Archief - High end gaming pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anto

Legacy Member
Io,ik verkoop mijn gaming rig alsk de goeje prijs ervoor krijg!

Specs :

Case : antec 1200
CPU : Intel I7 920 - oc'ed naar 3.2ghz
Koeler : scythe mugen V2
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
Geheugen : 6GB OCZ platinum ddr3-1600mhz
HD1 : Intel SSD 80Gig ( x15m )
HD2 : WD 320GB
HD3 : WD 320GB ( in striping met schijf 2 )
GRAKA : Sapphire HD5970 2Gig ( dual gpu)
DVD Lezer
DVD schrijver
Win7 64bit-Home edition

Dell 24inch led scherm ( heb er 2 van ) is een kleine 2 weken oud..
http://accessories.euro.dell.com/sn...=dellSearch&baynote_bnrank=0&baynote_irrank=4

Draadloos toetsenbord en muis van logitech.

Er is nog garantie op de graka en ram en schermen uiteraard...

ALLES IN 1 GEHEEL, NIETS APART..mss dat ik het scherm apart verkoop als ik de pc zelf verkocht heb...

Kom niet af met belachelijke biedingen...Bieden start aan 850euro.

Edit**Ook aangeboden in vriendenkring
GL!

ghan3h

Legacy Member
Welk model zijn de Dell schermen? En min. prijs voor 1 scherm?

Vedeco

Legacy Member
Welke voeding steek erin en mogelijk om enkele foto's te posten? :)

anto

Legacy Member
Heb link van het scherm 2 posts nr boven gezet..hoe meer info kan ik geven buiten dat ze volledig nieuw zijn en de plastiek nog op het logo hangt weet ik niet..

ghan3h

Legacy Member
anto zei:
ja heb nog alle facturen van de schermen..Heb ze gekocht bij conrad voor 215/scherm..Ga er niet veel van afdoen aangezien ze praktisch nieuw zijn. Heb ook nog alle dozen en plastiek

Dit is nu de 3de keer dat ik het ga vragen maar, wat is je MINIMUM prijs? Kweet al dat je hebt geantwoord met, kga er niet veel vanaf doen but I needz min. prijs :d

Als ik nu zou bieden, dan zou ik 140€ bieden. 70% (200€ redcoon) van de nieuwprijs (maakt niet uit of de schermen maar 2 weken oud zijn, 2dehands is 2dehands), daarom dat ik voor een min. prijs vraag.

So again, min. prijs plz. Of ik bied gewoon 140€.

wimpers2

Legacy Member
anto zei:
Heb link van het scherm 2 posts nr boven gezet..hoe meer info kan ik geven buiten dat ze volledig nieuw zijn en de plastiek nog op het logo hangt weet ik niet..
iFail. Was dan een free bump.

Die 850 = pc + scherm? of enkel pc?

anto

Legacy Member
@ghan3h ; ik verkoop geen scherm apart...Dus maakt ni veel uit van te bieden op een scherm apart.

@Wimpers2 ; ja,correct. 850 = pc + scherm..Is startprijs om te bieden. Heb het er gezet om stomme '300euro' biedingen te vermijden..

@thehelghast ; ik verkoop niets apart,alles in 1 geheel

Mr.vincieboy

Legacy Member
kan ik eens een foto van de pc zien? ik ben meschien wel geinteresseerd.
ik ken wel niet meteen zoveel van pc's. maar kan deze pc bv de nieuwe call of dutys goed draaien? sorry voor mijn onwetendheid btw.

greets

vince

wimpers2

Legacy Member
anto zei:
Zoals ik al zei in post #15 dak geen scherm apart verkoop.
Ik heb wel interesse, maar het scherm hoef ik eigenlijk niet (heb net zelf een nieuw gekocht). Hoeveel wil je dan voor de PC?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan