Juve9le
Legacy Member
Ik verkoop mijn 8800GTX 768mbdd3 graka
merk is XpertVision
Nieuwprijs
prijs laten we zeggen bieden, maar geen belachelijke boden
mensen die oprecht geïnteresseert zijn zullen dit wel begrijpen.
Aangezien een redelijke prijs schatten voor sommige te moeilijk is -> min 420 meeneem 450
Is een van de beste kaarten van het moment, is nog niet veel gebruikt aangezien mijn pc lange tijd stuk is geweest.
alleen afhaling
factuur moet ik nog voor kijken maar komt normaal gezien wel in orde.
offtopic/vragen niet relevant met verkoop = report
grtz
merk is XpertVision
Nieuwprijs
prijs laten we zeggen bieden, maar geen belachelijke boden
mensen die oprecht geïnteresseert zijn zullen dit wel begrijpen.Aangezien een redelijke prijs schatten voor sommige te moeilijk is -> min 420 meeneem 450
Is een van de beste kaarten van het moment, is nog niet veel gebruikt aangezien mijn pc lange tijd stuk is geweest.
alleen afhaling
factuur moet ik nog voor kijken maar komt normaal gezien wel in orde.
offtopic/vragen niet relevant met verkoop = report
grtz
