Archief - Heel veel games !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Volgende games mogen allemaal de deur uit.
Bieden excl verzending, NIET ONDER de minimumprijs bieden ook niet bij aankoop meerdere games.
Prijs 1 game : 2,66 via de post
Prijs 2 games of meer : 4 euro via KIALA
Games kunnen ook afgehaald worden, dit krijgt voorkeur op verzending.
Alle codes zijn gebruikt, tenzij versie nog sealed is.
Dit zijn allemaal minimumprijzen, dit wil dus zeggen dat er iemand kan overbieden !
Alles is ook aangeboden in vriendenkring.
1. Ultimate Alliance : 8 euro Xazirri
2. Spiderman Edge of time (sealed) : 13 euro
3. Alan wake (sealed) : 8 euro
4. Castlevania (sealed) : 8 euro JackSparrow
5. GTA 4 : 8 euro
6. Ridge Racer unbound : 20 euro
7. Mass effect 3 : 20 euro
8. Moto gp 10/11 : 8 euro
9. Sniper : ghost warrior (classic) : 12 euro
10. Assassin's creed : 8 euro
11. Dead or alive 4 (classic) : 5 euro
12. Devil may cry 4 : 8 euro
13. Spiderman 3 : 8 euro Xazirri
14. Captain america : 12 euro
15. Dragon ball raging blast (sealed) : 10 euro
16. Homefront : 8 euro
17. Transformers dark of the moon : 8 euro Xazirri
18. Pgr 3 : 5 euro
19. CSI : 5 euro ralleke (10 euro incl)
20. Dead rising 2 : 8 euro Tapuuu
21. Overlord 2 (sealed) : 8 euro Xazirri
22. Banjo kazooie : 5 euro
23. Divinity 2 (sealed) : 8 euro Xazirri
24. Viva pinata : 5 euro Xazirri
25. Bayonetta : 8 euro
26. Crysis 2 (sealed) : 10 euro justice is done
27. LA Noire (sealed) : 13 euro
28. Shift 2 : 8 euro
29. Razer Onza Tournament Edition Gaming Controller PC/Xbox 360 (1 x gebruikt) Nieuwprijs was 64,95 : prijs nu : 20 excl 4 euro verzending. D!NKSK3N
Razer Onza Tournament Edition Gaming Controller PC/Xbox 360 - Consoleshop.be

Prijs pakketverkoop (vaste prijs) : 250 excl 4 euro verzending.
Bij het pakket krijg je volgende games gratis erbij : (promo copies, doosje beschadigd)
1. Tenchu z
2. Need for speed underground
3. Forza 3
4. Fracture
5. Jerico

Kan op dit moment enkel geruild worden tegen :
1. Kinect camera
2. Kinect games
3. Sniper 2
4. Microsoft points
5. 3DS games
6. Smartphone

Thx

D!NKSK3N

Legacy Member
Razer Onza Tournament Edition Gaming Controller PC/Xbox 360 (1 x gebruikt) Nieuwprijs was 64,95

24,- euro incl. geboden! Bod wel maar tot morgenmiddag geldig anders ga ik om een nieuwe (dringend nodig) Grts!

Barbeet

Legacy Member
ralleke zei:
Welke CSI verkoop je juist?

Crime scene investigation hard evidence


Voor de andere bodjes, alles staat genoteerd.
Ik sluit vanavond af voor de bodjes die er al staan zodat ik morgen (na bewijs van screenshot en goede itrade score) naar de post/kiala kan gaan.

Greetz

ralleke

Legacy Member
Laatste CSI dat ik nog zoek, bod van € 10 incl hierop :)

Dae

Legacy Member
Pakketprijsje voor: (incl verzending)

Spiderman Edge of time, Sniper, Captain America en eventueel Tenchu z.

Barbeet

Legacy Member
Dae zei:
Pakketprijsje voor: (incl verzending)

Spiderman Edge of time, Sniper, Captain America en eventueel Tenchu z.

Ik denk dat de prijzen al heel laag liggen. Als je al deze games neemt komt het gewoon op 4 euro excl verzending. En je krijgt er tenchu Z gratis bij, tenzij er iemand alles neemt natuurlijk.

Greetz

skincollector

Legacy Member
25 euro voor LA Noire, Shift 2 en Homefront, ik kom er zelf om.

Greatbeesje

Legacy Member
Ridge Racer unbound
ruilen tegen kinect crosboard 7 ? kost nieuw rond de 40 eur nog

D!NKSK3N

Legacy Member
skincollector zei:
25 euro voor LA Noire, Shift 2 en Homefront, ik kom er zelf om.

Volgens mij was hij duidelijk dat het minimumprijzen zijn dat vermeld zijn :P
En dan kom je dus op 29euro. Grts

skincollector

Legacy Member
Daar zal hij zelf wel over beslissen.
Indien het te weinig is, moet hij het maar zeggen.

Barbeet

Legacy Member
skincollector zei:
Daar zal hij zelf wel over beslissen.
Indien het te weinig is, moet hij het maar zeggen.

Thx, maar prijs is inderdaad 29 euro. Ik kga niet onder de prijzen die genoteerd staan. Toch bedankt voor het bod.

JackSparrow

Legacy Member
11 incl voor Castlevania dan (8+2.66 en de rest krijg je erbij :) )

Barbeet

Legacy Member
JackSparrow zei:
11 incl voor Castlevania dan (8+2.66 en de rest krijg je erbij :) )

Uw bod is intersanter dan dit van tapuuu.
(20 incl voor: dead rising 2 + castlevania)

D!NKSK3N

Legacy Member
Wanneer sluit je (vanavond) af voor hetgeen waar ik op geboden heb. Als je afsluit PM me maar.

Tapuuu

Legacy Member
Mijn bod komt eigelijk op hetzelfde neer.
Maar bon, van mij mag jacksparrow hem hebben.

heb wel nog interesse in dead rising 2
bodje van 8 exl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan