Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veriac

Legacy Member
koenraad7 zei:
Mooie game, een beetje á la pilotwings


Kan je iets specifieker zijn met wat je wil want tetris is in feite ook een brain training.

brain training zoals op de nintendo ds.

Veriac

Legacy Member
koenraad7 zei:
Simpel,typ "brain training" in het zoekvak van iTunes, je zal verbaast staan.

Dat is inderdaad zeer simpel, maar dat is voor alles zo.
Deze thread heet niet voor niks "welke iPhone apps raad jij aan?"
Daarmee had ik graag geweten of iemand 1 van de 1000 brain training apps aan kan raden, capiche? :)

NDP

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Zeer goed ^^ gebruikte tot nu toe mn cyclemeter app om men lopen bij te houde ma dit ziet er vele beter uit :)

Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden :)

camino

Legacy Member
Veriac zei:
Dat is inderdaad zeer simpel, maar dat is voor alles zo.
Deze thread heet niet voor niks "welke iPhone apps raad jij aan?"
Daarmee had ik graag geweten of iemand 1 van de 1000 brain training apps aan kan raden, capiche? :)

De 2 bekende he; brain challenge 1 & 2

camino

Legacy Member
Heeft er iemand word on en speel je dit graag?

Ik heb nu song pop premium gekocht en ik vind het een super leuke app/game: werkt ong op dezelfde werkwijze als word on, echt super.

Tegen elkaar spelen om muziek te herkennen, ze zo snel mogelijk herkennen en dus alsook aanduiden enz....top.

kakature

Legacy Member
Top voor een week ja, en dan is het saai. Zelfde met die scrabble varianten en Draw Something.

camino

Legacy Member
kakature zei:
Top voor een week ja, en dan is het saai. Zelfde met die scrabble varianten en Draw Something.

Ik vind song pop leuker dan word on + word on tege maten spelen blijft toch een strijd ;).

Milfhunter

Legacy Member
NDP zei:
Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden :)

mijne runkeeper was ook niet accuraat. Gebruik nu ook nike + (knappe nieuwe interface trouwens) en die is echt super accuraat, elke keer weer

SHFT

Legacy Member
Ik gebruik runtastic pro. Zeer mooie interface en is ook erg accuraat.

peutie

Legacy Member
camino zei:
?
Die is nog maar net uit, ik was rond 12 uur wakker, dan hadk op een ander bekende fora gelezen spiderman en where's my perry uit is vandaag :-).
Ik koop normaal gezien liever geen games meer van 5.49 euro maar deze zie ik zeker wel zitten om er nog eens aan te geven, deze week nog komt nog een topgame uit mee die zombies enzo, ziet er steengoed uit, deze gaak ook kopen.

Wa vind je zelf van de game?

naam van het zombie spel?

peutie

Legacy Member
ik zoek eigenlijk nog een goede shooter game(liefst gratis)
Vind met die buttons wat moeilijk spelen altijd(zoals brother in arms2 en fifa)
heb momenteel 2 games staan en dat is dreamleague en Osm

'Sai

Legacy Member
NDP zei:
Idd, ik gebruikte runkeeper. Wanneer ik liep viel mijn gps vaak uit met runkeeper, met nike+ running heb ik dit niet meer. Zeer tevreden :)

enig idee of er een verschil is tussen de standaard nike+ app, en die nieuwe? Ik had gedacht dat de nieuwe de oude ging vervangen maar zo te zien had ik geen gelijk.

JasonC

Legacy Member
[QUOTE='Sai]enig idee of er een verschil is tussen de standaard nike+ app, en die nieuwe? Ik had gedacht dat de nieuwe de oude ging vervangen maar zo te zien had ik geen gelijk.[/QUOTE]

Juist wel. ;)
Vroeger had je in de appstore de app "Nike+ GPS", nu is het "Nike+ Running" geworden. Een nieuwe app die dus de oude vervangt. :)
Er zijn wel gelijkenissen, het verschil is dat deze een ietwat nieuwere interface heeft en dat hij gratis is. (kunnen nog andere zaken zijn)
Er zitten wel nogwat bugs in, vb.: al stel je alles in op het metrische systeem, als je een run zet op facebook blijft da staan in miles "... completed a 3.25mi run"

'Sai

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Juist wel. ;)
Vroeger had je in de appstore de app "Nike+ GPS", nu is het "Nike+ Running" geworden. Een nieuwe app die dus de oude vervangt. :)
Er zijn wel gelijkenissen, het verschil is dat deze een ietwat nieuwere interface heeft en dat hij gratis is. (kunnen nog andere zaken zijn)
Er zitten wel nogwat bugs in, vb.: al stel je alles in op het metrische systeem, als je een run zet op facebook blijft da staan in miles "... completed a 3.25mi run"

ik heb een app op mijn iphone die nike+ heet, die ik gewoon erbij kreeg door dat te activeren (dus niet gekocht/gdlt in de appstore). En die staat nu naast de running app... Ik wist wel niet dat er een oude nike+app in de appstore zelf stond. Maar ik heb het dus over de nike+ app die standaard op iedere iphone staat.

mumbai

Legacy Member
Tiny Wings 2.0. Blijft heel verslavend.

Binnenkort verschijnt Spy vs. Spy, benieuwd hoe dat gaat zijn op iPhone.

peutie

Legacy Member
ik heb gisteren fifa 12 gedownload(4,99)
en ik heb zelf geen geld op men apple id,hoe kan dit?
@ de mensen die fifa 12 spelen->hoe kan je zonder verlies spelen?want heb elke weekgeld verlies in de clubkas :/

Dekon7

Legacy Member
peutie zei:
ik heb gisteren fifa 12 gedownload(4,99)
en ik heb zelf geen geld op men apple id,hoe kan dit?
Gebruiken jullie in het gezin toevallig dezelfde apple id voor verschillende toestellen? Misschien heeft je vader zijn VISA eraan verbonden waardoor dit bedrag van zijn visa is afgegaan (lijkt mij de meest logische verklaring). Laat het toch even aan je vader weten.

camino

Legacy Member
Peutie; beetje jammer je deze gekocht heb die game? Deze heeft al meermaals aan 0.79 cent gestaan :-) en in oktober komt fifa 13 uit :-).

Ik houd dat iedere dag meermaals in de gaten, heb ook zo'n apps waarop de games afgeprijsd en/of gratis staan enz...

Ik ben nu volop aant wachten eer die nieuwe sonic game en nova 3 game aan lagere prijs staat :).

camino

Legacy Member
Mijn nieuwe apps;

flick kick football: zeer leuke game, iedereen kan dit leuk vinden maar vooral voetbal fans zullen dit graag spelen :). Ik ben er verslaafd aan :).

Amazing alex; nieuwste game van angrid birds makers, mss beetje te makkelijk maar een heel vermakelijke game alweer, ik vind deze heel leuk.

Parking mania; heel leuke game.

Tooncamera; vind het een goeie.

song pop; verslavend, online tegen maten of tegen andere mensen spelen, super.

frogger;hyper arcade edition ; top game van vroeger maar verschillende opties in deze.

farm frenzy 2:pizza party; allen leuke games.

Hotspotsvinden; leuke app.

gangster granny; moeste de controls in een update beter gemaakt worden dan is dit een leuke game.

left2die; hetzelfde, kan een leuke game zijn maar als ik op de peetjes wil kloppen, dat gaat te traag, werkt niet zoals ik het wil. Hoop ook in deze dat opgelost word in een update.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan