Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dev!lke

Legacy Member
Probeer die missie conveted ofzo is voor geld. Dan heb je uw entity sneller en tis gene glitch :unsure:

Evil_Skull

Legacy Member
hehe was idd weer cool :D wel jammer van de 296 members dat er altijd maar 4 tot 8 dezelfde leden joinen/hosten.. Genoeg online zenne mor den zitten ze inv only ofzu.. Tzou wel ferm zijn vr die grotere mappen uk s te kunnen vullen en s deftig te spelen..

Massis

Legacy Member
Evil_Skull zei:
hehe was idd weer cool :D wel jammer van de 296 members dat er altijd maar 4 tot 8 dezelfde leden joinen/hosten.. Genoeg online zenne mor den zitten ze inv only ofzu.. Tzou wel ferm zijn vr die grotere mappen uk s te kunnen vullen en s deftig te spelen..

Idd, 20 man v 9Lives online en niemand die ooit jobs joined buiten dezelfde paar.

Ik, Dev!lke, Evil_skull is zowat de vaste crew bij de uren dat ik online ben, maar gelukkig is er in totaal nog wel wat volk die regelmatig joinen als ze online zijn op de uren dat ik speel: Gamer, de_dude87, Forza_KRC, JBROWN, Sanderkevdw, sielly, widowmaker en darkchild.

Al bij al nog maar poverkes, 11 man die regelmatig joinen waar er altijd nog minstens 10-15 andere online zijn die gewoon nooit jobs joinen.

ForZa.

Legacy Member
Ja bij mij zijnt ook meestal dezelfde mensen die joinen (al moet'k toegeven dat'k de laatste week niet zoveel gespeeld heb)
Vanavond de update 'ns checken :)

Ari Gold

Legacy Member
Massis zei:
Idd, 20 man v 9Lives online en niemand die ooit jobs joined buiten dezelfde paar.

Ik, Dev!lke, Evil_skull is zowat de vaste crew bij de uren dat ik online ben, maar gelukkig is er in totaal nog wel wat volk die regelmatig joinen als ze online zijn op de uren dat ik speel: Gamer, de_dude87, Forza_KRC, JBROWN, Sanderkevdw, sielly, widowmaker en darkchild.

Al bij al nog maar poverkes, 11 man die regelmatig joinen waar er altijd nog minstens 10-15 andere online zijn die gewoon nooit jobs joinen.

Rijbewijs terug sinds zaterdag dus om eerlijk te zijn, heb zelf ook niet meer zoveel tijd nu :)

dev!lke

Legacy Member
Tis ook toffer om met mensen te spelen dat je al kent. Maar iedereen is welkom als ze worden uitgenodigd. Tis wel spijtig dat de meeste missies met max 4 man is. Als je dan met meerdere in server zit vallen er een paar uit.

bart44

Legacy Member
ik speel veel gta v online, en ben net aangesloten bij de 9lives crew..En nee, ik ben geen crew-killer..:) level 71..

Psn: trab44

Dragonix

Legacy Member
Massis zei:
Idd, 20 man v 9Lives online en niemand die ooit jobs joined buiten dezelfde paar.

Ik, Dev!lke, Evil_skull is zowat de vaste crew bij de uren dat ik online ben, maar gelukkig is er in totaal nog wel wat volk die regelmatig joinen als ze online zijn op de uren dat ik speel: Gamer, de_dude87, Forza_KRC, JBROWN, Sanderkevdw, sielly, widowmaker en darkchild.

Al bij al nog maar poverkes, 11 man die regelmatig joinen waar er altijd nog minstens 10-15 andere online zijn die gewoon nooit jobs joinen.

persoonlijk concentreer ik me eerst op de singleplayer en de trophies ervan, binnenkort zijn die gedaan en speel ik de multiplayer ;) dan mag je me vaker online zien :p

dev!lke

Legacy Member
Dragonix zei:
persoonlijk concentreer ik me eerst op de singleplayer en de trophies ervan, binnenkort zijn die gedaan en speel ik de multiplayer ;) dan mag je me vaker online zien :p

Kunt ge uw aanvraag plaatsen bij community gedeelte en ook zelf aanvraag doen op socialclub? Dan is het overzichtelijker. Zal u dan straks accepteren.

dev!lke

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Kunt ge dat zien als iemand van de crew u uitnodigt voor een missie. Ik ga meestal niet in op al die invites omdat ik die nicks niet ken.

Ik vind de beach bum pack toch wel toffe DLC, mij al zot geamuseerd met dien Bifta. Echt een superbakske

nee da kunt ge ni zien via die gsm. Enkel als ge joint ziet ge die tag van 9lives staan. ge moet dus 299 namen uit uw hoofd leren he :p

Mike

Legacy Member
dev!lke zei:
nee da kunt ge ni zien via die gsm. Enkel als ge joint ziet ge die tag van 9lives staan. ge moet dus 299 namen uit uw hoofd leren he :p

Zijn toch altijd dezelfde die u uitnodigen dus 9 namen zijn genoeg lol

Massis

Legacy Member
Is het dan zo erg om een sessie te joinen met randoms? Valt best vaak wel mee hoor.

Over het algemeen als ik een invite krijg voor een missie die ik zie zitten, dan join ik. Als dan die missie tegenvalt leave ik gewoon erna.

Het is gewoon vervelend dat 75% van de crewmembers die online zijn & GTA online aan't spelen zijn, nog steeds nooit missies joinen, en ook gewoon niet declinen.

Voor iedereen een tip: als je niet in wil gaan op een invite, ga dan even naar je telefoon => jobs => ga op de job in kwestie staan en druk vierkantje, dan decline je en verdwijnt hij ook uit je invites. Dan weten wij ook dat we niet hoeven te wachten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan