Archief - [TK] NIEUWE dvd-rom plextor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fatrixzor

Legacy Member
ik verkoop een dvd-rom plextor px-130A
http://www.surcouf.com/images/Catalogue/78/70/58/g9587078.jpg
zo eentje dus
hij komt juist uit RMA dus hij is nog niet gebruikt , zit nog in zakje dus ik kan hem niet gebruikt hebben Very Happy
heb garantiebewijs, en heb nog 7 maand garantie!
nieuwprijs is €35
meeneemprijs €25 ( dat is 10 €winst !!)

of doe een bod
mvg Filip

Fatrixzor

Legacy Member
nope alleen afgehaald, voor wat extra geld wil ik hem mss wel opsturen :)

Fatrixzor

Legacy Member
das €15 wist da ge der op maakt en tis in feite voor krak het zelfde procut(nieuw)
en dan maak kik nog eens (15 + 3.5) €18.5 verlies :s zit niet veel meer aan voor mij dan hé :)

kivirno

Legacy Member
ik ga nu ni klagen ofzo, maar als ik hem vandaag ni heb ga ik mijn bod laten vervallen, ik blijf niet wachten

--NickName--

Legacy Member
maar o wee als we in zijn eigen afzetthreads van kivirno ne keer onder de prijs durven bieden

maar hier, onbeschaamd en dan nog eens arrogant ook

Icebeice

Legacy Member
:offtopic: kivirno ben jij niet quentaro van vroeger met veel bans......:ironic:

Fatrixzor

Legacy Member
ja vink ook wat weinig hoor tis echt helemaal nieuw dus :)
maar jah wat kan ik er aan doen als jij je bod laat vallen :)

kivirno

Legacy Member
voor de zoveelste keer, word dit beu
ja ik ben quentaro, heb bans gehad, ben whitelisted nu als in totaal 7+
ben te vertrouwen
en ik zeg gewoon als ik de dvd ni heb deze week koop ik wel in de winkel zo simpel is dat dus geen stomme commentaar graag kindjes

edit: in NL kost hij 22.55 en in BE bij pixmania kost hij 30

Fatrixzor

Legacy Member
njah maakt mij niet uit wie je bent :)
maar ik zou graag zeker €25 willen hebben voor die dvd :)
meeneemrpijs €30
en niew kost ie €35
is toch redelijk normaal ? of zijn de prijzen te hoog ?

Fatrixzor

Legacy Member
kivirno zei:
voor de zoveelste keer, word dit beu
ja ik ben quentaro, heb bans gehad, ben whitelisted nu als in totaal 7+
ben te vertrouwen
en ik zeg gewoon als ik de dvd ni heb deze week koop ik wel in de winkel zo simpel is dat dus geen stomme commentaar graag kindjes

edit: in NL kost hij 22.55 en in BE bij pixmania kost hij 30

heb je daar site van :s ?
in nl daar mag je hem dan gaan halen maar in be ?
dan pas ik men prijzen direct aan :)
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan