Kwertie
Legacy Member
:ironic: winkelverkoop allom dus...
dit is écht niét de reden waarvoor dit forum bestaat hoor...
je moet nu niet verschieten dat je op de blacklist zal komen, als je een winkel hebt verkoop dan ook in je winkel, maar niet op dit forum... (wat je dan uiteindelijk toch niet doet)
dit is écht niét de reden waarvoor dit forum bestaat hoor...
je moet nu niet verschieten dat je op de blacklist zal komen, als je een winkel hebt verkoop dan ook in je winkel, maar niet op dit forum... (wat je dan uiteindelijk toch niet doet)