Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, die hebben 256mb DDR3 ramTae zei:Hoeveel MB is deze versie 256ddr dacht ik ?
espetado zei:Een ruil is buiten de kwestie, enkel verkoop. Probeer enkel een prijs/categorie te krijgen.
Kaart is idd 256mb versie.
Dacht er nog 250 voor te krijgen, als dat geen mooi koopje is. Dat zijn 6000 oude Belgische ballen minder als prijs in de winkel.
koppige steenezel:doh: :naughty:espetado zei:Ik ken dat forum hier al lang genoeg. Laat ik daarom korte metten maken met prijzengesmijt waar ik pijn in de onderbuik van krijg.
Minimum 220 euro, anders gaat hij niet weg. Ik heb de 7xxx serie niks te danken of te 'blamen' daarvoor. Dat zijn pci kaarten en dat is gewoonweg een andere kwestie. Het gaat hier over een AGP versie, topkwaliteit, bijna nieuw en die nog steeds 375 euro kosten in een gerespecteerde winkel. Vandaar, nogmaals, 220 minimum, dat is inclusief verzending mits vriendelijk gevraagd, lol.
Ik post vanavond 3d mark score, ik zit momenteel op het werk. Met en zonder oc specs.
groeten!
SSMT zei:@ LaCucaracha : op uw taalgebruik letten aub.
Waarschuwing...

espetado zei:Ik ken dat forum hier al lang genoeg. Laat ik daarom korte metten maken met prijzengesmijt waar ik pijn in de onderbuik van krijg.
Minimum 220 euro, anders gaat hij niet weg. Ik heb de 7xxx serie niks te danken of te 'blamen' daarvoor. Dat zijn pci kaarten en dat is gewoonweg een andere kwestie.