Archief - TK: 21 Xbox360 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zwiep858

Legacy Member
Te koop:

- COD Black ops Hardend edition
- Dirt 2
- Enslaved
- Forza motorsport 3 Limited collectors edition
- Halo 3
- Halo 3 ODST
- Halo reach collector's edition
- Indiana Jones+Kung Fu Panda (Bundle Copy)
- Mafia 2 Collectors edition
- Need for speed hot pursuit
- Operation Flashpoint: Dragon Rising
- Pure+Lego Batman (Bundle Copy)
- Red dead redemption Undead nightmare
- Saints row
- Saints row 2
- The saboteur
- Splinter cell conviction Limited collectors edition (Zonder doos, beeldje)
- Splinter cell conviction Limited collectors edition (SEALED)
- Vanquish

Depresjon

Legacy Member
zwiep858 zei:
Doe maar een bod :)

Saints row 1 & 2,bodje van 15 inc
Edit: 15 voor de 2 games uiteraard.want het duopack kost nieuw maar 19,99 bij game mania.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

NanZihan

Legacy Member
Zeg zelf dan eens voor hoeveel ze uit de deur mogen. Ik heb RedDR+ UN voor 20 euro id Bart Smit gezien. 38inc voor de 4?

Depresjon

Legacy Member
indien tegen morgen geen reactie vervalt mn bod,ga m dan nieuw halen.

Kwertie

Legacy Member
'k Heb zwiep een mailtje gestuurd. Dit zou hij sowieso wel moeten lezen zodat hij het hier niet vergeet!
Pas na 7 dagen zouden we infractions geven, dus daar is 't nu nog wat te vroeg voor.

zwiep858

Legacy Member
Depresjon zei:
Saints row 1 & 2,bodje van 15 inc
Edit: 15 voor de 2 games uiteraard.want het duopack kost nieuw maar 19,99 bij game mania.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
16 Inc is een deal voor mij, Saints row 1 zit er wel een sticker op het boekje met iets opgeschreven (heb deze 2dehands bij GM gekocht)
NanZihan zei:
Zeg zelf dan eens voor hoeveel ze uit de deur mogen. Ik heb RedDR+ UN voor 20 euro id Bart Smit gezien. 38inc voor de 4?
Prijs vind ik toch iets te laag, 38 Excl zou ik wel noteren. Het is ook alleen Undead nightmare zonder de gewone. Heb je een link van die rdr+undead nightmare voor 20 euro? Dan kan ik misschien nog een beetje van de prijs af doen.
Maxske100 zei:
Hoeveel voor the saboteur?
13 Euro Excl.

Depresjon

Legacy Member
zwiep858 zei:
16 Inc is een deal voor mij, Saints row 1 zit er wel een sticker op het boekje met iets opgeschreven (heb deze 2dehands bij GM gekocht)

Prijs vind ik toch iets te laag, 38 Excl zou ik wel noteren. Het is ook alleen Undead nightmare zonder de gewone. Heb je een link van die rdr+undead nightmare voor 20 euro? Dan kan ik misschien nog een beetje van de prijs af doen.

13 Euro Excl.

Dan ga ik m wel nieuw halen.succes met de verkoop.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

zwiep858

Legacy Member
NanZihan zei:
Ah laat dan maar, dacht dat ze allebei waren.

Ik vraag mij wel af waar ge die RDR+undead nightmare voor 20 euro hebt gevonden bij bart smit staat 20 euro voor gewone game en 20 voor UN?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan