Fastkiller
Legacy Member
tijgerke zei:voor ik een bod doe, hoe werkt het systeem bij planetside juist? (ik zie dat het een MMOFPS is waarvoor je dus maandelijks moet betalen... geef jij je account gegevens dan (bv) door aan mij? want je zal niet 1 key 2x kunnen registreren vermoed ik)
Normaal zal je alles opnieuw moeten registreren. Ik heb alles afgesloten (ale ik heb nooit een accoutn gemaakt om te spelen per maand, in die tijd had ik nog niet teveel financiele middelen om iedere maand geld te vragen
) en nuja speel ik andere games online
