Archief - Core2Duo, CL3 DDR2 (6gb ddr2), 8800 GTX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jada

Legacy Member
Enkele High End items te koop:

1. E6600 + boxed cooler
Info: draait zonder problemen 400*8 op nét iets hoger dan stock
Richtprijs: 125 EUR

2. 2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 667MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]
Info: Lifetime warranty, OPB signed
Werkten bij vorige eigenaar moeiteloos op 800Mhz CL3 (2.25V) & 1000Mhz CL4
Richtprijs: Ik vind geen vergelijkbare ram .. richtprijs not set, maar onthou u van belachelijke getallen aub :)

3. 2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 800MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]
Info: Lifetime warranty
Clocks bij vorige eigenaar:
400mhz @ 3-3-3-3 2.3vdimm
480mhz @ 3-3-3-3 2.5vdimm
600mhz @ 4-4-4-4 2.5vdimm
640mhz @ 5-5-5-5 2.5vdimm
Richtprijs: Ik vind geen vergelijkbare ram .. richtprijs not set, maar onthou u van belachelijke getallen aub :)

4. 2 x 1Gb Apacer DDR2 800Mhz CL5
Info: Mits genoeg voltage CL4 op 800Mhz
Richtprijs: 65 EUR

5. XFX 8800GTX 768Mb
Info: Y'all know what this beast can.
Richtprijs: 400 EUR


Rules:
Richtprijzen zijn in mijn ogen doenbaar, dus geen tig replies over de richtprijs aub.
Gelieve ook enig gespam/gelink naar andere sites achterwege te laten, indien interesse: gewoon bieden ;)
Reden van verkoop: Geen reden. (goesting?)
Afhaling krijgt voorrang op verzenden
Meeneemprijzen komen misschien nog later.
Verkoop loopt op Hardwareonline, Tones & 9L

THE_DOG_IS_OUT

Legacy Member
Ik heb nog een zo goed als nieuws POV 8800GTS 320mb liggen, wil je die ruilen tegen die GTX met opleg van mijn kant?

Jada

Legacy Member
Liever niet ..
Puur uit interesse had ik wel graag geweten welke opleg je in gedachten had :)

cherouke

Legacy Member
2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 667MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]

richtprijs hiervoor?
Heb al zo een setje, in mei 115 euro nieuw voor betaald, ramprijzen intussen hard gezakt.
bod 50 euro exclusief

Jada

Legacy Member
cherouke zei:
2 x 1Gb Team Xtreem DDR2 667MHz CL 3-3-3-8 [D9GMH]

richtprijs hiervoor?
Heb al zo een setje, in mei 115 euro nieuw voor betaald, ramprijzen intussen hard gezakt.
bod 50 euro exclusief
Aan die prijs zou ik zelfs geen CL5 ram wegdoen.
Waar was die aangekocht?

dafila

Legacy Member
Jada zei:
Liever niet ..
Puur uit interesse had ik wel graag geweten welke opleg je in gedachten had :)

Ik heb ook een 8800gts. Maar dan de 640mb versie.
Ik zou bij een ruil je 100euro opleg geven..
Indien interesse, laat iets weten..

Jada

Legacy Member
cherouke zei:
Jaha, wil ik de factuur inscannen?
Je kunt crucial D9GMH (http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=321129) kopen voor 82 euro

Amai straf, merci voor de info cherouke .. bij deze verkoop ik ze niet meer :|

faselna zei:
XFX 8800GTX 768Mb


350 wil ik geven
In overweging genomen, nog net iets meer en we hebben een deal :)

dafila zei:
Ik heb ook een 8800gts. Maar dan de 640mb versie.
Ik zou bij een ruil je 100euro opleg geven..
Indien interesse, laat iets weten..
Hmm, sorry, I'll pass.

the_viper66 zei:
Richt/meeneemprijs voor 3?

Mvg.
Ten allerminste 150 EUR. :)
Meeneem 165 EUR

faselna

Legacy Member
Jada zei:
Amai straf, merci voor de info cherouke .. bij deze verkoop ik ze niet meer :|


In overweging genomen, nog net iets meer en we hebben een deal :)

Andere kaart is op komst dan zakken ze weer wat dus denk dat men bod toch mooi genoeg is niet .

Wil dit graag snel afhandelen en ook als je e niet laat gaan ook asap antwoord aub .

Cheers

Jada

Legacy Member
faselna zei:
Andere kaart is op komst dan zakken ze weer wat dus denk dat men bod toch mooi genoeg is niet .

Wil dit graag snel afhandelen en ook als je e niet laat gaan ook asap antwoord aub .

Cheers
Alrighty, convinced enough :sad:

Zelfde einddatum als hieronder

KinGleR zei:
150€ afgehaald op DDR2 800mhz ram

==>

benwake zei:
kan je me ff de tijd geven om daarover op te zoeken aub ? optie gevraagd dus
thx

Afsluitdatum: 07/11/'07 @ 21.00

Voor de snipers onder jullie, doe geen moeite, vanaf 20.00 komt er 2 uur bij het einduur.


@ everybody: RAM is direct beschikbaar, G80GTX beschikbaar tenlaatste maandag volgende week. (of nader bespreekbaar)

faselna

Legacy Member
Hoi dan veronderstel ik dat we een deal hebben :)

Ok indien dat de kaart sneller beschikbaar kan zijn graag .

PM me wanneer en waar ik moet zijn voor ze af te halen ik veronderstel dat je de doos met games,software,kabels ect en aankoop bewijs ook nog hebt liggen ?

De koeler hoe zit het daarmee is het beter een andere er op te zetten oflukt het nog met stockkoeler ?

Jada

Legacy Member
faselna zei:
Hoi dan veronderstel ik dat we een deal hebben :)

Ok indien dat de kaart sneller beschikbaar kan zijn graag .

PM me wanneer en waar ik moet zijn voor ze af te halen ik veronderstel dat je de doos met games,software,kabels ect en aankoop bewijs ook nog hebt liggen ?

De koeler hoe zit het daarmee is het beter een andere er op te zetten oflukt het nog met stockkoeler ?

Alles nog aanwezig.
Stockcooler = goed genoeg hoor :)
Tenzij je gaat clocken, HR03+ ofzo?

KinGleR

Legacy Member
jada, ik vrees dak zal moeten afzien van mijn bod. Ik heb u al uitgelegd via msn waarom.
Even vermelden dat Jada dit heel sportief heeft opgepakt, wat op zich al een +1 trader point waard is!

chris7ophe

Legacy Member
Heb ik goed gezien en is er geen bod op 1?

bod op nr1, 90€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan