Archief - De grote kleine-vraagjes-thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
heb mij zojuist een gaan halen, zag de mac air ook staan maar vond het scherm echt minderwaardig tov de pro, en het gebrek aan de poorten heeft zijn meerprijs wel verantwoord.

Arades

Legacy Member
Heb een vraagje over de Ipad 1. Ik zou deze volledig terug willen wissen en naar fabrieksinstellingen zetten maar, als ik dit doe bij instellingen dan blijft gewoon het laadicoontje draaien en verder niets. Heb de Ipad laten doen maar dan blijft dit gewoon uren aan een stuk op het scherm staan. Ik heb deze daarna uit gezet en terug op en alles staat er nog op zoals tevoren. Ik heb dit proces 2x gedaan en er gebeurd niets. Iemand een oplossing?

Apple

Legacy Member
Arades zei:
Heb een vraagje over de Ipad 1. Ik zou deze volledig terug willen wissen en naar fabrieksinstellingen zetten maar, als ik dit doe bij instellingen dan blijft gewoon het laadicoontje draaien en verder niets. Heb de Ipad laten doen maar dan blijft dit gewoon uren aan een stuk op het scherm staan. Ik heb deze daarna uit gezet en terug op en alles staat er nog op zoals tevoren. Ik heb dit proces 2x gedaan en er gebeurd niets. Iemand een oplossing?

Heb je dit al via u pc/laptop gedaan ook? Je kan de iPad aansluiten op de pc/laptop en via itunes daar de boel naar fabrieksinstellingen laten gaan? Kzeg niet dat u probleem zal oplossen e maar tis het proberen waard mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Arades

Legacy Member
Apple zei:
Heb je dit al via u pc/laptop gedaan ook? Je kan de iPad aansluiten op de pc/laptop en via itunes daar de boel naar fabrieksinstellingen laten gaan? Kzeg niet dat u probleem zal oplossen e maar tis het proberen waard mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Bedankt, ging nu zonder problemen!

elronaldo

Legacy Member
Als ik me Apple tv kastje aanschaf zou ik het doen voor Netflix maar kan ik hier in België ook Baseball, Hockey,.. MLB, NHL, NBA kanalen bekijken (mits bijbetaling) ?

Trekhond

Legacy Member
Onze Ipad Mini heeft hier daarnet de grond gezien jammer genoeg.
Nu is het glas vooraan gebarsten jammer genoeg..

Nu zie ik dat ze overal redelijk veel geld vragen voor deze te herstellen, wat de ipad volgens me niet meer waard is.
Op Ebay enzo vind je de glazen schermen zelf voor 20-30€.. Is dit te vertrouwen? En is er hier iemand regio Aalst die dit kan vervangen?

Zorba

Legacy Member
Volgens de iFixit repair guide is het vervangen, vooral het loskrijgen, van glas heel moeilijk. Ik zou hem toch laten herstellen door Apple eerlijk gezegd. Dan ben je zeker dat je een andere krijgt...

Destel

Legacy Member
Bij niet-Apple reparatiediensten betaal je €120 - €150 voor zo'n herstelling. Bij Apple zelf is het duurder.


Ik zou 'm 2dehands verkopen en een andere (nieuw of 2dehands) kopen. Een nieuwe kost €300, dus stel dat je de jouwe kan verkopen voor €100, heb je een nieuwe iPad voor €200 in plaats van een oude herstelde voor €150. Geen idee hoeveel je kan krijgen voor een kapotte iPad, maar als het enkel barsten zijn en het touchscreen voor de rest nog goed reageert, vind je altijd wel een koper denk ik.

Timothy555

Legacy Member
Ik heb mijn iPhone 6 plus laten vallen en het scherm is gebarsten. Alles werkt verder wel nog. Ik las op verschillende sites dat je dit in een Apple store via de genius bar kan laten repareren. Dat ik moet betalen lijkt me duidelijk gezien het mijn eigen fout is. Nu heb ik een afspraak gemaakt komende zaterdag om 13u in Rijsel. Iemand die me kan bevestigen dat ik daar geholpen zal worden? Bedankt!

Zorba

Legacy Member
Als je €121 (reparatie scherm) betaalt zal je een nieuwe/refurbished meekrijgen, normaal gezien.

Timothy555

Legacy Member
Dat lijkt me heel billijk. Krijg ik gewoon meteen een andere mee?!? Ik maak dus best een back-up?

Destel

Legacy Member
Altijd een back-up maken wanneer je iets binnen steekt, ook wanneer je denkt hetzelfde (herstelde) apparaat terug te krijgen.

Chickenlal

Legacy Member
Geen vraag eerder een mededeling

iOS9 beta geïnstalleerd en er is terug een vrouwelijke siri :D De vlaamse siri is een vrouw! :D

Trekhond

Legacy Member
Mijn vriendin haar nieuwe iphone is beschadigd door haar spigen backover.. Op de plaats waar een beschadiging zit, zit er een harde punt in de cover.. Kan ik hier iets met doen?

Destel

Legacy Member
Doe je verhaal in de winkel waar je die Spigen Back Cover gekocht hebt, alles zal afhangen van hoe die winkel/verkoper zijn/haar zaakjes aanpakt.

Hoe is het voorgevallen? De cover kwam beschadigd uit de verpakking en zo op de iPhone gestoken? Of is het erna gebeurt, waarbij de cover niet genoeg bescherming bood?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan