Archief - Nieuwe Gaming PC te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mX.

Legacy Member
Wat een warboel van verkoopthreads hier van mij! =)
De vorige thread is gesloten aangezien ik normaal gezien de PC zelf ging overkopen van mijn neef, nu willen mijn ouders dit niet, dus ga ik hem hier toch te koop zetten.

Hierbij de onderdelen:

Case: Corsair Obsidian 800D CC800DW
Voeding: Corsair CMPSU-1000HXEU 1000Watt PSU
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaart: VGA Asus Matrix GTX580
CPU Cooler: Be-quiet Dark Rock Pro C1
4x Cooler Coolermaster Sickleflow 120mm met rode LED lampjes
Kingston HyperX Genesis PnP 2x4GB DDR3 1600
2x NZXT Flexlights CB-LED10-RD 12x Red LED Sleeve - 1
LG Blu-ray Writer BH10LS30 Retail
NZXT Sentry LX Fancontroller

Enige wat er dus nog niet bijzit is een Harde schijf!

Alle onderdelen zijn gloednieuw en nooit gebruikt!
Nieuwprijs in de winkel is € 2030 voor al deze onderdelen samen

De minimumprijs die ik vraag is € 1600. Een zeer goede prijs aangezien de hele pc nieuw is en enkel heeft opgestaan om te kijken of hij draait :)

2 jaar garantie op alle standaard onderdelen en factuur bijgeleverd!


Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Grtzz

Mr.Hankey

Legacy Member
Indien je het ziet zitten om hem volledig apart te verkopen;
7 eur excl voor 2 rode sickleflows
180 incl voor de Corsair 800 D

Verkoop je nu 2 gtx 580's of maar 1 ?

mvg

gryptic

Legacy Member
kijk op de forum zijn andere staat daar ook ik heb wel interesse in de 2 kaarten voor 805€

Mr.Hankey

Legacy Member
Zonet gezien ;)

@mycoy, het zou mss handiger zijn mocht je dat topic waarin je die gtx 580's verkoopt sluiten ?

free up

mX.

Legacy Member
@Mr Hankey:

Ik verkoop 1 gtx580 :)
180 voor de Corsair vind ik wel te weinig, sorry :)
Die andere thread ga ik inderdaad best laten dichtsmijten, thx voor de hint ^^

@DeathDealer:

Nieuwprijs voor voeding is 195 euro, voor grafische kaart 490.
Samen dus 685.
Voor 600 zijn ze direct de uwe! :)

Mr.Hankey

Legacy Member
mycoy zei:
@Mr Hankey:

Ik verkoop 1 gtx580 :)
180 voor de Corsair vind ik wel te weinig, sorry :)

Die 800 D was voor een kennis van mij, ik laat wel nog iets weten wanneer hij hoger wil bieden ;)
Heb je een min prijs voor de gtx 580 ?

Die sickleflows, is dat ok voor u of niet ?

mvg

mX.

Legacy Member
Mr.Hankey zei:
Die 800 D was voor een kennis van mij, ik laat wel nog iets weten wanneer hij hoger wil bieden ;)
Heb je een min prijs voor de gtx 580 ?

Die sickleflows, is dat ok voor u of niet ?

mvg


Ok super :) Voor de GTX580 is 400 euro mijn minimumprijs.
Aangezien ik hem dus waarschijnlijk in onderdelen ga verkopen ga ik de sickleflows wel zelf bijhouden :)

gryptic

Legacy Member
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaart: VGA Asus Matrix GTX580

950€
is het moederbord P67 of Z68 ?

mX.

Legacy Member
gryptic zei:
Moederbord: Intel Asus Maximus IV Extreme B3 S1155
Processor: Intel Core i7 2600K (3.4Ghz)
Grafische kaart: VGA Asus Matrix GTX580

950€
is het moederbord P67 of Z68 ?

Waar kan ik dat zien? Sorry ben hier zelf niet echt straf in :D
Volgens google een P67.
Voor mij is dit bod goed, als er geen hoger meer komt voor ik m'n bed in kruip zal ik een PM sturen om verder af te spreken ;)

mX.

Legacy Member
Yep alles in originele doos en een kopie van de factuur (want het origineel daarop staat het volledige systeem)

mX.

Legacy Member
Goldsaint zei:
de LG Blu-ray Writer BH10LS kost nieuw 79,90€ momenteel en heeft 4Mb buffer ipv 2MB uw model (ALTERNATE - HARDWARE - DVD / Blu-ray - Blu-ray - Blu-ray Brander - LG BH10LS)

hier nog een prijsvergelijking op hardwareinfo: LG BH10LS30: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

wil mijn bod verhogen naar 60€ inclu, indien dit voor jouw niet te aanvaarden valt haak ik af en zie je dit dan maar als een free up :)

De mijne komt van hier: CD-ROM-LAND, De grootste computerspeciaalzaak van West-Brabant - LG Blu-ray Writer BH10LS30 Retail

Maar voor 60 ga ik het niet doen sorry, de verzendingskosten gaan zeker ook niet de minste zijn met die doos enal erbij..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan