Archief - Computer Onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

illadelph

Legacy Member
Ik heb volgende pc te koop, ik wil hem wel in onderdelen verkopen, maar dan moet wel 90% van de pc verkocht zijn zodat ik niet met een halve pc blijf zitten.

1. CPU : AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ met Zalman Cu koeler
  • Meeneemprijs = 75 Euro

2. Moederbord: ASUS A8N32-SLI Deluxe
  • Meeneemprijs = 60 Euro

3. Grafische kaart : MSI Nvidia Geforce 7800GT 256MB met Fatal1ty Cu Koeler
  • Meeneemprijs = 70 Euro

4. Geheugen : Kingston 2 GB DDR 400MHZ
  • Meeneemprijs = 50 Euro

5. Harde Schijf: WD S-ATA 160 GB 7200RPM
  • Meeneemprijs = 25 Euro

6. Harde Schijf: Maxtor S-ATA 300 GB 7200RPM
  • Meeneemprijs = 40 Euro

7. Dvd / CD Schrijver : NEC DVD/CD-R(W) 16x
  • Meeneemprijs = 20 Euro

8. Dvd lezer : Samsung DVD-Rom 16x
  • Meeneemprijs = 10 Euro

9. Case + voeding: Zwart/Zilver ATX Case met front USB + 450W silent Voeding
  • Meeneemprijs = 30 Euro

10. Floppy Drive : Sony 1.44MB Floppy Drive
  • Meeneemprijs = 4 Euro

De meeneemprijzen zijn exclusief verzendingskosten


De meeneemprijs voor de PC in zijn geheel = 380 Euro

REDNIK

Legacy Member
verzending mogelijk ?
bodje van 40euro (incl) op 2 gig ram (is toch type ddr1 ?)

Deadelus

Legacy Member
BlackHawk.be zei:
verzending mogelijk ?
bodje van 40euro (incl) op 2 gig ram (is toch type ddr1 ?)

Aan de rest van de pc te zien wel.

@ ts: heeft u foto's van de case?

Greetz

successor

Legacy Member
waar te koop ?

alvast een bod van €25 op die 300GB harde schijf.
ook een bod van €40 op die X2 , zonder de koeler dan.
bod van €15 op die 160GB harde schijf.
bod van €10 op die DVD schrijver.

als ik overboden wordt op 1 van de onderdelen behoud ik mij het recht om mijn bod op de andere onderdelen in te trekken.

MrZodiac

Legacy Member
Geheugen : 2 GB DDR 400MHZ

merk en timings, heb je toevallig foto's. gaat het over 1 latje, 2 latjes, dual channel geheugen of value ram?

sebbonny

Legacy Member
Meeneemprijs = 25 Euro

25 inc meeneem voor hdd 160gb?

grtz

successor

Legacy Member
van waar ben je , en zet dat ook eens in je profiel , het is zeer lastig om nu te weten of ik kan afhalen of niet ....

@sebonny : lees de eerste post , laatste regel :
meeneemprijzen zijn excl verzendingskosten.

illadelph

Legacy Member
@successor : te koop regio Leuven

@cprovost: ik check in de namiddag om hoeveel latjes het gaat, mobo heb ik normaal alles nog van

@sebbonny: 25 Exclusief verzending meeneem voor hdd 160gb

yezzer

Legacy Member
Maxtor S-ATA 300 GB 7200RPM

Ik bied hier (weliswaar nog onder een licht voorbehoud) de meeneemprijs voor die harde schijf: 40 euro
reden: de persoon voor wie ze bestemd is moet ik nog contacteren.
ik bericht u hierover ten laatste morgenochtend of ik ze def. neem of niet.
ik heb ook interesse in de zalman AM2 cooler: wat is daar de prijs apart van?
mvg

yezzer

Legacy Member
yezzer zei:
Maxtor S-ATA 300 GB 7200RPM

Ik bied hier (weliswaar nog onder een licht voorbehoud) de meeneemprijs voor die harde schijf: 40 euro
reden: de persoon voor wie ze bestemd is moet ik nog contacteren.
ik bericht u hierover ten laatste morgenochtend of ik ze def. neem of niet.
ik heb ook interesse in de zalman AM2 cooler: wat is daar de prijs apart van?
mvg

update

ik heb ondertussen de persoon al aan de lijn gehad, en de deal kan doorgaan, meer zelfs:
meeneemprijs voor beide harde schijven samen = 65 euro excl, op voorwaarde natuurlijk dat ze géén slechte sectoren bevatten en dat verzending kan geschieden binnen 1 tarief-eenheid met vlugge en correcte afhandeling, waarvoor ik u vandaag nog de nodige kilopostzegel, samen met een vooraf ingevuld adres etiket voor een pakje tot 2 kg zal opsturen.
daarom graag asap pm of mail met uw adresgegevens, rek. nr en mailadres zodat ik u deze avond een pic vd betaling kan mailen!
mvg en bedankt voor de correcte en vlugge afhandeling.
mail = [email protected]
mvg
frank

successor

Legacy Member
@TS , is dat andere topic over dezelfde PC ? zou je dat dan niet beter melden aan de mensen hier ?

Pandekip

Legacy Member
Als ik zie hoe die thread geëvolueerd is... ik neem m'n rode pen al :)

yezzer

Legacy Member
cprovost zei:
Als ik zie hoe die thread geëvolueerd is... ik neem m'n rode pen al :)
.

successor zei:
@TS , is dat andere topic over dezelfde PC ? zou je dat dan niet beter melden ?

ik hoop althans bij deze dat dit geen waar zal zijn; bovendien zou je toch geen tweede thread gaan starten zeker!
trouwens, meeneemprijs=meeneemprijs en ik was eerst hoor
ik heb er nog alle vertrouwen in!

Pandekip

Legacy Member
zoals verwacht... Graag had ik hier een oplossing voor gezien; misschien weet je het niet, maar er zijn regels op dit forum en die dienen gevolgd te worden. De meeneemprijs op verschillende onderdelen was geboden voordat de pc in zijn geheel 'verkocht' werd. Eigenlijk dien je dit te respecteren en die onderdelen te verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan