Archief - TK/TR: 21 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goofus

Legacy Member
Wegens uitgespeeld/dubbel mogen volgende games de deur uit. Ze zijn allemaal in perfecte staat en zijn zeer goed verzorgd. Ik heb een sterke voorkeur voor ruildeals, en overweeg alle games die aangeboden worden die ik nog niet heb gespeeld. Bieden mag ook, maar hou het dan deftig. De games worden ook in andere threads/fora aangeboden.

- Infinite Undiscovery [geruild met L0k1-]
- Battlestations: Midway
- Enchanted Arms
- Mercenaries 2
- Shellshock 2 - zwart doosje
- Damnation
- Dark Messiah of Might and Magic: Elements
- NFL Tour
- Kingdom under Fire: Circle of Doom
- Just Cause [geruild met robin_metalcore ]
- The Elder Scrolls IV: Shivering Isles + Knights of the Nine (expansion pack TES IV: Oblivion)
- Fallout 3: The Pitt + Operation Anchorage [verkocht aan Mike Ty$on]
- Fallout 3: Broken Steel + Point Lookout [verkocht aan Mike Ty$on]

- Tiger Woods PGA Tour 06
- Moto GP 07
- Smash Court Tennis 3
- TNA iMPACT Wrestling
- Fifa 06: Road to Fifa World Cup - Nederlandstalig doosje, maar spel start bij mij op in het Duits?
- Xbox Live Arcade Compilation Disc (5 games w.o. PAC man CE, Feeding Frenzy, Uno, ...)
- Halo 1: Combat Evolved
- Halo 2
- Halo 3

Verzending via de post is mogelijk, afhalen kan in de omgeving van Leuven en Brussel.

Gameraap

Legacy Member
broken steel & point lookout
+ Battlestations midway

17,5 inc

Goofus

Legacy Member
Gameraap zei:
broken steel & point lookout
+ Battlestations midway

17,5 inc
Alvast bedankt voor het bod, maar ik wacht nog om dit te noteren op een beter bod/ruilvoorstel.

Goofus

Legacy Member
jaakdendraak zei:
12 incl voor shelshock
Genoteerd.
Vega* zei:
wanneer sluit je af voor Just Cause?
Dinsdagavond om 20u - of 1uur na het laatste bod - zodat je nog een kans hebt als er iemand op het laatste moment een koopje wil doen :) Ok?
Mike Ty$on zei:
Ik wil graag fallout 3 expansions
20 €?
Is voldoende voor mij, deal voor de 2 fallout expansion packs. Ik stuur pm.

Vega*

Legacy Member
ik trek m'n bod in, blijkbaar heeft een maat die nog liggen.
sorry voor de overlast

Goofus

Legacy Member
jaakdendraak zei:
gelieve te reageren op PM
Mijn excuses, ik had er gisteren niet meteen op gereplied en ben het dan uit het oog verloren. Ik zal morgen om 21u afsluiten - of 1 uur na het hoogste bod.
jikininki zei:
hoeveel voor halo 3 ?
Je mag altijd een goed bod doen - of een ruil voorstellen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Halo 1 + Halo 2 (indien beide in goede staat,compleet en non-classic)

14 incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan