Archief - [TK] Laptop P2 366MHz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delirium

Legacy Member
Hey,

aangezien ik al een paar PMs gekregen heb van mensen die hier interesse in hebben ga'k em hier zetten om alles eerlijk te laten verlopen en niet achter mensen hun rug ga verkopen.

Het betreft een IBM Thinkpad 600E
PII 366 MHz
64 MB RAM
6 GB HD
24xCD ROM
extern diskettestation
PCMCIA Netwerkkaart van level one

Hier vind je nog een fotoke met alle aansluitingen
http://www.alojositiosweb.com/IBM-Thinkpad-600.jpg
USB zit der ook nog op (staat niet op die foto)

Er zit ook nog een tas en een logitech mini muis bij

Het hoogste bod dat ik al gekregen heb was van -Draco- (met € 65)
Hij kan dat hier misschien nog een bevestigen.

Meeneemprijs is er nie echt, zal zien hoe hoog het oploopt en zal wel zeggen wanneer ik stop

Happy bidding

Delirium

Legacy Member
Sorry vergeten vermelden:
Het enige wat er aan mankeert is de batterij die niet meer werkt, voor de rest in orde.
Gert1 had aangeraden de batterij eens een nachtje goed verpakt in de vriezer te steken. 't Schijnt dat dat kan helpen om ze weer tot leven te wekken ;) .

Ik ga nog ff afwachten, eens horen van andere mensen die interesse hadden, ik hou u zeker op de hoogte -Draco-

Huggy Bear

Legacy Member
Ge zijt van Hamme, ge komt toevallig nooit in Sint-Niklaas?

Gert1

Legacy Member
Delirium zei:
Gert1 had aangeraden de batterij eens een nachtje goed verpakt in de vriezer te steken. 't Schijnt dat dat kan helpen om ze weer tot leven te wekken ;) .

Gaade da deze n8 proberen of wat?

laat iets weten als het gelukt is hé

Delirium

Legacy Member
Huggy Bear zei:
Ge zijt van Hamme, ge komt toevallig nooit in Sint-Niklaas?

Ik kom veel in Sint-Niklaas :)
Ik kan zeker afspreken in de geburen als mensen dat wensen.

-Draco-

Legacy Member
wat zijn de verzendingskosten?
kwestie van faseina te kunnen overbieden met een exclu bod.
Ik denk dat dat met kilopost 6,20€ is. (Tot 5 kg)
Bevestig je even?

Delirium

Legacy Member
-Draco- zei:
wat zijn de verzendingskosten?
kwestie van faseina te kunnen overbieden met een exclu bod.
Ik denk dat dat met kilopost 6,20€ is. (Tot 5 kg)
Bevestig je even?

http://www.post.be/PriceCalculator/Calculate.do?action=calculatePrice
Neem tot en met 5 kg en em zal 6.20 geven

Wil ook eventueel in een station afspreken (om eventuele problemen te vermijden), 'k heb toch reductie :D (ik reken dit dan ook ipv verzending hé ;) )
Ik laat dit maar ff weten.
Ik ga naar Gent naar school, dus daar kan ik ook steeds afspreken.

Wel ik laat dit aan de koper over

Delirium

Legacy Member
OK, 'k ga het dan nog ff laten openstaan en zien of er nog reactie op komt
Momenteel heeft faselna het hoogste bod met € 80 incl.

Biz-Art

Legacy Member
staat van het scherm?
zijn er dode pixels?
werkt alles nog nr behoren?
welke windows staat erop? den 98 zeker?

wr in gent kom je?

Delirium

Legacy Member
Biz-Art zei:
staat van het scherm?
zijn er dode pixels?
werkt alles nog nr behoren?
welke windows staat erop? den 98 zeker?

wr in gent kom je?

Geen dode pixels
In 1 van mijn posts staat dat batterij niet meer oplaadt, maar dat is ook 't enige wat er aan mankeert.
Der staat idd win 98 op, win 2000 op gedraaid, maar booten ging traag :)

Ga met de trein naar Gent-Sint Pieters
Is geen enkel probleem om eventueel in't stad af te spreken.

MVG

Biz-Art

Legacy Member
€75 afgehaald in Gent.

wanneer sluit je af?
is surfen op i-net te doen of niet?
spelen mp3's vlot af?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan