens van omgeving Dendermonde dus zou er om kunnen komen. Name your price pls.
Enkele vraagjes: waar aangekocht? Heb je kasticketje nog? Ik kan dan jouw account gebruiken en veranderen om te gamen é? Thanks.

Op alle antwoorden ja , kasticket moetk nog zoeken , maar is angekocht in dreamland. :)


Doe maar een bod (hebt gij mij op msn toegevoegd? ) :p

kleenex

Legacy Member
30€ afgehaald indien je kasticket nog vindt

Khad u gisteren idd op msn toegevoegd maar niet gezien :p.

-Draco-

Legacy Member
Ruile, tegen een sealed Mech Warrior Collection box? (NP: 45€)
Der zit Mech Warrior 4 in, Mech Warrior 4 expansion in, Mech Commander 2...
Interesse?
Eventueel nog wat opleg van mijn kant...

celeron clocker

Legacy Member
Arrgh :p mijnen tv heeft de geest gelaten op mijn kamer dus kan nemeer met xdoos spelen atm :p jammer dus , kga dinsdag afsluiten indien er dan nog geen andere ruildingen zijn ga ik hem dus aan kleenex laten .

celeron clocker

Legacy Member
Hmm die mech warrior is blijkbaar wel al een ouder spel :( en gfx zijn redelijk onduidelijk. Kdenk dat ik et over mij ga laten gaan dit aanbod , toevallig niemand farcry ofzo? :P maar dan wel in combinatie met een ander game aangezien je farcry al aan 15€ kon kopen. :o

kleenex

Legacy Member
celeron clocker zei:
Arrgh :p mijnen tv heeft de geest gelaten op mijn kamer dus kan nemeer met xdoos spelen atm :p jammer dus , kga dinsdag afsluiten indien er dan nog geen andere ruildingen zijn ga ik hem dus aan kleenex laten .
No prob, vergeet wel het kasticketje dan niet ;)

Poepoei

Legacy Member
Ok dan, dan gooien we wat PC games in de strijd he :D

Wat ik hier nog heb liggen: Doom III, Half Life 2, Star Wars Battlefront?

:)

celeron clocker

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Ok dan, dan gooien we wat PC games in de strijd he :D

Wat ik hier nog heb liggen: Doom III, Half Life 2, Star Wars Battlefront?

:)

d3 interesseert me wel maar kunde daar nog een ander game bijgooien , want hl² hebk al en ben ni zo voor SW games . :p

Poepoei

Legacy Member
hmmm, liever niet, 'k dacht 1 game tegen 1 game :p
't Is nog in perfecte staat, maar een paar keer gespeeld (was niet echt m'n ding)...

Maja, Ghost Recon? Is wel zonder boekje en in een dvd-doosje (zelf cover uitgeprint), zat bij een Nvidia-kaart...

celeron clocker

Legacy Member
D3 kost nieuw nog 30€ , GW special edition nog 50 , daarmee dat ik het vroeg. ;)

Ghost recon hebk ooit heel lang geleden nog op xbox gehad. :p

Poepoei

Legacy Member
Rollercoaster Tycoon 2? => Origineel doosje
Prince Of Persia => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart
Splinter Cell: Pandora Tomorrow => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart

SP:PT is trouwens licht verschillend van de winkel versie, bij deze versie staat hij op een dvd, in de winkel vind je 'm dacht ik enkel op cd's

*hoopt dat er iets bij zit dat je wil hebben :p

celeron clocker

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Rollercoaster Tycoon 2? => Origineel doosje
Prince Of Persia => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart
Splinter Cell: Pandora Tomorrow => zonder boekje, dvd-doosje met zelfgeprinte cover => zat bij ATI/Sapphire kaart

SP:PT is trouwens licht verschillend van de winkel versie, bij deze versie staat hij op een dvd, in de winkel vind je 'm dacht ik enkel op cd's

*hoopt dat er iets bij zit dat je wil hebben :p


Allemaal al gehad. :help:

Snakie

Legacy Member
Ruilen tegen BF2?
Perfecte staat, dvd, 2x gespeeld, niet echt mijn ding.

mvg,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan