Archief - [TK] AMD3500+ incl MSI K8N mobo en Koeler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frank112

Legacy Member
Hey,

Wegens overstap naar Pentium M platform gaat deze eruit..

AMd Athlon 3500+ Venice
MSI K8N Neo2 Platinum 54g (met wifi kaart dus)
Zalman CNPS7000B-AlCu

Als setje voor 185 eurotjes..

Foto:
pc4.jpg

PsYmon

Legacy Member
Vanwaar ben je? Alles volledig + factuur?
Ik geef u 185 als bovenstaande vragen een positief antwoord opleveren ;)

Psychodweep

Legacy Member
Ik geef u 185 EUR zonder al die antwoorden... tmoet gewoon marcheren.
owja, verzend van Nederland.... ik betaal verzendkosten.

Frank112

Legacy Member
ik laat hem nog even staan...

Ik heb de boekjes van het mobo maar voor de rest niks..
Ook geen factuur..

Psychodweep

Legacy Member
Als je het zo formuleert, zeg je wel dat 185 EUR de meeneemprijs is he. Indien dat niet zo is, moet je je zinnen anders formuleren.
Je zegt deze gaat eruit ... voor 185 EUR. Dan zeg ik 185 EUR ok, dan ist toch verkocht aan mij ?

Frank112

Legacy Member
nah bedankt.... heel aantrekkelijk maar ik doe geen zaken meer met je..

dweeb.. er staat toch geen meeneem prijs bij? ik wil er minimaal 185 voor hebben..

Nightfall

Legacy Member
ouderdom? krijgen we er niets bij? (kabels, boekjes, drivers, doos, ...)

mss cpu appart verkopen? (bij goed bod)

Frank112

Legacy Member
geen idee hoe oud het is.. en zoals ik zal zei.. alleen de boekjes erbij en driver CD.

Ik heb inmiddels bod van 190 op het FOK forum. er gaat dus ook niks apart weg ;)

Nightfall

Legacy Member
nondepie

bod van 200€ dan maar (meeneemprijs nie in zicht?)

Frank112

Legacy Member
ik ben niet van plan lang door te gaan.. vanavond of morgen stop ik...

Bod genoteerd...

RSSD

Legacy Member
Het is idd nogal fout geformuleerd hé.
Er staat niet op of het een meeneemprijs , minimumprijs of vanaf ... is.
Normaal zou ik er ook uit afleiden dat je het verkoopt voor die prijs.
Maak dat het de volgende keer duidelijk is aub.
En een beetje beleefd blijven kan ook geen kwaad.
Deze keer laat ik het zo.

Frank112

Legacy Member
Mn maat was hier net ff op bezoek.. en zei meteen: wat een zeikerts daar..
Ik kan het zelf niet beter formuleren.

Deluc: Noord Holland
Omgeving Enkhuizen/Hoorn

RSSD

Legacy Member
Frank112 zei:
Mn maat was hier net ff op bezoek.. en zei meteen: wat een zeikerts daar..
Ik kan het zelf niet beter formuleren.

Deluc: Noord Holland
Omgeving Enkhuizen/Hoorn

Je moet hier de regels volgen net zoals iedereen...
En dat taalgebruik ? :ironic:

Frank112

Legacy Member
ik word echt zwaar pissig van jou..

stfu.. ik doe helemaal niks fout!
Nu wel.. maar dat komt omdat je het zelf uitlokt eikel!

ZOEK HET KLOTE TOPIC DOOR!!! MN TAALGEBRUIK IS NORMAAL!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan