Baauer zei:
Dat is inderdaad zeker niet slecht! Hoe heb je dit nu feitelijk geregeld? Gewoon gebeld naar apple zelf?
En heb je zelf voor een doos moeten zorgen enzo? Of hebben ze dat allemaal mee?
Contact opnemen met Apple Support via de website , daar kan je gewoon een telefoongesprek "aanvragen" .... plots werd ik gebeld door een bandje dat afspeelde en dan moest ik op "1" duwen om met een medewerker te praten... Even wachten en dan kreeg ik iemand aan de lijn, dat was wel vanuit nederland aangezien het steeds hollanders waren
Je hebt 2 opties voor "reparatieaanvraag".
Optie 1:
Je krijgt na het telefoongesprek een link toegemaild dat je brengt naar een website waar je een veilige betaling kan uitvoeren met je VISA kaart, dat is 29 euro kosten en 799 euro borg. Als je dat betaalt hebt komt de volgende dag (of 2 dagen) iemand van UPC koerier dienst je een nieuwe iPhone brengen. Daarna heb je een week tijd ofzoiets om je oude "kapotte" iPhone op te sturen en dan krijg je de borg terug. De 29 euro heb je dan effectief betaald.
Optie 2:
Een koerier komt je iPhone ophalen, je geeft ENKEL je iPhone af ZONDER accessoires. Die heeft een speciale doos bij dat hij vouwt voor je neus en daar je GSM veilig inpakt. Die neemt hij dus mee en vanaf dan kan je online ook je iPhone "tracken", zoals ik hier telkens gepost heb. Hierbij had je de KANS dat het een nieuwe zou zijn (hoogstwss een refurb). Bij optie 1 was het zoiezo een gloednieuwe.
Ik zit nu wel beetje met zenuwen opt werk. Bij mijn 5S ben ik echt een freak geweest, die is enkele maanden oud en daar zie je geen stipje op of geen mini krasje zelfs... Ik hoor dat "refurbs" zoiezo al een nieuwe behuizing krijgen, of dat klopt betwijfel ik, maar ik ga het in ieder geval volledig en grondig inspecteren dat er echt 0,0 schade aan is....
Dat die onderdelen gebruikt geweest zijn maakt in principe geen zak uit zolang ze maar werken en zolang de behuizing/scherm dus als nieuw is.
Als ik hem geactiveerd heb kan ik ook nagaan wanneer hij gemaakt is, ben eens benieuwd... alhoewel ik dat misschien ook aan de software kan zien, refurbs zullen zoiezo de laatste software hebben... in de winkel is dat wss nog 7.0.4 ofzo