Archief - [PC]Verkoop van halve PC in stukjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therif

Legacy Member
Verkoop van een stukjes PC, karkas

-SAMEN:Moederbord-Intel Desktop Board D845WN +CPU Intel Pentium IV 1,7Ghz en meegegeven Fan

-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)

-Ethernetkaart 10/100

-1XKingston ValueRam: PC133 128Mb Ram
-1XtakeMS 128Mb PC133
-1XMemory Corp 256 Mb Ram PC133
ALLE DRIE SDRAM

Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out

-Voeding 250W

-Case aOpen Middle - 3 X cd layer 2 X Fdd layer of 1 Fdd 2 Hdd



Ik geef geen beginprijs voor al dat goed.
Alles werkt nog zeer goed ;)
Wisselen mogelijk, bied wat je hebt aan.

:) :) :) :p :p :p ;) :D :niceone: :niceone: :niceone: :niceone:


MVG

Gamer

Legacy Member
Moederbord-Intel Desktop Board D845WN +CPU Intel Pentium IV 1,7Ghz en meegegeven Fan

€ 25 inclusief.

dat is toch S478 hoop ik ?

Therif

Legacy Member
@nTFs: Voor 30€ verkoop ik het direct, ben je nog geïnteresseerd?

hystrix

Legacy Member
Hij zegt:
Therif zei:
@nTFs: Voor 30€ verkoop ik het direct, ben je nog geïnteresseerd?
dan veronderstel ik dat dat de meeneemprijs is en in de rules staat, dat eens de meeneemprijs geboden is deze verkocht moet worden, dus ...

-Draco-

Legacy Member
niets van in huis...
Ik vind de regel van het kwartier ook gelden!
Eventueel meeneemprijs!
We laten de verkoper beslissen, en die kiest denk ik voor mijn bod van 35€ afgehaald!

-Draco-

Legacy Member
75-35=40€
Voor 40€ kan je alles buiten CPU ook nog kwijt hoor!
Als de ram past op dat mobo bied ik 50€ op cpu+mobo+ram.

Antwoord maar op mijn pm aub.
Snelle afhandeling gewenst!

Therif

Legacy Member
Ik ben even de draad kwijt
- Als ik het goed begrijp wil hystrix of -Draco- mobo+cpu voor 40€. Het Ram past op het moederbord.

Ik zou zeggen 60€ voor cpu+mobo+ram meeneemprijs behalve als iem voor 14u15 meer bied.(Vastgelegd). Het is interessanter als ram meegaat met mobo

ethernetkaart: 1€, bieden tot vrijdag
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF), 20€ omdat deze uniek is en er is nog steeds geen update van digifire serie- Gekocht in makro voor 100€ 12maanden geleden +-
-Grafische kaart mogen jullie prijzen

en de case geef ik gratis mee met als iem mobo+cpu+ram neemt

Zo, is alles ok voor iedereen?

Therif

Legacy Member
Het is 14u15, en niets geboden, 15min meer tijd, tot 14u30
(Ik ga zo proberen door te gaan tot iem antwoord)

yezzer

Legacy Member
zit de fan nog op de cpu gemonteerd? werkt alles nog goed?
is de backplate nog aanwezig en eventuele driver cd en boekje van het mobo?
cpu is toch geen celeron?

Therif

Legacy Member
cpu is geen celeron, de fan is nog op de cpu gemonteerd, alles werkt zeer goed, ik geef de case mee met moederbord op gemonteerd ;)

yezzer

Legacy Member
ok, ik bied uwe meeneemprijs van 60 euro volgens uw post nr 13 en de daaraan verbonden voorwaarden, dwz als niemand hoger bied tegen 15u45 ben ik dan de definitieve koper voor de cpu+ram+mobo+case.
ik bied eveneens tevens 1 euro voor die netwerkkaart.
graag bevestiging van bovenstaande
mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan