Archief - [tr] Msi 7800gt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aka

Legacy Member
[TR]

MSI 7800GT. gekocht bij tones. perfekt in orde en compleet, garantie van 2.5 jaar. kopie van factuur krijg je ook. kan ter plaatse getest worden.

Ruilen tegen iets +- deftig. Minstens 6600gt als nv of x800gto als ati.

opleg: verschil in huidige nieuwprijs.

Wissel middenweg, of kan afkomen mits (vooraf)vergoeding van naftkosten.

Rede: speel bijna geen pc games meer en ga volledig overstappen naar Debian.

bobsleeke

Legacy Member
ik heb nog een nieuwe 6600gt turboforce liggen. Niet geopende verpakking , met factuur 195€

Misschien een deal te sluiten met eventueel opleg???

hoe oud is je kaart btw?

Greetz

Roeldm

Legacy Member
msi X800XL + hoeveel opleg? (even geen zin om die nieuwprijs te zoeken maar zal toch ergens tss de 250-300 zijn denk ik)

SMa

Legacy Member
x850xt pe
& welke nieuwprijs moet er genomen worden? ik zie de prijzen voor een x850xt pe varieren van 300 tot 500...

:edit: prijzen bij Jaha:
7800GT - €343
X850XT PE - €364
maar aangezien hij uit de vorige generatie stamt zou ik er wel een kleine opleg op willen doen :edit:

LaCucaracha

Legacy Member
XFX 6800 gt met arctic cooler
doet probleemloos 400/1120 (standaard=350/1000)
opleg van 100€?

aka

Legacy Member
sheep zei:
x850xt pe
& welke nieuwprijs moet er genomen worden?

je neemt de absolute minimum(nieuw)prijzen dat je in belgie kunt vinden voor beide kaarten.

x850 xt pe is wat te snel naar mijn hoesting, alsook 6800gt. maar ik ga erover wat nadenken en ook compatibiliteit met linux raadplegen :)

@ dboy: ik vind de nieuwe x1600 en x1800 series van ati pure brol, sorry :(

M_N_M

Legacy Member
6600GT met zalman hP80 cooling + 130€ opleg.
Wij wonen niet ver van mekaar dus afspreken is no prob ;)

Graag antwoord VOOR 20u, anders telt dit niet meer (ze stata al te koop en ik sluit vanavond af)

MSN: M_N_M[at]pandora.be

Grtz

//edit: winfast 6600GT (139€ NP) + zalman hp80(23€) => 162€
msi 7800GT = 284€
Je doet je dus nog kleine winst :)

aka

Legacy Member
M_N_M zei:
6600GT met zalman hP80 cooling + 130€ opleg.
Wij wonen niet ver van mekaar dus afspreken is no prob ;)

Graag antwoord VOOR 20u, anders telt dit niet meer (ze stata al te koop en ik sluit vanavond af)

MSN: M_N_M[at]pandora.be

Grtz

//edit: winfast 6600GT (139€ NP) + zalman hp80(23€) => 162€
msi 7800GT = 284€
Je doet je dus nog kleine winst :)

Ik zit in liedekerke maar 1 dag per week en tis vandaag dus valt goed mee :) ... maar graag een link naar de winkel waar msi 284 euro kost, in belgie dus wel.

bobsleeke

Legacy Member
aka , Ja dat is de kaart.
wil graag ruilen met opleg , moet je me wel zelf zeggen wat je verwacht. Een gebuikte tegen een nieuwe kaart ruilen , dan vind ik dat we het verschil in nieuwprijs nemen niet echt geschikt :) .

Groeten Joey

M_N_M

Legacy Member
aka zei:
Ik zit in liedekerke maar 1 dag per week en tis vandaag dus valt goed mee :) ... maar graag een link naar de winkel waar msi 284 euro kost, in belgie dus wel.
prijs van geizhals.de .. Maar mijn prijs van 6600GT is ook die van duitsland dus no prob.

Hebben we een deal of niet?

aka

Legacy Member
bobsleeke zei:
aka , Ja dat is de kaart.
wil graag ruilen met opleg , moet je me wel zelf zeggen wat je verwacht. Een gebuikte tegen een nieuwe kaart ruilen , dan vind ik dat we het verschil in nieuwprijs nemen niet echt geschikt :) .

Groeten Joey

met 2+ jaar garantie, beide kaarten bnn 2 jaar zwz alleen goed als paperweights. en nieuw is per definitie in winkel, de kaart uit handen is zwz 2de hands.

heb dit gevonden: MSI NX7800GT-VT2D 256MB DDR3 Tv-Out Dual DVI (PCI-E) €319,60 in descom.

158.6 euro opleg dus :)

aka

Legacy Member
M_N_M zei:
prijs van geizhals.de .. Maar mijn prijs van 6600GT is ook die van duitsland dus no prob.

Hebben we een deal of niet?

behalve dat je kaart in belgie ook 140 euro kost en de mijne niet :)

no go

M_N_M

Legacy Member
kaart + 140€, laatste bod.
(bij mij steekt er nog een zalman op ter waarde van 20€)

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan