Archief - 8 Top Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anto-P

Legacy Member
hey

heb paar games tekoop, alle games zijn in perfect staat zo goed als nieuw met boekjes,Krasvrij

-Modern Warfare 2,

-Black Ops,

-Fifa 11,

-Gta 4 Complete Edition,

-Fight Night Champion,


kan geruild worden voor ps3 games,,,,Black Ops,,Mw3,,Fifa 12....

staat ook op 2dehands & kapaza.

Verzending op kosten van de Koper

thebiglematskii

Legacy Member
das te overpriced, + als het nog eens zonder code is, doet er nog maar 10 euro af.

Anto-P

Legacy Member
thebiglematskii zei:
das te overpriced, + als het nog eens zonder code is, doet er nog maar 10 euro af.

gelijk welke site de prijs van fifa 12 ,2dehands is over 20€

Cleanex

Legacy Member
25 is idd wat overpriced, zeker zonder online pass. 10 euro is wel heel laag, ik kijk iedere dag meerdere keren en de prijs is tss 15 a 20 meestal. Meer dan 20 raken ze het niet kwijt.

Ontopic; hoeveel voor fifa 11?

Anto-P

Legacy Member
Cleanex zei:
25 is idd wat overpriced, zeker zonder online pass. 10 euro is wel heel laag, ik kijk iedere dag meerdere keren en de prijs is tss 15 a 20 meestal. Meer dan 20 raken ze het niet kwijt.

Ontopic; hoeveel voor fifa 11?

edit:
sry ik dacht je bedoelt fifa 12

fifa 11 mag weg voor 10

chrysler

Legacy Member
Naast Fifa 12 stond er €10 nu staat er Verkocht.
Ik ging hem zelfs kopen voor €10.
Ik had de verkoper telefonisch gecontacteerd en hij zij €12 incl verzending.
En ik zei oke maar ik had niet genoeg geld op mijn rekening dus kon ik het niet storten.
Dus heeft de mens de spel verkocht aan iemand anders.

Cleanex

Legacy Member
Voor fifa 11 ( elf ) 20 euro? Das waaaay too much.. voor minder dan de helft kan ik het used hebben in de dure gm...

Anto-P

Legacy Member
nee nee ik dacht dat u fifa 12 bedoelde:)

zie edit

fifa 11 ,10€

Cleanex

Legacy Member
chrysler zei:
Naast Fifa 12 stond er €10 nu staat er Verkocht.
Ik ging hem zelfs kopen voor €10.
Ik had de verkoper telefonisch gecontacteerd en hij zij €12 incl verzending.
En ik zei oke maar ik had niet genoeg geld op mijn rekening dus kon ik het niet storten.
Dus heeft de mens de spel verkocht aan iemand anders.

Heb deze advertentie ook gezien. Naast fifa 12 stond er evenveel als naast forza 4....

Anto-P

Legacy Member
chrysler zei:
Naast Fifa 12 stond er €10 nu staat er Verkocht.
Ik ging hem zelfs kopen voor €10.
Ik had de verkoper telefonisch gecontacteerd en hij zij €12 incl verzending.
En ik zei oke maar ik had niet genoeg geld op mijn rekening dus kon ik het niet storten.
Dus heeft de mens de spel verkocht aan iemand anders.

kan zijn, ik zeg niet u liegt ofzo helemaal niet de bedoeling:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan