Archief - allerlei pc onderdelen en software en modding,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
meeneemprijs = MP/mp
bieden mag en ik overweeg dan of het bod me aanstaat
ruilen doe ik enkel met hardware in genre van hd's minstens 80 gig en ram 3200/512ddr latten

4*250 mb zipdisks nieuw (mp= 10 incl?)
windows NL 2000 pro (mp= 60 incl.)
racewheel gp1 (mp= 20 incl)
office 2002 nl pro ( mp= 125 incl)
rheobus 4*12 v silver, blue leds 3.25 formaat (mp=20)
pinnacle studio dv clip (mp= 50)
draadloze adsl modem router siemens (mp=50)
sidewinder freestyle pro contolpad pc (mp=20?)
half werkende rheobus 5.25 pc mods 2 van de 4 werken, mss als je kan solderen ofzo iets mis?. (mp=12)
pc mods extern lcd schermpke (kan je ook uiteen vijsen en als intern gebruiken) (mp=60)
pcmcia laptop kaart wireless lan USR (mp=35)
chieftec deur met slot (mp=10 excl)
icy box sata (mp=35)
nvidia 6600 128 ddr pci-e (mp 125)

kivirno

Legacy Member
donker grijs-zwart (standaardkleur denk ik zo)
geen krasjes,...

kristof.niesen

Legacy Member
kunt ge me een link geven voor dat lcd scherm anders 30 inclu

kivirno

Legacy Member
ik leef nog en een beeke geduld mag ook wel denk ik, ik zit al veel opt forum er zijn mensen die hier dagen ni opdagen dus
30 genoteerd, pakt voor 50 incl is het meteen van jou
vga kaart prijs verlaagd naar 115

kivirno

Legacy Member
neen aangezien die site niet meer bestaat enzo dus,...

edit om 23.54; voor de snelle mensen onder jullie ik ga nu slapen en ben morgen weer online vanaf 10.00, u kan mij steeds pm'en of mailen of op msn toevoegen

kivirno

Legacy Member
met de software die ik er zelf bijdoe kan je zowat alles erop laten komen, de temperatuur van de pc, welke hardware er allemaal in de pc zit, je naam, je kan ook linken met bv games als cs en terwijl je speelt komt er dan de server en de map op te staan die je speelt, zeker een cool gadget

kivirno

Legacy Member
ja verlichte groene achtergrond met zwarte letters op dus is duidelijk leesbaar

kristof.niesen

Legacy Member
35€ invlusief met snelle afhandeling
en die stekker aan de buitenkant die moet ge gewoon inwe voedingsteken of zoeen tussenstukske
en hoe groor is het is het zo groot als een floppy of een cdrom station

kivirno

Legacy Member
srr 50 incl is echt minimum heeft er 125 gekost dus, alles krijg je erbij
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan