Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preacher92

Legacy Member
Voila hier is het ook al geregeld, koerier komt binnen 1 a 3 werkdagen de iPhone ophalen. Krijg je daar bericht van trouwens wanneer die komen Affinity?

Affinity

Legacy Member
Euuuh via mail krijg je af en toe een update en van daarop kan je "reparatiestatus" aanklikken....

Ik denk niet dat je het kan voorspellen, bij mij was hij om 5uur 's avonds geweest, en nu zou hij volgens die site mijn gsm brengen "by the end of the day" en twas 11uur, dusja

Zorba

Legacy Member
Apple heeft vandaag een nieuwe versie van de iPod Touch (16GB) uitgebracht.

Opmerkelijk is dat ze nu slechts €50 vragen voor een versie met meer geheugen, hopelijk is dit bij de nieuwe iPhones ook zo? (om het toch een vraag te maken ;) )

camino

Legacy Member
Zorba zei:
Apple heeft vandaag een nieuwe versie van de iPod Touch (16GB) uitgebracht.

Opmerkelijk is dat ze nu slechts €50 vragen voor een versie met meer geheugen, hopelijk is dit bij de nieuwe iPhones ook zo? (om het toch een vraag te maken ;) )

Linkje?

Affinity

Legacy Member
ok iPhone is in nieuwstaat , er is letterlijk NIKS op te bespeuren .... zelfs de power button rammelt niet zoals bij mijn vorige wel het geval was ;)

knopjes voelen strak en werken perfect , nu ben ik even 30 apps tegelijk aan het installeren en voelt hij precies wel heel warm, ik installeer er nooit zoveel door elkaar dus kweetnie of het daar nu aan ligt :D zal wel zeker :p

Preacher92

Legacy Member
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent als de koerier langskomt voor hem op te pikken? Ik moet morgen werken en ik verwacht ni da ons ma nen hele dag ga thuis zitten wachten :p

Affinity

Legacy Member
Baauer zei:
Wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent als de koerier langskomt voor hem op te pikken? Ik moet morgen werken en ik verwacht ni da ons ma nen hele dag ga thuis zitten wachten :p

De mijne was thuisgebleven :D

Als je er niet bent dan komt hij de dag nadien terug...

Affinity

Legacy Member
godver ben echt content , die knopkes voelen nu ook echt steenvast! niet zo rammelig etc, zoals zeker die powerknop :)

dit voelt nu eindelijk als een toestel dat 800 euro heeft gekost... losse knopjes en dergelijke laten het echt goedkoop aanvoelen.

nu hopen dat het blijft plakken :p binne paar maanden mag hij toch terug weg voor een 6 ;)

Brick Top

Legacy Member
Vraagje: Kan je een Iphone 5S ook gewoon in 'black' krijgen want bij Vandenborre hebben ze precies alleen 'Gold', 'Silver' en 'Space Grey'. :p

rikkie9100

Legacy Member
Mijn Ipod Touch heeft gisteren de geest begeven & mijn huidige smartphone (Xperia U) bijna.
Zou de aankoop van een Iphone 4S nog aan te raden zijn, ipv enkel een nieuwe Ipod ?

Ik hoor het graag

Preacher92

Legacy Member
Voila ze zijn de mijne ook net komen ophalen, ben eens benieuwd hoe snel ik hem terug heb :)

Flare'

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om gedownloade album art van iTunes te saven in de tags van deze mp3's?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan