Archief - 8800GTX 768 mbddr3~

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Juve9le

Legacy Member
Ik verkoop mijn 8800GTX 768mbdd3 graka
merk is XpertVision
Nieuwprijs
prijs laten we zeggen bieden, maar geen belachelijke boden ;) mensen die oprecht geïnteresseert zijn zullen dit wel begrijpen.
Aangezien een redelijke prijs schatten voor sommige te moeilijk is -> min 420 meeneem 450
Is een van de beste kaarten van het moment, is nog niet veel gebruikt aangezien mijn pc lange tijd stuk is geweest.

alleen afhaling
factuur moet ik nog voor kijken maar komt normaal gezien wel in orde.

offtopic/vragen niet relevant met verkoop = report

grtz

Rossi

Legacy Member
sorry voor de reactie mijn bod van 350 blijft alvast behouden

kibo

Legacy Member
Off-topic verwijderd

Voor de volgende die off-topic gaan,
verwacht u maar aan infractions
Prijs is duidelijk vermeld met Belgische link,
indien geen bod-interesse, geen reactie aub.

Juve9le

Legacy Member
kibo zei:
Off-topic verwijderd

Voor de volgende die off-topic gaan,
verwacht u maar aan infractions
Prijs is duidelijk vermeld met Belgische link,
indien geen bod-interesse, geen reactie aub.

thx

wie de meeneem biedt krijgt er nog een Cool-Matic G80 GTX twv 88€ van watercooling.de

Smitch

Legacy Member
ik bied al 60€ op de cool-matic alleen moest die niet weggeraken :)

Juve9le

Legacy Member
Smitch zei:
ik bied al 60€ op de cool-matic alleen moest die niet weggeraken :)

genoteerd; is wel zonder verpakking maar met factuur

Gamer zei:
En toen bleef het stil ?

ik wacht nog op antwoord van de vorige eigenaar; die moet me nog de factuur doorsturen

Juve9le

Legacy Member
is hier aangekocht van XerberuZ enkele maanden geleden

ik kijk straks wel ff voor de thread als je wil

krisse5844

Legacy Member
Sorry mocht het oftopic zijn :

Bestaat er een mogelijkheid te ruilen met een 7900 GTX met opleg , zoja hoeveel had je dan in gedachten. Zoniet , no problem ...

Juve9le

Legacy Member
krisse5844 zei:
Sorry mocht het oftopic zijn :

Bestaat er een mogelijkheid te ruilen met een 7900 GTX met opleg , zoja hoeveel had je dan in gedachten. Zoniet , no problem ...

ruil zie ik evt. wel zitten als de opleg groot genoeg is ;)

maar ik kan natuurlijk niet verkopen eer ik de factuur in handen krijg

Juve9le

Legacy Member
Gamer zei:
Graag ja.
bedankt.
Want ik denk niet dat je die factuur ooit gaat zien...

Maar je hebt blijkbaar € 375 betaald hiervoor, waarom meer vragen ?

https://www.beyondgaming.be/archive/computer.104/game-pc-laptopphase-change-unit.513680

omdat het mijn minimumprijs is?

waarom zijn prijs lager was omdat was omdat er verschillende onderdelen niet bijzaten (pas later ondekt) en ik daar dus nog heb mogen voor zoeken en kopen
en omdat er om het moment dat ik hem kocht geen factuur bijzat en ik hier dus al 2maand achter moet zagen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan