Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zorba zei:Apple heeft vandaag een nieuwe versie van de iPod Touch (16GB) uitgebracht.
Opmerkelijk is dat ze nu slechts €50 vragen voor een versie met meer geheugen, hopelijk is dit bij de nieuwe iPhones ook zo? (om het toch een vraag te maken)
camino zei:Linkje?
Baauer zei:Ook eens gebruik van maken dan, mijne volumetoets werkt ni meer :/


zal wel zeker 
Baauer zei:Wat gebeurt er eigenlijk als je niet thuis bent als de koerier langskomt voor hem op te pikken? Ik moet morgen werken en ik verwacht ni da ons ma nen hele dag ga thuis zitten wachten![]()

Affinity zei:De mijne was thuisgebleven
Als je er niet bent dan komt hij de dag nadien terug...


binne paar maanden mag hij toch terug weg voor een 6 
SmetsM zei:Nee enkel die 3 kleuren
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brick Top zei:Aight, thx!