Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JasonC

Legacy Member
Trebby zei:
Wegblijven van die app, je kunt die enkel gebruiken met een cc en je kunt je cc gegevens er niet meer afhalen.

Is idd stom, mr als ik nu zelf een cc zou hebben is er toch geen reden om het niet te gebruiken...? :s

Trebby

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Is idd stom, mr als ik nu zelf een cc zou hebben is er toch geen reden om het niet te gebruiken...? :s

't Gaat mij niet om het feit dat je enkel een cc kunt gebruiken, eerder om het feit dat je je gegevens er niet weer kunt afhalen als je wil.

GETHEZ

Legacy Member
voor diegenen die fifa 12 aan verminderde prijs hebben gemist met de ea daily deals...

hij staat terug aan 0.79€... :)

Therapy

Legacy Member
Is al van voor kerstmis zo. :p
Ge hebt de kerstsales toch nie gemist zeker? :o

camino

Legacy Member
App Store - Wiki Offline

Handige app; je kan zelf je lijsten aanmaken, alle pagina's die je wil opslaan die je snel bij de hand wil hebben kan je gewoon in mappen steken en je kan ze dan ook offline bekijken. Leuke app.

LINE; is zoals hier iemand overlaatst heeft gepost zowat de beste sms/mms/bel app die er is. Alles in één app.

viber en whatsapp in 1 app + ook nog emoticons erbij.

Prydz

Legacy Member
De standaard sms app:

ben sindskort terug bij iOS beland. Als je een bericht krijgt kan je nu door te sliden direct anwtoorden, maar is er geen manier om gewoon de sms te sluiten omdat je hem toch al gelezen hebt en niet telkens je iphone wil ontgrendelen?

Iets zoals de functie quickreply van biteSMS. Valt deze app trouwens zonder jailbreak ook te downloaden? Of iets soortgelijks? Ik had deze vroeger op mijn iPhone 3G en de quickreply functie vind ik toch wel onmisbaar..

Wat is de beste app om snel wifi, bluetooth, etc. aan en uit te zetten? Ik weet dat ik vroeger sbsettings gebruikte, maar ik heb atm (nog) geen jailbreak...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Er was iets dat je die iconen in een mapje kon plaatse. Sneller alleszins als altij het menu in... Google is op sbsettings vervanger ofzo? Zit op iphone dus beke te lui ^^

Prydz

Legacy Member
Wat is jullie favoriete browser?

Op mijn Android was Opera Mini merkelijk sneller dan de standaard Internet browser. Ik moet zeggen dat dit op mijn iPhone 4 absoluut niet zo is en over de snelheid van Safari ben ik eigenlijk enorm ontgoocheld, zelfs thuis via WiFi...

JasonC

Legacy Member
Kan je jezelf offline zetten op de standaard facebook-app? Voor op de chat dan, en zonder je ook echt af te melden...?

tomh

Legacy Member
Ik herinner mij een app voor de tijd te doden, het bestond uit verschillende spelletjes om je af en toe eens mee bezig te houden…*weet iemand welk ik bedoel? Ik vind het niet

MMOSeppe

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Kan je jezelf offline zetten op de standaard facebook-app? Voor op de chat dan, en zonder je ook echt af te melden...?

Dat staat rechts bij de chat ga offline.

camino

Legacy Member
Prydz zei:
Wat is jullie favoriete browser?

Op mijn Android was Opera Mini merkelijk sneller dan de standaard Internet browser. Ik moet zeggen dat dit op mijn iPhone 4 absoluut niet zo is en over de snelheid van Safari ben ik eigenlijk enorm ontgoocheld, zelfs thuis via WiFi...

Hm, bij mij gaat het vooruit als nen trein op wifi mee mijn 4s op safari.
70mbps download en 5 mbps upload kan ik behalen, uiteraard haalt de iPhone zoveel niet maar ik merk toch als het wat mindere wifi is het wel iets trager kan gaan.

camino

Legacy Member
tomh zei:
Ik herinner mij een app voor de tijd te doden, het bestond uit verschillende spelletjes om je af en toe eens mee bezig te houden…*weet iemand welk ik bedoel? Ik vind het niet

Ik weet dat er aantal apps zijn waarbij je meerdere ouwe games in één app hebt zoals final fight, street fighter enz....maar je zal het waarschijnlijk wel over een andere hebben zeker?

Er zijn toch genoeg games om je zoet mee te houden?
Ik krijg de mijne nie eens op mijn 32GB ;).

tomh

Legacy Member
twas idd niets a la street fighter maar eerder zo eenvoudige spelletjes met niet te veel functies en geen advanced graphics, kweet niet hoe ik het moet uitleggen :p

camino

Legacy Member
Paar nieuwe apps;

wiki offline; Handige app,al je pagina's opslaan en offline bekijken enz....

App Store - Wiki Offline


Carbeo belgie; eindelijk eens een betrouwbare app op gebied van waar en hoe duur de diesel/benzine staat :-). Je kan ze al opzoeken in je buurt en zien waar je het goedkoopst kan tanken,leuke app, wel een betje prijzig maar tkon me nie schelen, tis een goeie app.

Live street view: leuke app maar helaas een groot minpunt het te beperkt is, ik typ mijn huisnr enzo in en deze zit er 150-200m vandaan, das zeer jammer, maar door op de pijl te klikken geraak je wel stap voor stap vooruit en kan ik dan toch zo naar mijn huis gaan :).

Pimp your name; leuke app, je eige naam of een andere en dan een mooie cover/foto/achtergrond kiezen, zeer leuk gedaan en mooi ook.

GianniK

Legacy Member
tomh zei:
Ik herinner mij een app voor de tijd te doden, het bestond uit verschillende spelletjes om je af en toe eens mee bezig te houden…*weet iemand welk ik bedoel? Ik vind het niet

Is het niet 101-in-1 Games? Sorry dat ik geen link heb

Sphinkx

Legacy Member
Iemand ervaringen met apps voor skivakantie? Die dus dat je snelheid/afstand/... over de ganse dag zal bijhouden. Uiteraard mag dit geen internet verbinding daarvoor gebruiken maar enkel GPS. Want anders zal dat een beetje teveel geld kosten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan