Archief - Overschotten: rest laptop MD9783 + oude P1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schelle

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop dus:


*een P1-desktop, met onbekend moederbord en niet zeker wat er nog allemaal insteekt: ik denk 96mb EDO-RAM, Intel P133Mhz-processor, kast is nog in goede staat... GEEN harddisk, geen CD-ROM, geen floppydrive

Laat het duidelijk zijn dat dit al lang niet meer gebruikt is, en da het (buiten de kast dus niet veel zaaks is... vandaar GRATIS af te halen in Dworp (nabij Halle).



*ik heb jaren gewerkt met mijn MEDION-laptop, model MD9783. Meer details heb ik gevonden op http://www.snuffelcorner.nl/computers/laptopsnotebooks/medion_9783_notebook_95_nieuw7759.php

Nu is die dus eindelijk vervangen, en heb ik de hdd eruitgehaald om verder te gebruiken. Al de rest steekt er dus nog in, en verkoop ik in zijn geheel OF apart. 1 kanttekening: het scherm is nog in ok staat, en marcheert nog, maar de backlight inverter is stuk, waardoor ge zo goed als niks ziet op het scherm. Dit stuk is te verkrijgen bij GSC voor 15 euro. Voor wat het waard is :) De batterij gaat nog iets rond een uur mee, misschien goed als reserve? Met de 256mb DDR-RAM zal iemand nog wel iets kunnen doen zeker?

Voor als iemand aan het geheel zou willen prutsen en er een nieuw schijfke insteken: ook alle cd-roms en de windows xp-licentie heb ik nog.



Ik behoud het recht NIET te verkopen, ik zet trouwens geen meeneemprijs, ik zal dan ook over een weekje of 2 afsluiten, en zien of de geboden bedragen dan de moeite zijn om me te verplaatsen naar de post :)

Ik woon in Dworp (nabij Halle), en in de week kan er ook in Leuven city afgehaald worden. Opsturen doe ik, op kosten van de koper. Gelieve dus ook EXCLUSIEF te bieden.

Fotos van P1, laptop, ramgeheugen en batterij op http://users.telenet.be/hetiseenfeit/foto/

XzrfaX

Legacy Member
als ik het goed begrijp is de laptop volledig op een hd na, en is de backlight stuk?
Grtz

Schelle

Legacy Member
Geen minimumprijs, bied maar, ik beslis daarna wel of hij daarvoor weggaat. Eerlijk gezegd heb ik ook geen idee WAT ervoor te vragen...

En inderdaad, hetgeen eraan mankeert is: HDD eruit (kan ik misschien wel terugsteken als ik mijn data eraf heb gehaald, maar misschien blijf ik die gebruiken met een enclosure), backlight inverter stuk, en voor de rest de gebruikelijke krasjes op de behuizing na bijna 4 jaar gebruik. GEEN barsten of scheuren in de behuizing.

Ik wou eerlijk gezegd al ff een nieuwe, en nu die backlight stuk was, wou ik die investering (ik durf daar zelf ni aan prutsen, dus volgens GSC: 15 euro voor het stuk + 46 euro voor een uur werkkosten) niet meer doen, en besloot NU dus al een nieuwe te kopen.

Schelle

Legacy Member
BTW: indien nodig, is afhalen ook mogelijk in Antwerpen stad (Olijftakstraat)

XYRIS

Legacy Member
Ik ben van Lembeek (Halle) , maar ik geraak direct in Dworp.

Maar ik weet echt niet wat te bieden..

Schelle

Legacy Member
XYRIS zei:
Ik ben van Lembeek (Halle) , maar ik geraak direct in Dworp.

Maar ik weet echt niet wat te bieden..

Allez goed... Laat ons beginnen met 125 euro voor ALLES? Tis maar ne gok he...
Op aparte delen bieden mag ook nog altijd natuurlijk...

vinteg

Legacy Member
mmm als de hdd er terug ingestoken wordt en ik bevestiging kan krijgen van den ext hier opt forum da dien inverter mer zoveel kost hebk eventueel wel interesse. (mer zijde zeker da het niet de backlights zelf zijn?

gravendelver

Legacy Member
backlight of invertor, maakt niet veel uit. Zijn goedkope onderdelen maar daarmee is het nog niet vervangen eh.

Ge moet toch iets van prijs in gedachte hebben nee? Heb intresse

edit: post erboven niet gezien, bod €125

Schelle

Legacy Member
vinteg zei:
mmm als de hdd er terug ingestoken wordt en ik bevestiging kan krijgen van den ext hier opt forum da dien inverter mer zoveel kost hebk eventueel wel interesse. (mer zijde zeker da het niet de backlights zelf zijn?

100% zeker? NEEN

MAAR:
-ongeveer 1.5 jaar geleden had ik exact hetzelfde voor, en dan was het de inverter
-bij GSC hebben ze hem natuurlijk niet gezien, maar gingen ze er ook van uit dat het de inverter was

meer argumenten heb ik niet :)

*edit: ahja, ik had dus al gebeld naar GSC, en daar zeiden ze dat het stuk 15 euro kostte, maar ik had vooral geen zin om de werkkosten te betalen...; maar waarschijnlijk hou ik de hdd wel, maar dan moet ge maar een andere 2.5'' kopen...

Schelle

Legacy Member
gravendelver zei:
backlight of invertor, maakt niet veel uit. Zijn goedkope onderdelen maar daarmee is het nog niet vervangen eh.

Ge moet toch iets van prijs in gedachte hebben nee? Heb intresse

edit: post erboven niet gezien, bod €125


Sorry, had het niet gezien: BOD GENOTEERD :)

Schelle

Legacy Member
140 euro genoteerd, ik zet nog geen einddatum, omdat ik het hier nogal onregelmatig check, en het mssn nen dag vergeet ofzo:) In alle geval blijft het zeker nog staan tot het weekend...

Kiara

Legacy Member
Die 140 euro was uiteraard voor de eerste laptop met de rest kan ik niets doen.

Kiara

Legacy Member
Schelle zei:
*edit: ahja, ik had dus al gebeld naar GSC, en daar zeiden ze dat het stuk 15 euro kostte, maar ik had vooral geen zin om de werkkosten te betalen...;


Zijde gij zeker van die 15 euro? Ik geloof er eigelijk weinig van. Een inverter kan gemakkelijk tot 100 euro kosten zonder werkuren. Ik pas voorlopig eerst wat info zoeken.

Schelle

Legacy Member
150 euro van gravendelver genoteerd!

@Kiara: zoek maar rustig:) ik kan u gewoon zeggen wat ze mij bij GSC zeiden... het was een stuk dat ze blijkbaar in voorraad hadden, dat 15 euro kost, en met de werkkosten erbij (1uur=46 euro) was dat net die 61 euro die ik er nimeer wou insteken; let op: dit was allemaal ZONDER garantie die al anderhalf jaar vervallen is, dus kost da voor u of om het even wie EVENVEEL [telefoonnummer en mail enzo staat op www.gsc.be, voor als ge de mensen zelf wilt contacteren :)]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan