Archief - [tk]-amd 64 Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InGame

Legacy Member
:wtf: Ik verkoop mijn Volledige PC .
Dit kan per onderdeeel of als ik een goeie koper heb volledig .

het betreft deze onderdelen .

Lian Li Case 6085 Silver Aluminium Design

PSU 520 WATT CASE-MASTER BLUE LIGHT

AMD 64 3000+ Skt 939 512kb Cache VENICE CORE.
DFI Lanparty Motherboard UT-SLI D Nforce 4 BOD : 180€ |@Nermos|- 175€ |Nikolaidis|


GEIL 2x 512Mb DDR 400

SEAGATE 80GB
Maxtor 160Gb VERKOCHT: 85€ |Coolrunner|


Maxtor 120Gb SATA

XFX 6600GT 128Mb

PHILLIPS LIGHTSCRIBE DVD-RW

Sony Floppy

Alles Onder Garantie ( behalve Floppy)


Andere Onderdelen ..

2x 256MB DDR 400 =20€ Per stuk .

Intel Celeron 2.93 VERKOCHT 40€ |Gamer|
AMD XP 2200 Skt A VERKOCHT 40€ |Gamer|

Raptor 36gb 10000Rpm BOD 70€
History
______________________
VERKOCHT "Celeron 2.93ghz & AMD Xp 2200+" : TOTAAL 80€|Gamer|
BOD" AMD 64 3000+ Skt 939 & Lanparty NF 4 SLI-D" : TOTAAL 160€|Ow_jeih
BOD"AMD 64 3000+ Skt 939 & Lanparty NF 4 SLI-D" : TOTAAL 170€|Nikolaidis


Ps: Dit zijn mijn prijzen . prijzen kunnen over gesproken worden . maar dan enkel redelijke prijzen .

Mvg

Ow_jeih

Legacy Member
hoeveel wilde voor:
AMD 64 3000+ Skt 939 512kb Cache VENICE CORE.

DFI Lanparty Motherboard UT-SLI D Nforce 4

Gamer

Legacy Member
Intel celeron 2.93ghz =40€ = socket 478 ?
AMD XP 2200+ = 40€

€ 80 inclusief verzending.

InGame

Legacy Member
@ Gamer dat is een deal .
@Linckxs Foto's comming up ...

@Ow_jeih ( ik dacht aan 70€ ) ... ?

en ik ben van gent .

nikolaidis

Legacy Member
70 euro voor mobo en cpu?:o
bij deze dan bod 70 euro (indien alles nog werkt natuurlijk)

InGame

Legacy Member
nikolaidis zei:
70 euro voor mobo en cpu?
bij deze dan bod 70 euro (indien alles nog werkt natuurlijk)

dat kan ik niet aannemen .

Moederbord Nieuwprijs : rond 150€ denk ik .! correct me if am wrong
cpu geen directe nieuwprijs : maar 65€ zou toch al het minste moeten zijn

Dus hierbij minimum 160 voor cpu & mobo ..:wtf:

nikolaidis

Legacy Member
InGame zei:
dat kan ik niet aannemen .

Moederbord Nieuwprijs : rond 150€ denk ik .! correct me if am wrong
cpu geen directe nieuwprijs : maar 65€ zou toch al het minste moeten zijn

Dus hierbij minimum 160 voor cpu & mobo ..:wtf:

dacht ik al hoor :)

bodje 70 inc om te beginne dan op de proc

Ow_jeih

Legacy Member
160euro voor mobo en CPU :)
excl. aangetekende verzending, die dus op mijn kosten is natuurlijk

die 3000+ is boxed?

InGame

Legacy Member
vraag @ nikolaidis : Hoe zou jij dit willen opgestuurd hebben .? als deze onderdelen natuurlijk voor u gaan zijn .

Waar woon je ?

nikolaidis

Legacy Member
ik woon in kortenberg en zit op kot in leuven
ik kan da eventueel wel komen halen
maar is er gene meeneemprijs voor de cpu / processor / cpu+processor ?
en wanneer sluit je eventueel af zodat ik er even kan over nadenken ...?

nikolaidis

Legacy Member
was net nog iets te voorbarig met men bod van 170 euro sorry :$

InGame

Legacy Member
nikolaidis zei:
was net nog iets te voorbarig met men bod van 170 euro sorry :$

Geen meeneem prijs . 170-€ en die was van u ...ging ik net posten ..

Bod cancelt .? of nieuw bod plaatsten

Ik sluit af wanneer alles weg is . Maar ik zou zeggen ten laatste Donderdag

nikolaidis

Legacy Member
ik ga morge een bod plaatsen als ik wat beter geinformeerd ben en wat meer wakker ben :$
sorry
gelieve dus nog eventjes te wachten met de verkoop tot circa morgemiddag:$
alvast bedankt

Nicolas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan