Archief - core i7 zonder psu

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didyke

Legacy Member
wegens lichte upgrade verkoop ik:

core i7 920 cpu gamer
asus p6t-se mobo gamer
3x2gb corsair xms3 1333mhz 9-9-9-24 gamer
thermaltake element s case gamer
hdd wd re3 500gb sata300 hdd gamer
hdd samsung spinpoint f1 1000gb foert
plextor px708a dvd rw gamer


xfx gtx260 black edition gpu minimum 40/ meeneem 50

dit is dus een volledige pc zonder voeding.
indien gewenst (en mits voorschot) haal ik een voeding en monteer ik alles zodat deze gebruiksklaar is.

totale meeneemprijs is 480 zoals hierboven aangeboden.
wie alles ineens neemt mag 450 als meeneem beschouwen

ik heb tot mijn grote spijt enkel een faktuur gevonden van het mobo en deze is van december 2010.

deze is nog aan 2 andere mensen aangeboden buiten dit forum (aan 450).
als 1 van de 2 ok zegt is dit mijn meeneemprijs en verkoop ik ook aan deze tenzij meeneem hier eerder berijkt werd natuurlijk.

pakketverkop heeft voorrang en afhalen ook.
case en hdd's stuur ik liever niet op via post, maar wil dit wel doen op risico van de koper. stuk= pech

have fun bidding.

|XcW|

Legacy Member
xfx gtx260 black edition
plextor px708a dvd rw
hdd samsung spinpoint f1 1000gb
hdd wd re3 500gb sata300 hdd
thermaltake element s case

Bod van €135 afgehaald.

|XcW|

Legacy Member
Ik wil hiervoor maximum €145 voor geven. Je ziet maar.

Trouwens, check PM eens.

|XcW|

Legacy Member
didyke zei:
voorlopig ga ik hier nog niet op ingaan.

No prob. Laat me maar iets weten moest je het wel willen doen. Moest er iemand het mobo/geheugen/cpu willen hebben. De rest neem ik dan wel over :p.

Foert

Legacy Member
hdd samsung spinpoint f1 1000gb minimum 30/ meeneem 35


35 afgehaald.. dan hebt ge nog altijd een volledige pc om te verkopen, zonder die ene hd ..

GaMe®

Legacy Member
core i7 920 cpu minimum
asus p6t-se mobo minimum
3x2gb corsair xms3 1333mhz 9-9-9-24
thermaltake element s case
hdd wd re3 500gb sata300 hdd
plextor px708a dvd rw

325 afgehaald

didyke

Legacy Member
@foert.
voor mij ok. (enkel omdat dit een item is dat niet nodig is om een volledige pc samen te stellen.)

GaMe®

Legacy Member
core i7 920 cpu
asus p6t-se mobo
3x2gb corsair xms3 1333mhz 9-9-9-24
thermaltake element s case
hdd wd re3 500gb sata300 hdd
plextor px708a dvd rw

335 afgehaald

Wat is de meeneem voor dit pakket? Rekening houdend dat ik van ver moet komen? :$

didyke

Legacy Member
ok, in principe is alles buiten behalve de gra ka.
foert en gamer, pm's volgen...

didyke

Legacy Member
doos mischien, denk het niet. faktuur is niet nodig, is van 2008 en oc, black edition is de oc'ed versie van xfx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan