Archief - Ati Radeon Sapphire HD5870

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Aangekocht bij Alternate op 21 juni 2011, zo goed als nieuw dus.

Minimum: 120
Meeneem: 150
Verzending: 5

Factuur, doos, alle toebehoren zijn aanwezig.

Afsluitdatum: zondag 18 september om 20u00

(Om snipers tegen te gaan wordt de afsluitdatum met 24u verlengd na ieder laatst geplaatste bod. Tenzij dat laatste bod gelijk is aan de meeneemprijs.)

GaMe®

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Bod van 110 euro vandaag nog afgehaald.

Mvg,

Dat zal niet gaan want de afsluitdatum is volgende zondag. Ook is uw bod zelfs onder het minimum dus kan ik het zelfs niet noteren. Als ge hem dringend nodig hebt kunt ge eventueel wel de meeneemprijs bieden om hem vandaag nog af te komen halen.

Mvg,

GaMe®

Legacy Member
Kimaska zei:
Van waar de verkoop als ik vragen mag?

Omdat ik mijn heel systeem verkocht heb. Case, mobo, cpu, ram in één pakket. Nu verkoop ik de voeding en de grafische kaart nog apart. Ben van plan een krachtige laptop te kopen aangezien ik minder thuis ben en eigenlijk toch niet zo veel meer game.

Kwertie

Legacy Member
Prijsdiscussie eveneens verwijderd. De topicstarter bepaalt zelf de prijs, zolang die maar niet boven de nieuwprijs ligt.

Iphigeneia

Legacy Member
Kwertie zei:
Prijsdiscussie eveneens verwijderd. De topicstarter bepaalt zelf de prijs, zolang die maar niet boven de nieuwprijs ligt.

Ben bang dat u ook een bod van 120 heeft verwijderd :D

twisted

Legacy Member
Wa is da hier ?!?

Ik heb een geldig bod van 120 euro gemaakt.
En dat wordt hier zomaar verwijderd door een admin !!!
Samen met de bevestiging van de verkoper van dat bod.
Admins als je vind dat iets niet gepast is verwijder je het maar.
Maar hou aub gemaakte boden en bevestegingen intact.

Bij deze voor een 2de maal bied ik 120euro excl. :)

GaMe®

Legacy Member
twisted zei:
Wa is da hier ?!?

Ik heb een geldig bod van 120 euro gemaakt.
En dat wordt hier zomaar verwijderd door een admin !!!
Samen met de bevestiging van de verkoper van dat bod.
Admins als je vind dat iets niet gepast is verwijder je het maar.
Maar hou aub gemaakte boden en bevestegingen intact.

Bij deze voor een 2de maal bied ik 120euro excl. :)

Het zal een vergissing zijn geweest.

120 excl genoteerd.

GaMe®

Legacy Member
Om snipers tegen te gaan wordt de afsluitdatum met 24u verlengd na ieder laatst geplaatste bod. Tenzij dat laatste bod gelijk is aan de meeneemprijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan