Archief - amd 4800+, 2gb pc4000 enz

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shinryuken

Legacy Member
Hier heb ik weer een eventuele verkoop, moet niet buiten, maar mag tegen een vooropgestelde prijs.
Reden van verkoop is dat ik misschien wil upgraden, maar niet meer teveel wil bijleggen.

Het betreft de volgende onderdelen :

1) AMD X2 4800+ s939, nooit overclockt geweest (doos+factuur aanwezig) min 90

2) Corsair XMS4000 2GB kit platinum series
Type: CMX1024-4000PT
XMS-PC4000PT - Samsung UCCC + Brainpower PCB min 100

3) Asus A8N-SLI SE (de haakjes van de retention module is wel langs 1 kant afgebroken) (doos+factuur aanwezig) min 30

4) Arctic Freezer 64 Pro, helemaal nieuw, alles nog in de doos. min 15

5) Antec Truepower 550Watt (in originele doos) min 30

Ik had hier nog graag 290euro voor gezien, in zijn geheel mag het direct buiten voor 350euro.
Er mag altijd op onderdelen worden geboden, maar de nadruk ligt bij mij op het totaalbedrag en daarom zet ik ook geen meeneemprijs per onderdeel. Dus indien je biedt, heb aub wat geduld :). Pas nadat het vooropgestelde bedrag wordt gehaald, bestel ik pas mijn onderdelen en halen in Nederland.

Het gaat dus pas buiten vanaf minimum totaalbedrag 290euro, anders hou ik alles gewoon bij omdat ik anders teveel moet bijleggen voor mijn vooropgestelde onderdelen (als arm studentje :D ).

Alles exclusief bieden aub.
Voor afhaling kan afgesproken worden tijdens de week in Antwerpen (Rooseveltplaats of Groenplaats) / eventueel bij mij thuis, maar dat is nogal moeilijk aangezien ik weinig thuis ben.

Alvast bedankt voor eventuele interesse en happy bidding ;) .
Dit zal ook gepost worden op tones forums

TH€ ON€

Legacy Member
130€ voor 4800+ samen met de voeding indien de voeding 30A heeft op de +12V lijn.

Edit: prijzen per onderdeel
100€ voor 1) AMD 4800+
30€ voor 5) Antec Truepower 550Watt
Maar wilt ge voor die voeding eens kijken of die minimum 30A heeft op de +12V lijn want op de site van Antec zie ik er verschillende staan van 550W.

Shinryuken

Legacy Member
Gelieve als je op meerdere onderdelen biedt, je bod ook te vermelden per onderdeel. Dat maakt het makkelijker en overzichtelijker voor iedereen om te volgen.
Daarnaast zal ik de boden wel blijven volgen, maar ik ga natuurlijk niet overal genoteerd bij schrijven, kwestie van de thread iet of wat ordelijk te houden.
Op meerdere onderdelen ga ik proberen zoveel mogelijk voorrang te geven, maar zoals gezegd, probeer ik zo snel mogelijk mijn totaalbedrag te bereiken.
Ik hoop dat iedereen dit ook begrijpt, zodat ik op niemands tenen trap.

Alvast bedankt voor de interesse en veel succes.

Op tones is het trouwens deze thread voor alle duidelijkheid :
http://tones.be/forum/viewtopic.php?t=56610

RocKer

Legacy Member
1) AMD 4800+ s939, nooit overclockt geweest (doos+factuur aanwezig) min 90
Dit is toch een X2 4800+,niet,want ik heb gene weet van ne single core 4800+.

Shinryuken

Legacy Member
hehehe, jep, is de X2
Kzal het misschien voor de zekerheid bijzette ;)

Amadeke

Legacy Member
om zever te vermijden met een gelijkaardig bod te vermijden: 101 euro voor de 4800 ;-)

Shinryuken

Legacy Member
Liefst wel per 5euro aub
we gaan toch niet beginnen met boden van +1 eh ;)

Amadeke

Legacy Member
was cynisch bedoeld hoor.
105 it is

is niet dringend, maar heb je enig idee van wanneer afsluiten?

Shinryuken

Legacy Member
Hehe kweetet ;) .
Zoals ik had gezegd, gaat het mij om het totaalbedrag.
Vanaf het moment dat ik met de boden 290euro kan maken, dan zal ik een afsluitdatum posten :)

AccuCore

Legacy Member
swel fuck dat het een s939 systeem is....
heb hier ook s939 4800+ en ben op zoek naar am2

(free up dan maar)

Amadeke

Legacy Member
Ik wil nie moeilijk doen, maar er zal al zwaar over de min prijzen per stuk moeten geboden worden om de min prijs van 290 te halen, vind je dat zelf nie raar?

Shinryuken

Legacy Member
Amadeke zei:
Ik wil nie moeilijk doen, maar er zal al zwaar over de min prijzen per stuk moeten geboden worden om de min prijs van 290 te halen, vind je dat zelf nie raar?
Nah, noem het wat vertrouwen ;)
Ik heb gewoon geprojecteerde minimumprijzen in mijn ogen gepost. Hierbij heb ik rekening gehouden met een aantal boden.
Maar de geposte minimumprijzen hebben niet zoveel belang eh, aangezien ik had vermeld dat het om het totaalbedrag voor mij ging.
Dus ja, de verkoop was voor mij geen must, maar als het bedrag gehaald wordt, dan is dat een bonus voor mij eh.
Ik zal zo dadelijk ineens de boden noteren en opschrijven voor een overzichtje.

Shinryuken

Legacy Member
Samenvatting van de boden tot nu toe:

1) 110 -> tones (elmasacretum)
2) 100 -> Satan's ass (9lives)
3) 30 -> Baffel (9lives)
4) 17 -> tones (elmasacretum)
5) 35 -> Baffel (9lives)

Dit komt op een totaal van 292euro, indien iedereen akkoord is met deze verdeling, wordt de einddatum gezet op middernacht van 15-16 oktober.
Dan ga ik proberen alles binnen die week af te ronden indien alle betalingen binnen zijn, aangezien ik mijn onderdelen ook nog moet bestellen bij afsluiten van de thread :).
Zoals gewoonlijk, wordt bij een bod in het laatste uur voor de deadline verplaatst tot dinsdag 16 oktober,
om iedereen een eerlijke kans te geven.

Alvast bedankt voor interesse iedereen.

Shinryuken

Legacy Member
Allé, up nr 1.

Aangezien er toch niet zoveel interesse, kan ik even goed de deadline wat opschuiven als dit voor de geïnteresseerden in orde is.
Gelieve je boden dan nog eens snel te bevestigen voor de situatie in de samenvatting.

Deadline wordt dan zondag 14 oktober 12u smiddags. Indien er een bod komt tussen 11-12u, verschijft deadline naar middernacht. Dit geeft mij dan ook meer tijd om zowel mijn onderdelen te gaan halen en de huidige te verzenden.

Ik probeer het zoveel mogelijk te volgen, maar het blijkt dat er een probleem is bij mij en de abonnementen op threads aangezien ik er geen heb gekregen voor de laatste posts in de thread :).

En op naar de laatste rechte lijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan