Archief - onderdelen i7 game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krulle3

Legacy Member
- processorkoeling : Artic cooling freezer extreme.
- processor : i7 bloomfield 2,66 Ghz, 4 cores 8 threads. socket 1366 (lijkt niet te werken)
- Grafische kaart : ATI HD5850 Sapphire 2GB [verkocht]
- moederbord: ASUS P6T WS Professional.

Enkel nog verkoop van bovenstaande onderdelen omdat de Graka verkocht werd. De nieuwe onderdelen hou 'k dus voor mezelf.

Prime-Omega

Legacy Member
Alles nog aanwezig bij graka, toebehoren, garantie, staat?

iTrader9

Legacy Member
1000 € nieuwprijs? :wtf:

Geen garantie.

Ga eerst maar eens langs prijsschatting.

krulle3

Legacy Member
iTrader9 zei:
1000 € nieuwprijs? :wtf:

Geen garantie.

Ga eerst maar eens langs prijsschatting.

Ja, op azerty.nl gaat de configuratie van nu zoals hier boven ongeveer €1000.
Verder enkel reactie bij interesse graag. Prijs valt nog wat te bespreken, maar 'k moest een richting aangeven...

@Kimaska, liever alles in z'n geheel.

Prime-Omega

Legacy Member
krulle3 zei:
Ja, op azerty.nl gaat de configuratie van nu zoals hier boven ongeveer €1000.

Dat is ook niet moeilijk als je oudere onderdelen zoals de i7 gaat vervangen door de nieuwere varianten die ze wel nog verkopen.

Hoeveel voor de graka?

krulle3

Legacy Member
De PC is nu zo goed als volledig.

'k heb er een nieuwe HD (Samsung F3 1TB) bijgestoken samen met Crucial 4M 64GB en voeding XFX Pro450W en ne DVD writer.

Maar 'k krijg pc nog niet werkende, asus diagnostic card op 't moederbord heeft foutmelding "F.F." wat zou betekenen dat de processor niet meer werkt.

De eerste die €600 geeft mag hem komen ophalen.

krulle3

Legacy Member
Indien in stukken dan verkoop 'k 't volgende:
Graka: €160
Moederbord + koelblok: €120

De stukken gaan enkel de deur uit wanneer ze alle 2 een koper hebben.

Hollow

Legacy Member
€160 voor een 5850 is nogal duur hé, hier is onlangs nog een 5870 aangeboden voor €120. Kan het niet goedkoper?

Tristan

Legacy Member
Gegevens van de crucial SSD ? Is het een M4? Hoeveel wil je er nog voor?

krulle3

Legacy Member
@Tristan, SSD gaat niet de deur uit zonder het gehele systeem want is nog maar binnen sinds 2 dagen.

krulle3

Legacy Member
@verreckie, neen want is ook nog maar aangekocht sinds 2 dagen.

krulle3

Legacy Member
Graka verkocht aan Hollow.

En bieden maar op volgend pakketje waarbij er waarschijnlijk op het moederbord of processor een fout is. ASUS P6T WS Professional & i7 bloomfield 2,66 Ghz, 4 cores 8 threads. socket 1366.

Reborn

Legacy Member
krulle3 zei:
Graka verkocht aan Hollow.

En bieden maar op volgend pakketje waarbij er waarschijnlijk op het moederbord of processor een fout is. ASUS P6T WS Professional & i7 bloomfield 2,66 Ghz, 4 cores 8 threads. socket 1366.

Ik zie geen bod van Hollow voor de graka ;) :naughty:

Sir. K

Legacy Member
Deals via pm zijn verboden. Alle boden dienen in de thread te worden vermeld, om infractions te vermijden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan