Archief - HDs en/of enclosure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
1) ENCLOSURE 3 1/2:
- USB 2-interface naar de computer toe.
- beschikt intern over zowel IDE/PATA als SATA aansluiting voor aansluiting van HD naar keuze !

Vraagprijs: 24 euro exclusief

2) HD
Daarnaast heb ik ook nog de volgende HDs van 200 en 250 GB liggen die weg zouden mogen:
INTERFACE - MERK - TYPE - CAPACITEIT - VRAAGPRIJS (exclusief)
PATA - MAXTOR -6Y160P0 - 160 GB - 30 euro
PATA - WD - 2000JB - 200 GB - 35 euro
PATA - WD - 2500JB - 250 GB - 40 euro

Alle schijven zijn getest (met diagnostische tool fabrikant) en volledig in orde.

3) SET (enclosure + HD)
Koop je een set (enclosure + HD), dan monteer en test ik het geheel uiteraard zodat de externe HD gebruiksklaar is.

Vraagprijs voor set:
160 GB - 50 euro exclusief
200 GB - 55 euro exclusief
250 GB - 60 euro exclusief

Alle apparatuur is getest en volledig in orde, mag weg wegens upgrade.

Afhaling kan in Vilvoorde of Heverlee, verzending op kosten van koper.
Verzendingskost: vermoedelijk 4,3 euro

Bieden onder vraagprijs mag voor mijn part, ik zie dan wel waar we geraken.
Bieden maar !

exCite

Legacy Member
ik bied de meeneemprijs op de 250Gb
verzending btw, dus 40 excl (normaal 45 incl dus)

en post aub foto van enclosure, mss koop ik dan ipv enkel de schijf wel een volledig setje :)

Teknyske

Legacy Member
geen reactie?

Bij deze... ;)
Sorry, pas nu tijd gevonden om op te volgen...

exCite zei:
ik bied de meeneemprijs op de 250Gb
verzending btw, dus 40 excl (normaal 45 incl dus)

OK, bod van 40 excl / 45 incl genoteerd voor de WD 2500JB-HD !

exCite zei:
en post aub foto van enclosure, mss koop ik dan ipv enkel de schijf wel een volledig setje :)

Geen camera bij de hand momenteel.
Heb dan maar een scan genomen van de verpakking...

Kwaliteit van de scan is wel niet al te best, mah bon:
KLIK

Laat je nog weten of je die enclosure er ook bij zou willen aan de setprijs ?

Teknyske

Legacy Member
faselna zei:
125 Voor De Set Dus Alles En Afgehaald

Genoteeerd !

Dit bod geniet mijn voorkeur momenteel,
tenzij er nog opgeboden wordt en ik alle schijven verkocht krijg !

Zijn er nog andere geïnteresseerden ?
Zo ja, laat van u horen ! :D :crazy:

faselna

Legacy Member
Teknyske zei:
Genoteeerd !

Dit bod geniet mijn voorkeur momenteel,
tenzij er nog opgeboden wordt en ik alle schijven verkocht krijg !

Zijn er nog andere geïnteresseerden ?
Zo ja, laat van u horen ! :D :crazy:


ok wanneer sluit je af

Teknyske

Legacy Member
Hupper-de-hup !

De laatste rechte lijn is in zicht ! :D

Nog een uurtje te gaan !

Teknyske

Legacy Member
OK, het is beslist !

De set van 3 HDs + de enclosure gaan naar Faselna voor 125 eurokes

Faselna, ik stuur een PM voor de praktische afhandeling !

Teknyske

Legacy Member
faselna zei:
ok wanneer sluit je af

Faselna,

Wij hadden na eerder uitstel van jou een tweede afspraak voor afhaling van die set van 3HDs + enclosure vandaag vrijdag 23/11 tussen 19 en 21u.

Dit is nu al de tweede maal dat je je niet aan de gemaakte afspraak voor afhaling houdt en dat je bovendien niets laat weten... :(

Je laat me niet veel keuze dan je een zeer negatieve evaluatie te geven...

Teknyske

Coolrunner

Legacy Member
Teknyske zei:


2) HD

Daarnaast heb ik ook nog de volgende HDs van 200 en 250 GB liggen die weg zouden mogen:
INTERFACE - MERK - TYPE - CAPACITEIT - VRAAGPRIJS (exclusief)
PATA - MAXTOR -6Y160P0 - 160 GB - 30 euro
PATA - WD - 2000JB - 200 GB - 35 euro
PATA - WD - 2500JB - 250 GB - 40 euro

Alle schijven zijn getest (met diagnostische tool fabrikant) en volledig in orde.

100€ afgehaald

Teknyske

Legacy Member
Coolrunner zei:
100€ afgehaald

Genoteerd !
Voorkeur gaat momenteel naar dit bod van 100 euro voor de 3 HDs zonder de enclosure !

Afhaling zou zijn in Vilvoorde of Heverlee ?

faselna

Legacy Member
Teknyske zei:
Faselna,

Wij hadden na eerder uitstel van jou een tweede afspraak voor afhaling van die set van 3HDs + enclosure vandaag vrijdag 23/11 tussen 19 en 21u.

Dit is nu al de tweede maal dat je je niet aan de gemaakte afspraak voor afhaling houdt en dat je bovendien niets laat weten... :(

Je laat me niet veel keuze dan je een zeer negatieve evaluatie te geven...

Teknyske



Klopt en kon er niet zijn omwille ongeval echtgenote .

Woon in Kessel-lo je mag het zelf komen checken .

Als ik bied koop ik het ook en anders laat ik je wel normaal iets weten .

Zie dat het verder word verkocht jammer en wil je mij een blacklist geven dan heb je het goed recht maar kon er niets aan doen .

Sorry

Teknyske

Legacy Member
faselna zei:
Klopt en kon er niet zijn omwille ongeval echtgenote .

Woon in Kessel-lo je mag het zelf komen checken .

Als ik bied koop ik het ook en anders laat ik je wel normaal iets weten .

Zie dat het verder word verkocht jammer en wil je mij een blacklist geven dan heb je het goed recht maar kon er niets aan doen .

Sorry

Faselna,

Ik heb eigenlijk niet "bewust" de verkoop terug in gang gezet.
Het is gewoon zo dat na mijn berichtje ivm de tweede afhaling die niet door was gegaan zich spontaan andere kandidaten aangeboden hebben.

Maar als ik het goed begrijp wil je die 3 schijven + 1 enclosure nog wel ?
Gezien de bijzondere reden voor het niet door kunnen gaan van die tweede afhaling gisteren, wil ik je eventueel nog wel de kans bieden om die set alsnog op te komen halen.
Dat zou dinsdag- (27) of woensdagavond (28) kunnen na 19u.
Andere mogelijkheid is dat ik ze jou opstuur na betaling via overschrijving.
Dat is misschien nog het beste gezien de bijzondere omstandigheden ?
(verslag van de diagnostische testen zit erbij)

Geef je een seintje ?

Mvg,
Teknyske

Teknyske

Legacy Member
informa zei:
25 euro voor 3 enclosures afgehaald in Heverlee

:crazy: Euhmm, ik denk dat er ergens een misverstand ontstaan is. :crazy:
Ik heb maar één USB-enclosure voor een 3 1/2-inch HD te koop, tenminste toch als Faselna niet alsnog de set komt ophalen.

Mvg,
Teknyske
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan