Veriac
Legacy Member
koenraad7 zei:Mooie game, een beetje á la pilotwings
Kan je iets specifieker zijn met wat je wil want tetris is in feite ook een brain training.
brain training zoals op de nintendo ds.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koenraad7 zei:Mooie game, een beetje á la pilotwings
Kan je iets specifieker zijn met wat je wil want tetris is in feite ook een brain training.
Simpel,typ "brain training" in het zoekvak van iTunes, je zal verbaast staan.Veriac zei:brain training zoals op de nintendo ds.
koenraad7 zei:Simpel,typ "brain training" in het zoekvak van iTunes, je zal verbaast staan.

Tah_b00nz0r zei:Zeer goed ^^ gebruikte tot nu toe mn cyclemeter app om men lopen bij te houde ma dit ziet er vele beter uit![]()

Veriac zei:Dat is inderdaad zeer simpel, maar dat is voor alles zo.
Deze thread heet niet voor niks "welke iPhone apps raad jij aan?"
Daarmee had ik graag geweten of iemand 1 van de 1000 brain training apps aan kan raden, capiche?![]()
kakature zei:Top voor een week ja, en dan is het saai. Zelfde met die scrabble varianten en Draw Something.
.NDP zei:Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden![]()
camino zei:?
Die is nog maar net uit, ik was rond 12 uur wakker, dan hadk op een ander bekende fora gelezen spiderman en where's my perry uit is vandaag.
Ik koop normaal gezien liever geen games meer van 5.49 euro maar deze zie ik zeker wel zitten om er nog eens aan te geven, deze week nog komt nog een topgame uit mee die zombies enzo, ziet er steengoed uit, deze gaak ook kopen.
Wa vind je zelf van de game?
NDP zei:Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden![]()


Y-Ssin zei:Juist wel.
Vroeger had je in de appstore de app "Nike+ GPS", nu is het "Nike+ Running" geworden. Een nieuwe app die dus de oude vervangt.
Er zijn wel gelijkenissen, het verschil is dat deze een ietwat nieuwere interface heeft en dat hij gratis is. (kunnen nog andere zaken zijn)
Er zitten wel nogwat bugs in, vb.: al stel je alles in op het metrische systeem, als je een run zet op facebook blijft da staan in miles "... completed a 3.25mi run"
Gebruiken jullie in het gezin toevallig dezelfde apple id voor verschillende toestellen? Misschien heeft je vader zijn VISA eraan verbonden waardoor dit bedrag van zijn visa is afgegaan (lijkt mij de meest logische verklaring). Laat het toch even aan je vader weten.peutie zei:ik heb gisteren fifa 12 gedownload(4,99)
en ik heb zelf geen geld op men apple id,hoe kan dit?
en in oktober komt fifa 13 uit
.
.
. Ik ben er verslaafd aan
.
izza party; allen leuke games.