sarnath
Legacy Member
Kaartje in perfecte staat, maar heb zin om nog eens naar nvidia over te schakelen.
Kaartje is pci express.
wil deze enkel ruilen met een 7800GTX en eventueel een GT.
nog carry-in garantie tot 05/02/2007
EDIT: elke vorm van geflame wordt gepost, tis hier weer erg tegenwoordig qua threads afbreken dus ik waarschuw diegenen alvast.
Kaartje is pci express.
wil deze enkel ruilen met een 7800GTX en eventueel een GT.
nog carry-in garantie tot 05/02/2007
EDIT: elke vorm van geflame wordt gepost, tis hier weer erg tegenwoordig qua threads afbreken dus ik waarschuw diegenen alvast.

