Archief - verkocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ns_ripper

Legacy Member
Bij deze stel ik mijn gaming setup te koop.
Sinds de geboorte van mijn dochter geraak ik amper nog achter de laptop dus kan ik er beter iemand anders van laten genieten.
Ideaal voor als je toch wil gamen en tegelijkertijd ook wil genieten van portabiliteit met laag stroomverbruik en goed batterijleven.

Enkel de asus ips monitor blijft hier.

Set bestaat uit:


EGPU:

Videokaart: Sapphire R9 280X TOXIC met arctic accelero extreme IV 280X cooler. (onlangs vervangen omdat stock fans faalden en sapphire zo'n crappy support heeft, dat ze niet eens antwoorden op mail).

Voeding: BE QUIET! pure power L8 500W (aangekocht in juni bij bytes@work), echter geen garantie want heb de overbodige kabels er af gestript.

EGPU module:

PE4C V2.1
met EC100C expresscard module en kabel. (1m)

3DMark2011


6xufwl.jpg

nlepfn.jpg

282icfp.jpg

2rdbtiv.jpg


De totaal kostprijs wil ik even niet aan tellen want dan word ik zelf mottig denk ik ;-)


prijsbreakdown voor alles appart:

Meeneem:

gpu: 150 euro
egpu module + voeding: 125 euro

Min:

gpu: 100 euro
egpu module + voeding: 90 euro

Meer informatie hierover kan je vinden op techinfero

MinM

Legacy Member
moest je toch apart willen verkopen.

Zal ik beginnen met een bod van 100€ afgehaald op de gfx card.

Damathy

Legacy Member
ik heb misschien wel interesse in de PE4C en psu, maar ik heb zelf een lenovo laptop met expresscard en vrees een beetje dat deze niet gaat werken wegens TOLUD of whitelist problemen. kan dat snel getest worden? (aansluiten en drivers installeren, of duurt dit lang?)

ns_ripper

Legacy Member
@MinM onder de 150 euro wisselt deze niet van eigenaar. De koeler alleen al heeft me 73 euro gekost.

@Damathy:

Whitelisting is alleen van toepassing op minipcie en niet op expresscard. Wat betreft tolud of simultaan booten van igp en egpu, moet ik zelf ook opzoeken voor jou model laptop. Er staat een berg informatie op techinforno van verschillende modellen laptops. Ik heb destijds gewoon de gok gewaagd.

Bij Dell E65xx reeksen wordt de igpu gewoon uitgeschakeld als je een poweron doet met egpu aangesloten. En dat werkt vlekkeloos.

kijk eens of jou model ergens in deze thread staat.

@ iedereen:

Ik wil alleen in stukken verkopen als alles weggeraakt.

MinM

Legacy Member
Ik wou hem zonder koeler maar ondertussen een R9 Fury X gekocht haha ;)

free up

ns_ripper

Legacy Member
Bump 1

heb in de startpost een prijsbreakdown gedaan voor losse onderdelen.
Voor de minprijs, wil ik alleen schikken, als de koper van de laptop er de dock en stand wil bijpakken. De rest zal ik zo ook wel kwijt geraken.

MaximV

Legacy Member
Wanneer is de laptop aangekocht?

En wat houdt die stand + dock in?

ns_ripper

Legacy Member
Ongeveer 3 jaar geleden.

Dock is voor een hoop extra poorten waar je oa randapparaten op kan aansluiten, zodoende dat je niet uw kabels hoeft uit te trekken\insteken.
In die stand past de dock in vanonder en bovenop kan je dan een scherm zetten.

9kuuby9

Legacy Member
zou je de service tag van de laptop kunnen delen?

Dan kunnen wij de specificaties wat beter nakijken.

Er staat nergens over een interne grafische kaart in de laptop of werkt deze alleen op de Intel® HD Graphics 4000?

ns_ripper

Legacy Member
Ik zal je straks de service tag geven. Grafische kaart is idd de integrated van de i7. Configuratie is ook niet meer origineel. Kwam std met 320gb harddisk, HD scherm en 4gb ram.

Btw, onder de minimum die ik hem niet weg. Dat is imho voor wat je krijgt al niet veel.

9kuuby9

Legacy Member
€35 stand + dock

Zijn het feitelijk 2 verschillende delen of 1 geheel?

AzzKickr

Legacy Member
NB: er is toch niets versneden of whatever om die accelero te doen passen he ? De stock koeler komt erbij (ook al werkt die niet meer) ?

ns_ripper

Legacy Member
AzzKickr zei:
NB: er is toch niets versneden of whatever om die accelero te doen passen he ? De stock koeler komt erbij (ook al werkt die niet meer) ?

Er is niks versneden om die te doen passen. De stock fans en shroud heb ik weggesmeten. Sapphire was zo vriendelijk om geen mails te beantwoorden betreffende het willen aankopen van stock fans ... dusja ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan