Archief - Xai / Laptop Koeler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

delroo

Legacy Member
------------

Steelseries Xai (Nieuw in doos)

Gewonnen op Frag-o-Matic!

Link: Steelseries Xai (Nieuw) - Te koop | 2dehands.be

MeeneemPrijs: 55€
Min: 40€ (exclusief verzendkosten)

----------

Coolermaster Storm SF-19 (USB 2.0)

Cooler Master SF-19 laptopkoeler met USB 2.0 | Hardware.Info Nederland

MeeneemPrijs: €70
Min: €50 (Exclusief Verzendkosten)

----------




Muis staat ook op 2dehands.be! Koeler niet!

Mss denk je van wie is dat en ben ik niet te vertrouwen, ik speel voor het moment voor Antwerp Aces (Antwerp Aces) ik ga naar de meeste benelux dus je kan me altijd komen opzoeken als je geen vertrouwen hebt in wat ik zeg. :) Zou natuurlijk ook geen kapotte dingen verkopen! Kan deze eventueel meenemen naar enige benelux lans of onze outpost in antwerpen!

Alvast bedankt,

Dimitry ''AntwerpAces delroo'' Decan

Crovax

Legacy Member
alvast 50€ op die ssd,het is misschien niet het gewenste,maar het is een begin :)

brunk

Legacy Member
30€ afgehaald op je videokaart. indien ten laatste dit weekend afgewikkeld

*Bios*

Legacy Member
80 euro op de SSD, kan afhalen in outpost :p

Hoe zit dat met garantie en is er een afsluitdatum?

delroo

Legacy Member
*Bios* zei:
80 euro op de SSD, kan afhalen in outpost :p

Hoe zit dat met garantie en is er een afsluitdatum?

Zit geen garantie op! maar kan je wel wat verkoops garantie geven als je dat wilt! Er is geen afsluitingsdatum gewoon bieden endan kijk ik wel welk bod het interessants is! Voor 100€ mag je hem komen ophalen in outpost! Volgende week zaterdag ben ik daar! Laat me iets weten.

*Bios*

Legacy Member
delroo zei:
Zit geen garantie op! maar kan je wel wat verkoops garantie geven als je dat wilt! Er is geen afsluitingsdatum gewoon bieden endan kijk ik wel welk bod het interessants is! Voor 100€ mag je hem komen ophalen in outpost! Volgende week zaterdag ben ik daar! Laat me iets weten.

sry, dan trek ik men bod terug, succes met je verkoop!

delroo

Legacy Member
Teemto zei:
hmm de 8800GTS is verkocht, ik veronderstel aan mij?

Nee sorry hij is verkocht aan iemand anders voor 60€ hij kwam die ophalen, wist nog nietecht hoe die website werkte en dat ik moest reageren op je post sorry! maar succes op je verdere zoektocht!

Gamer

Legacy Member
Zo gaat dat niet hier hoor.
Je moet eerst en vooral melden dat deze nog ergens te koop staat en de leden hier de mogelijkheid geven tot overbieden.

Je kan nu een negatieve iTrader ontvangen hiervoor van Teemto !

delroo

Legacy Member
Gamer zei:
Zo gaat dat niet hier hoor.
Je moet eerst en vooral melden dat deze nog ergens te koop staat en de leden hier de mogelijkheid geven tot overbieden.

Je kan nu een negatieve iTrader ontvangen hiervoor van Teemto !

Hij stond nieteens op een andere fora? Ik krijg Prive pm hierop? lol ...

delroo

Legacy Member
delroo zei:
UP1

Momenteel voor jouw!

Om de 2 uur komt er een UP!

UP2 & UP3!

Deze is verkocht aan beertje! Stuur me je gegevens a.u.b. kunnen we het afhandelen!

delroo

Legacy Member
Iemand interesse in iets anders?

Nog steeds tekoop: (Beide nieuw in doos)

60GB SSD (Corsair)
Steelseries Xai
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan