Zatte_Bjorn
Legacy Member
Wegens aankoop nieuwe desktop doet mijn broer deze PC weg!
- CPU : AMD 64 3200+ (socket 754)
- Ram : 2 gig ram (2 x 1gig Kingston DDR400)
- Mobo : DFI Lanparty nF3 250GB!
- HD : 40 gig 7200rpm 8MB cache (sata)
- Case : Chieftec DG - 01WD - D!
- GPU : Nvidia 6800 Ultra 256MB (256 MB GDDR3 )!
Het moederbord van deze PC is geen rommel en OC'ed enorm goed (lees de reviews).
Dit is één van de beste OC mobo's voor deze socket. Deze PC is ondanks het goede mobo nooit overclocked geweest.. (Draaide alleen WoW op..) Mobo heeft Dolby 7.1, Gigabit LAN, S/PDIF-in/out, 4 USB (achterkant) + 2 USB (voorkant) , Firewire (voorkant),.. Ram, HD is nog in garantie. Zit een gewone CD-lezer in (koop 2dehands DVD brander voor 20EUR
) In de doos van het mobo zit nog een Asus moederbordje (zeer goed moederbordje voor een PIII) met een PIII 1Ghz, AGP x 8 aansluiting,.. Dit krijg je erbij want ligt hier toch maar stof op te vangen. Ook krijg je er een Hercules XPS 5.100 bij! (Zeer mooi geluid en speelt zeer goed, maar ligt hier ook maar.. (heb Z-680..))
Minimumprijs ~ 250 EUR..
Pics :
http://users.telenet.be/Zatte_Bjorn/PC/
- CPU : AMD 64 3200+ (socket 754)
- Ram : 2 gig ram (2 x 1gig Kingston DDR400)
- Mobo : DFI Lanparty nF3 250GB!
- HD : 40 gig 7200rpm 8MB cache (sata)
- Case : Chieftec DG - 01WD - D!
- GPU : Nvidia 6800 Ultra 256MB (256 MB GDDR3 )!
Het moederbord van deze PC is geen rommel en OC'ed enorm goed (lees de reviews).
Dit is één van de beste OC mobo's voor deze socket. Deze PC is ondanks het goede mobo nooit overclocked geweest.. (Draaide alleen WoW op..) Mobo heeft Dolby 7.1, Gigabit LAN, S/PDIF-in/out, 4 USB (achterkant) + 2 USB (voorkant) , Firewire (voorkant),.. Ram, HD is nog in garantie. Zit een gewone CD-lezer in (koop 2dehands DVD brander voor 20EUR
) In de doos van het mobo zit nog een Asus moederbordje (zeer goed moederbordje voor een PIII) met een PIII 1Ghz, AGP x 8 aansluiting,.. Dit krijg je erbij want ligt hier toch maar stof op te vangen. Ook krijg je er een Hercules XPS 5.100 bij! (Zeer mooi geluid en speelt zeer goed, maar ligt hier ook maar.. (heb Z-680..))Minimumprijs ~ 250 EUR..
Pics :
http://users.telenet.be/Zatte_Bjorn/PC/
