Archief - Welke iPhone-apps raad jij aan?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Muerte

Legacy Member
Counterstrike zei:
Ik weet dat als je mobile vikings hebt dat er een app voor bestaat die gratis is en noemt my viking.

Bij proximus kan je je data bv nagaan via een app hello proximus.
Maar om alles te zien moet ik nog altijd bij proximus op hun website inloggen.

Is dat van de provider afhankelijk dan? Is er geen generieke app die gewoon jouw verbruik trackt?

Anyways, ik ben bij Mobistar.

Arcas'

Legacy Member
Nop mobi* heeft bij mijn weten daar geen applicatie voor, surfen naar de website is de boodschap!

JantjePlezantje

Legacy Member
Weet iemand een goede app voor taken, dingen die je niet mag vergeten,... enzovoort, zeg maar een 'organizer'?

kakature

Legacy Member
Er zijn er duizend. Things, The Hit List, Wunderlist, etc. Zoek zelf eens.

Arcas'

Legacy Member
Vergeet ook niet dat we deze avond overschakelen van winteruur naar zomeruur dat het problemen kan geven, hopelijk voor weinige onder ons, met het instellen van je alarm met de 'Clock' applicatie op de iPhone. Voordien had Apple het al moeilijk met de overschakeling.

Voor degene die vroeg op moeten, waar onder ik zelf :(, raad ik aan om jullie alarm in een uurtje vroeger in te stellen en op het gewenste uur zelf. Zodat moest het weer fout lopen je toch nog op het gewenste tijd op staat.

Artikel op mijn blog.

pina

Legacy Member
iemand die weet of er een app bestaat waarbij je op bepaalde tijdstippen mail kan uitzetten, maar toch internet behouden? Omdat ik mijn mails van het werk ophaal via de iphone, maar als ik op mijn werk zelf zit, moet dat niet opgehaald worden. Dat zou onnodig batterijverlies zijn imo.

ShiryuX

Legacy Member
Arcas' zei:
Vergeet ook niet dat we deze avond overschakelen van winteruur naar zomeruur dat het problemen kan geven, hopelijk voor weinige onder ons, met het instellen van je alarm met de 'Clock' applicatie op de iPhone. Voordien had Apple het al moeilijk met de overschakeling.

Voor degene die vroeg op moeten, waar onder ik zelf :(, raad ik aan om jullie alarm in een uurtje vroeger in te stellen en op het gewenste uur zelf. Zodat moest het weer fout lopen je toch nog op het gewenste tijd op staat.

Artikel op mijn blog.

Geen probleem gehad vanmorgen btw, 4.2.1 :).

App aanraders: Tiny Wings en Gravity Hook HD. Zit momenteel in competitie met een maat om hoogste scores op elk te halen :').

MeRCeNaRy

Legacy Member
pina zei:
iemand die weet of er een app bestaat waarbij je op bepaalde tijdstippen mail kan uitzetten, maar toch internet behouden? Omdat ik mijn mails van het werk ophaal via de iphone, maar als ik op mijn werk zelf zit, moet dat niet opgehaald worden. Dat zou onnodig batterijverlies zijn imo.

Als ge op het werk zit steekt ge uw iphone toch gwn in de lader :)

Milfhunter

Legacy Member
Schakel uwe push voor email uit en open gewoon uw mailapp niet op het werk :unsure:

pina

Legacy Member
ja natuurlijk kan ik dat handmatig doen, maar ik vraag mij af of dat op 1 of andere manier geautomatiseerd kan worden. En mail app wordt sowieso altijd automatisch geopend in de achtergrond.

Milfhunter

Legacy Member
pina zei:
ja natuurlijk kan ik dat handmatig doen, maar ik vraag mij af of dat op 1 of andere manier geautomatiseerd kan worden. En mail app wordt sowieso altijd automatisch geopend in de achtergrond.

Als uw push af staat toch nie ?! mijne mail synct alleen maar als ik mijn mailapp open hoor.

pina

Legacy Member
dan zal hij in bepaalde intervallen een connectie maken naar de server en kijken of er nieuwe mail is... dat kan om de 5 mins zijn, 30 mins of een uur bvb.

Sir. K

Legacy Member
pina zei:
dan zal hij in bepaalde intervallen een connectie maken naar de server en kijken of er nieuwe mail is... dat kan om de 5 mins zijn, 30 mins of een uur bvb.

Bij mij toch niet hoor. Haalt enkel nieuwe mails wanneer ik mijn mailapp open. Heb dit bewust zo ingesteld omdat anders de batterij sneller plat is.

pina

Legacy Member
Sir. K zei:
Bij mij toch niet hoor. Haalt enkel nieuwe mails wanneer ik mijn mailapp open. Heb dit bewust zo ingesteld omdat anders de batterij sneller plat is.

amaai, dat is vreemd, ik dacht dat dat standaard is dat mail multitaskt? Zelfs in iOS < 4 is dat zo... Het is toch zoals dat je je ipod gebruikt en dan iets anders doet?

Sir. K

Legacy Member
pina zei:
amaai, dat is vreemd, ik dacht dat dat standaard is dat mail multitaskt? Zelfs in iOS < 4 is dat zo... Het is toch zoals dat je je ipod gebruikt en dan iets anders doet?

Of het moet zijn dat ik je probleem niet goed begrijp.
Maar je kan toch bij instellingen > mail, contacten, agenda > nieuwe gegevens > fetch handmatig instellen?

pina

Legacy Member
Sir. K zei:
Of het moet zijn dat ik je probleem niet goed begrijp.
Maar je kan toch bij instellingen > mail, contacten, agenda > nieuwe gegevens > fetch handmatig instellen?

ah ja idd dat kan ook wel. Ik dacht dat je sowieso een interval moest invoeren. Nu ja, dat is geen optie voor mij :)

kakature

Legacy Member
Death Rally, oldskool :love:

Rolando 2 is ook nog tof met de updates Retina graphics.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan